Niveau is niet echt lager, maar het zijn omlopen, dus minder bochten. Daardoor is naar voren rijden makkelijker. En de meeste belgen rijden écht beroerde bochten, dus daar kan je lekker onderdoor knallenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
yep is ook zo. Zijn hier in het noorden wel een paar amateurs die bij de elites ook om de prijzen meedoen. Jammer dat die amateurs zijn. Het niv. lijkt in belgie wel lager ofzo he, daar reed ik ook altijd makkelijker ofzo. De belgen zijn iig bescheidener, je rijdt er zonder moeite naar voren.
ah, was dat hetquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niveau is niet echt lager, maar het zijn omlopen, dus minder bochten. Daardoor is naar voren rijden makkelijker. En de meeste belgen rijden écht beroerde bochten, dus daar kan je lekker onderdoor knallen
Dat had je laatst toch ook alquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:06 schreef Wombcat het volgende:
Oh, en met mijn tocht van vandaag heb ik de 200.000 km overschreden
Bazenhelm, maar dat is logisch want ik heb 'm ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:00 schreef Patroon het volgende:
Wat vinden jullie van deze helm?:
[ afbeelding ]
http://www.futurumshop.nl/giro-aeon-mat-zwart-wit-fietshelm.phtml
Gecombineerd met witte schoenen en zwart/oranje/wit tenue.
[ afbeelding ]
Dan weet je iig dat hij lang heel blijft want eigenaren van die helm maken niet zo veel km'squote:Op zaterdag 5 april 2014 16:41 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bazenhelm, maar dat is logisch want ik heb 'm ook
Kloptquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat hij lang heel blijft want eigenaren van die helm maken niet zo veel km's
Oh dan is het echt geen helm voor Patroon want die maalt niet om km's.quote:
Nee, dat was bijna, nu is het helemaal.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:46 schreef Wombcat het volgende:
Randnieuws: nog een kleine 800 km dan heb ik 200.000 km gefietst op racefiets en MTB sinds ik met wielrennen begonnen ben.
Mijlpaaltje hoor. Kom ik aan met net an 15Kquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat was bijna, nu is het helemaal.
Nu op naar de volgende 100.000. Dat gaat een paar jaartjes durenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijlpaaltje hoor. Kom ik aan met net an 15K
Hoe lang heb je ookweer over die eerste 200K gedaan? En 10K per jaar is een flinke afstand. De meeste redden dat niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu op naar de volgende 100.000. Dat gaat een paar jaartjes duren(jaartje of 10 als ik in dit tempo doorfiets).
22, maar de 1e 100.000 heb ik bijna 12 jaar over gedaan. En in 2011 heb ik amper gefietst (2600 km). 2002 t/m 2009 elk jaar meer dan 10.000 km. Vorig jaar ook weer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ookweer over die eerste 200K gedaan? En 10K per jaar is een flinke afstand. De meeste redden dat niet.
Bovenstequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Stop eens op de man te spelen. Antwoord gewoon mijn vraag.
Nee, idd. Heb in 2007 de 140 km gereden, kon maar op 2 hellingen mijn eigen tempo rijden. Daar ga ik niet meer naar toe, hoewel het wel leuk is de dag voor de wedstrijd 'm te rijden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Patroon het volgende:
Nu RVV toertocht live op de Belg. Wat een drukte op die heuvels. Iedereen lopen. Is toch niks aan.
Je gaat toch niet naar toerders zitten kijken HAHAHAHAquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Patroon het volgende:
Nu RVV toertocht live op de Belg. Wat een drukte op die heuvels. Iedereen lopen. Is toch niks aan.
Die Planckaert kan het mooi vertellen en steeds beelden van de (D1) training van de profs. Net een gast op zo'n fiets met super groot wiel. Heldquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar toerders zitten kijken HAHAHAHA
Groeiend gras is interessanter.
Jep. Niet een superdag. Miste wat power op de stukken vals plat. Wel stabiel gereden. 42 gemiddeld dus ik ben wel tevredenquote:
Ik snap dat ook niet. Buiten dit weekend kan je elke dag chill over die heuvels.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Patroon het volgende:
Hèhèquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
Tommeke, 't eeuwige toerdertje. Altijd op zijn gemiddelde aan het letten
Knap gedaan! Hoeveelste was je?
2/3/1quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:27 schreef Patroon het volgende:
Die, die of die? Icm witte schoenen, mijn tenue en witte fiets. Foto staat pagina terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over hoeveel km is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hèhè
Weet ik niet. Gaat per klasse. Er is nog geen uitslag online.
M'n chick reed 37 gemiddeld zonder dit jaar veel gefietst te hebben. Echt knap.
Ben je nog steeds 6 minuten sneller dan mijquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:39 schreef No-P het volgende:
Die Canyon Speedmax is wel mooi ja.
Vanochtend lekker gezwommen. Vanmiddag wedstrijdje gelopen, 5km in 18.20. Daar moet nog een minuut van af de komende 2 maanden. Heb nog geen snelheid getraind dus denk dat ik nog wel marge heb.
Ik weet mijn omslagpunt niet, maar als ik intervalletjes doe van 45-60 secondes zo hard mogelijk fietsen, dan is mijn gemiddelde hartslag een lager dan mijn gemiddelde hartslag in een koers. (Ja, ik weet dat er een vertraging is). 'k dacht dat het lag aan mijn motivatie / doorzettingsvermogen. Als ik je link lees klinkt het wel als een oplossing / oorzaak. Mijn vraag is dus eigenlijk verzuren je benen altijd vanaf dezelfde hartslag of niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef Patroon het volgende:
Weer achter de auto gezeten
http://app.strava.com/activities/127037365
Effect is echt snel merkbaar. Donderdag avond, merkte ik dat in de laatste ronde mijn hartslag al 10-15 slagen lager lag bij dezelfde snelheid. Vandaag reed ik op sommige stukken zo'n 10km/h harder met dezelfde hartslag.
Leuk artikel erover: http://www.robic.nl/trainen-achter-de-brommer-sneller-in-vorm/
42 gemiddeld vind ik toch best netjes hoor. Iemand die ik vaag ken won daar twee jaar terug in u19 categorie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef Tommeke het volgende:
7,4. Met een paar stukken vals plat enzo. Dus best een pittig parcours!
Ik ben zelf ook wel tevreden. Had gewoon een prima dag. Heb hier ook nog nooit harder gereden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:47 schreef gerwinner het volgende:
[..]
42 gemiddeld vind ik toch best netjes hoor. Iemand die ik vaag ken won daar twee jaar terug in u19 categorie.
Ze hebben daar ook terpen he.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
2 km vals plat? Was je 200 km zuidelijk gereist voor die tijdrit ofzo?
Waarschijnlijk bedoelt hij dat er over die 2 km 10 meter hoogteverschil was. Dat is nog geen vals plat natuurlijk, da's gewoon plat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
Gaasterland heeft zeker enigszins reliëf jong. Stuwwalletjes. IJstijd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel hoogtemeters had je dan in die 2 km?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaasterland heeft zeker enigszins reliëf jong. Stuwwalletjes. IJstijd.
Weet ik veel. Ga het uitzoeken als je het zo graag wil weten. Heb je geen vriendin die je moet plezieren ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoeveel hoogtemeters had je dan in die 2 km?
Toch bijna 10 meterquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ga het uitzoeken als je het zo graag wil weten. Heb je geen vriendin die je moet plezieren ofzo?
Nee wel een lammetje geslacht. Nu lekker shoarma en bierquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Straf hoor, en onderwijl nog een renner uit de sloot gered Tommeke?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee wel een lammetje geslacht. Nu lekker shoarma en bier
Kwam die in je wiel in de afdaling?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee wel een lammetje geslacht. Nu lekker shoarma en bier
Tsja titanium heeft een bepaalde feel denk ik. En een stukje exclusiviteit. Qua eigenschappen is carbon misschien beter maar titanium heeft een bepaalde charme.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef Maxbet het volgende:
Ik snap dat gebruik van titanium niet zo, op papier zou carbon beter moeten zijn. Toch zie je steeds meer exclusieve fietsen in titanium.
Heb nog nooit op een titanium frame gezeten dus dat zou zomaar kunnen. Maar bij die bedragen zou ik verwachten dat je puur voor performance gaat. Maar ik ben dan waarschijnlijk ook niet de doelgroepquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja titanium heeft een bepaalde feel denk ik. En een stukje exclusiviteit. Qua eigenschappen is carbon misschien beter maar titanium heeft een bepaalde charme.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb nog nooit op een titanium frame gezeten dus dat zou zomaar kunnen. Maar bij die bedragen zou ik verwachten dat je puur voor performance gaat. Maar ik ben dan waarschijnlijk ook niet de doelgroep
Mooi materiaal man. Tijdloos ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef Maxbet het volgende:
Ik snap dat gebruik van titanium niet zo, op papier zou carbon beter moeten zijn. Toch zie je steeds meer exclusieve fietsen in titanium.
Ah je hebt Baum ontdektquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb nog nooit op een titanium frame gezeten dus dat zou zomaar kunnen. Maar bij die bedragen zou ik verwachten dat je puur voor performance gaat. Maar ik ben dan waarschijnlijk ook niet de doelgroep
Ja, maar das ook te duur. Wel echt supermooi spulquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi materiaal man. Tijdloos ook.
[..]
Ah je hebt Baum ontdekt
Ah, ja. Maar zelfs voor tita is baum natuurlijk wel exclusief. Er zijn ook goede frames van bv vannicholas die niet meer hoeven te kosten dan een carbon frame.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat mijn fiets iets meer dan 1/10 kost van dat frame
Die naam kwam me bekend voor, de lbs waar ik mijn fiets gehaald heb was toen aan het denken om daar dealer van te worden. Zie nu op de site dat hij dat nu ook is. Wellicht daar eens lief kijken of er een proefritje te doen isquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, ja. Maar zelfs voor tita is baum natuurlijk wel exclusief. Er zijn ook goede frames van bv vannicholas die niet meer hoeven te kosten dan een carbon frame.
Titanium is het enige andere materiaal dat ik zou overwegen dan staal. Maar dan geen westers titanium. Nee, dan zou ik gaan voor maatwerk uit een klein Russisch atelier. Dan kom je qua prijs ruim onder de 1000 Euro uit voor een maatframe (en dan kan er waarschijnlijk nog het vliegticket bij voordat je de 1000 Euro bereikt).quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, ja. Maar zelfs voor tita is baum natuurlijk wel exclusief. Er zijn ook goede frames van bv vannicholas die niet meer hoeven te kosten dan een carbon frame.
Is een bamboe frame niks voor jouquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Titanium is het enige andere materiaal dat ik zou overwegen dan staal. Maar dan geen westers titanium. Nee, dan zou ik gaan voor maatwerk uit een klein Russisch atelier. Dan kom je qua prijs ruim onder de 1000 Euro uit voor een maatframe (en dan kan er waarschijnlijk nog het vliegticket bij voordat je de 1000 Euro bereikt).
Goedkoopste vannicholas is ¤1099 zie ik net (alleen frame uiteraard)quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
1000 euro voor tita is heeeeel goedkoop.
is dat met bikefitting enzo? En als je dan toch voor tita gaat zou ik persoonlijk niet voor de goedkoopste gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goedkoopste vannicholas is ¤1099 zie ik net (alleen frame uiteraard)
Daarom spreek ik over Russich manufaktuurwerk, dan heb je een maatframe voor minder dan de prijs van een goedkoop confectieframe.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goedkoopste vannicholas is ¤1099 zie ik net (alleen frame uiteraard)
Ik heb geen idee, pluk het zo van de site af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is dat met bikefitting enzo? En als je dan toch voor tita gaat zou ik persoonlijk niet voor de goedkoopste gaan.
Heb je helemaal gelijk in, wist trouwens niet dat er in Rusland goede framebouwers zitten. Is daar meer over te vinden online, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daarom spreek ik over Russich manufaktuurwerk, dan heb je een maatframe voor minder dan de prijs van een goedkoop confectieframe.
Russische framebouwers bouwen zowat allemaal in titanium. Meestal zijn dat voormalige werknemers van wapenfabrieken. Een maat van me heeft er eentje bij zo'n atelier laten maken even buiten Moskou. Dat zit tegenover het ruimtevaartcentrum. Ik heb hem destijds nog geholpen bij het ontwerpen. Bij Russische wielertochten kom je regelmatig zulke frames tegen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, wist trouwens niet dat er in Rusland goede framebouwers zitten. Is daar meer over te vinden online, ben wel benieuwd.
90 ok!quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef Patroon het volgende:
Weer achter de auto gezeten
http://app.strava.com/activities/127037365
Effect is echt snel merkbaar. Donderdag avond, merkte ik dat in de laatste ronde mijn hartslag al 10-15 slagen lager lag bij dezelfde snelheid. Vandaag reed ik op sommige stukken zo'n 10km/h harder met dezelfde hartslag.
Leuk artikel erover: http://www.robic.nl/trainen-achter-de-brommer-sneller-in-vorm/
ik denk niet dat ik dat aankan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:53 schreef Tommeke het volgende:
Jep.
Je moet btw eens noorderlijker gaan. Ben eens een weekje op wintersport geweest in Zweden. Daar zit echt iets in het water hoor!
1000 euro lijkt me weinig hoor. Dan zal je toch verdomd goed de weg moeten weten en ook hoe de douane te omzeilen om geen BTW opslag af te hoeven tikken. En invoerrechten , geen idee hoeveel dat uit Rusland is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Titanium is het enige andere materiaal dat ik zou overwegen dan staal. Maar dan geen westers titanium. Nee, dan zou ik gaan voor maatwerk uit een klein Russisch atelier. Dan kom je qua prijs ruim onder de 1000 Euro uit voor een maatframe (en dan kan er waarschijnlijk nog het vliegticket bij voordat je de 1000 Euro bereikt).
Hoort bij het soigneren Kano. Dat gaat verder dan alleen je fiets en fietskleding.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
Het valt me trouwens op dat al die noordelingen hier (muv Yankee, daar heb ik nog nooit foto's van gezien) allemaal verdomd knappe vriendinnen hebben. Zit goede looks in het water daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |