Dat had je laatst toch ook alquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:06 schreef Wombcat het volgende:
Oh, en met mijn tocht van vandaag heb ik de 200.000 km overschreden
Bazenhelm, maar dat is logisch want ik heb 'm ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:00 schreef Patroon het volgende:
Wat vinden jullie van deze helm?:
[ afbeelding ]
http://www.futurumshop.nl/giro-aeon-mat-zwart-wit-fietshelm.phtml
Gecombineerd met witte schoenen en zwart/oranje/wit tenue.
[ afbeelding ]
Dan weet je iig dat hij lang heel blijft want eigenaren van die helm maken niet zo veel km'squote:Op zaterdag 5 april 2014 16:41 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bazenhelm, maar dat is logisch want ik heb 'm ook
Kloptquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat hij lang heel blijft want eigenaren van die helm maken niet zo veel km's
Oh dan is het echt geen helm voor Patroon want die maalt niet om km's.quote:
Nee, dat was bijna, nu is het helemaal.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:46 schreef Wombcat het volgende:
Randnieuws: nog een kleine 800 km dan heb ik 200.000 km gefietst op racefiets en MTB sinds ik met wielrennen begonnen ben.
Mijlpaaltje hoor. Kom ik aan met net an 15Kquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat was bijna, nu is het helemaal.
Nu op naar de volgende 100.000. Dat gaat een paar jaartjes durenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijlpaaltje hoor. Kom ik aan met net an 15K
Hoe lang heb je ookweer over die eerste 200K gedaan? En 10K per jaar is een flinke afstand. De meeste redden dat niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu op naar de volgende 100.000. Dat gaat een paar jaartjes duren(jaartje of 10 als ik in dit tempo doorfiets).
22, maar de 1e 100.000 heb ik bijna 12 jaar over gedaan. En in 2011 heb ik amper gefietst (2600 km). 2002 t/m 2009 elk jaar meer dan 10.000 km. Vorig jaar ook weer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je ookweer over die eerste 200K gedaan? En 10K per jaar is een flinke afstand. De meeste redden dat niet.
Bovenstequote:Op zaterdag 5 april 2014 17:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Stop eens op de man te spelen. Antwoord gewoon mijn vraag.
Nee, idd. Heb in 2007 de 140 km gereden, kon maar op 2 hellingen mijn eigen tempo rijden. Daar ga ik niet meer naar toe, hoewel het wel leuk is de dag voor de wedstrijd 'm te rijden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Patroon het volgende:
Nu RVV toertocht live op de Belg. Wat een drukte op die heuvels. Iedereen lopen. Is toch niks aan.
Je gaat toch niet naar toerders zitten kijken HAHAHAHAquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Patroon het volgende:
Nu RVV toertocht live op de Belg. Wat een drukte op die heuvels. Iedereen lopen. Is toch niks aan.
Die Planckaert kan het mooi vertellen en steeds beelden van de (D1) training van de profs. Net een gast op zo'n fiets met super groot wiel. Heldquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar toerders zitten kijken HAHAHAHA
Groeiend gras is interessanter.
Jep. Niet een superdag. Miste wat power op de stukken vals plat. Wel stabiel gereden. 42 gemiddeld dus ik ben wel tevredenquote:
Ik snap dat ook niet. Buiten dit weekend kan je elke dag chill over die heuvels.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Patroon het volgende:
Hèhèquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
Tommeke, 't eeuwige toerdertje. Altijd op zijn gemiddelde aan het letten
Knap gedaan! Hoeveelste was je?
2/3/1quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:27 schreef Patroon het volgende:
Die, die of die? Icm witte schoenen, mijn tenue en witte fiets. Foto staat pagina terug.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over hoeveel km is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hèhè
Weet ik niet. Gaat per klasse. Er is nog geen uitslag online.
M'n chick reed 37 gemiddeld zonder dit jaar veel gefietst te hebben. Echt knap.
Ben je nog steeds 6 minuten sneller dan mijquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:39 schreef No-P het volgende:
Die Canyon Speedmax is wel mooi ja.
Vanochtend lekker gezwommen. Vanmiddag wedstrijdje gelopen, 5km in 18.20. Daar moet nog een minuut van af de komende 2 maanden. Heb nog geen snelheid getraind dus denk dat ik nog wel marge heb.
Ik weet mijn omslagpunt niet, maar als ik intervalletjes doe van 45-60 secondes zo hard mogelijk fietsen, dan is mijn gemiddelde hartslag een lager dan mijn gemiddelde hartslag in een koers. (Ja, ik weet dat er een vertraging is). 'k dacht dat het lag aan mijn motivatie / doorzettingsvermogen. Als ik je link lees klinkt het wel als een oplossing / oorzaak. Mijn vraag is dus eigenlijk verzuren je benen altijd vanaf dezelfde hartslag of niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef Patroon het volgende:
Weer achter de auto gezeten
http://app.strava.com/activities/127037365
Effect is echt snel merkbaar. Donderdag avond, merkte ik dat in de laatste ronde mijn hartslag al 10-15 slagen lager lag bij dezelfde snelheid. Vandaag reed ik op sommige stukken zo'n 10km/h harder met dezelfde hartslag.
Leuk artikel erover: http://www.robic.nl/trainen-achter-de-brommer-sneller-in-vorm/
42 gemiddeld vind ik toch best netjes hoor. Iemand die ik vaag ken won daar twee jaar terug in u19 categorie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:10 schreef Tommeke het volgende:
7,4. Met een paar stukken vals plat enzo. Dus best een pittig parcours!
Ik ben zelf ook wel tevreden. Had gewoon een prima dag. Heb hier ook nog nooit harder gereden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:47 schreef gerwinner het volgende:
[..]
42 gemiddeld vind ik toch best netjes hoor. Iemand die ik vaag ken won daar twee jaar terug in u19 categorie.
Ze hebben daar ook terpen he.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
2 km vals plat? Was je 200 km zuidelijk gereist voor die tijdrit ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |