Die Planckaert kan het mooi vertellen en steeds beelden van de (D1) training van de profs. Net een gast op zo'n fiets met super groot wiel. Heldquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar toerders zitten kijken HAHAHAHA
Groeiend gras is interessanter.
Jep. Niet een superdag. Miste wat power op de stukken vals plat. Wel stabiel gereden. 42 gemiddeld dus ik ben wel tevredenquote:
Ik snap dat ook niet. Buiten dit weekend kan je elke dag chill over die heuvels.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Patroon het volgende:
Nu RVV toertocht live op de Belg. Wat een drukte op die heuvels. Iedereen lopen. Is toch niks aan.
Hèhèquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
Tommeke, 't eeuwige toerdertje. Altijd op zijn gemiddelde aan het letten
Knap gedaan! Hoeveelste was je?
2/3/1quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:27 schreef Patroon het volgende:
Die, die of die? Icm witte schoenen, mijn tenue en witte fiets. Foto staat pagina terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over hoeveel km is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hèhè
Weet ik niet. Gaat per klasse. Er is nog geen uitslag online.
M'n chick reed 37 gemiddeld zonder dit jaar veel gefietst te hebben. Echt knap.
Ben je nog steeds 6 minuten sneller dan mijquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:39 schreef No-P het volgende:
Die Canyon Speedmax is wel mooi ja.
Vanochtend lekker gezwommen. Vanmiddag wedstrijdje gelopen, 5km in 18.20. Daar moet nog een minuut van af de komende 2 maanden. Heb nog geen snelheid getraind dus denk dat ik nog wel marge heb.
Ik weet mijn omslagpunt niet, maar als ik intervalletjes doe van 45-60 secondes zo hard mogelijk fietsen, dan is mijn gemiddelde hartslag een lager dan mijn gemiddelde hartslag in een koers. (Ja, ik weet dat er een vertraging is). 'k dacht dat het lag aan mijn motivatie / doorzettingsvermogen. Als ik je link lees klinkt het wel als een oplossing / oorzaak. Mijn vraag is dus eigenlijk verzuren je benen altijd vanaf dezelfde hartslag of niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef Patroon het volgende:
Weer achter de auto gezeten
http://app.strava.com/activities/127037365
Effect is echt snel merkbaar. Donderdag avond, merkte ik dat in de laatste ronde mijn hartslag al 10-15 slagen lager lag bij dezelfde snelheid. Vandaag reed ik op sommige stukken zo'n 10km/h harder met dezelfde hartslag.
Leuk artikel erover: http://www.robic.nl/trainen-achter-de-brommer-sneller-in-vorm/
42 gemiddeld vind ik toch best netjes hoor. Iemand die ik vaag ken won daar twee jaar terug in u19 categorie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef Tommeke het volgende:
7,4. Met een paar stukken vals plat enzo. Dus best een pittig parcours!
Ik ben zelf ook wel tevreden. Had gewoon een prima dag. Heb hier ook nog nooit harder gereden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:47 schreef gerwinner het volgende:
[..]
42 gemiddeld vind ik toch best netjes hoor. Iemand die ik vaag ken won daar twee jaar terug in u19 categorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |