Ze hebben daar ook terpen he.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
2 km vals plat? Was je 200 km zuidelijk gereist voor die tijdrit ofzo?
Waarschijnlijk bedoelt hij dat er over die 2 km 10 meter hoogteverschil was. Dat is nog geen vals plat natuurlijk, da's gewoon plat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
Gaasterland heeft zeker enigszins reliëf jong. Stuwwalletjes. IJstijd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel hoogtemeters had je dan in die 2 km?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gaasterland heeft zeker enigszins reliëf jong. Stuwwalletjes. IJstijd.
Weet ik veel. Ga het uitzoeken als je het zo graag wil weten. Heb je geen vriendin die je moet plezieren ofzo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoeveel hoogtemeters had je dan in die 2 km?
Toch bijna 10 meterquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ga het uitzoeken als je het zo graag wil weten. Heb je geen vriendin die je moet plezieren ofzo?
Nee wel een lammetje geslacht. Nu lekker shoarma en bierquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Straf hoor, en onderwijl nog een renner uit de sloot gered Tommeke?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee wel een lammetje geslacht. Nu lekker shoarma en bier
Kwam die in je wiel in de afdaling?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee wel een lammetje geslacht. Nu lekker shoarma en bier
Tsja titanium heeft een bepaalde feel denk ik. En een stukje exclusiviteit. Qua eigenschappen is carbon misschien beter maar titanium heeft een bepaalde charme.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef Maxbet het volgende:
Ik snap dat gebruik van titanium niet zo, op papier zou carbon beter moeten zijn. Toch zie je steeds meer exclusieve fietsen in titanium.
Heb nog nooit op een titanium frame gezeten dus dat zou zomaar kunnen. Maar bij die bedragen zou ik verwachten dat je puur voor performance gaat. Maar ik ben dan waarschijnlijk ook niet de doelgroepquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja titanium heeft een bepaalde feel denk ik. En een stukje exclusiviteit. Qua eigenschappen is carbon misschien beter maar titanium heeft een bepaalde charme.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb nog nooit op een titanium frame gezeten dus dat zou zomaar kunnen. Maar bij die bedragen zou ik verwachten dat je puur voor performance gaat. Maar ik ben dan waarschijnlijk ook niet de doelgroep
Mooi materiaal man. Tijdloos ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:08 schreef Maxbet het volgende:
Ik snap dat gebruik van titanium niet zo, op papier zou carbon beter moeten zijn. Toch zie je steeds meer exclusieve fietsen in titanium.
Ah je hebt Baum ontdektquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb nog nooit op een titanium frame gezeten dus dat zou zomaar kunnen. Maar bij die bedragen zou ik verwachten dat je puur voor performance gaat. Maar ik ben dan waarschijnlijk ook niet de doelgroep
Ja, maar das ook te duur. Wel echt supermooi spulquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi materiaal man. Tijdloos ook.
[..]
Ah je hebt Baum ontdekt
Ah, ja. Maar zelfs voor tita is baum natuurlijk wel exclusief. Er zijn ook goede frames van bv vannicholas die niet meer hoeven te kosten dan een carbon frame.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat mijn fiets iets meer dan 1/10 kost van dat frame
Die naam kwam me bekend voor, de lbs waar ik mijn fiets gehaald heb was toen aan het denken om daar dealer van te worden. Zie nu op de site dat hij dat nu ook is. Wellicht daar eens lief kijken of er een proefritje te doen isquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, ja. Maar zelfs voor tita is baum natuurlijk wel exclusief. Er zijn ook goede frames van bv vannicholas die niet meer hoeven te kosten dan een carbon frame.
Titanium is het enige andere materiaal dat ik zou overwegen dan staal. Maar dan geen westers titanium. Nee, dan zou ik gaan voor maatwerk uit een klein Russisch atelier. Dan kom je qua prijs ruim onder de 1000 Euro uit voor een maatframe (en dan kan er waarschijnlijk nog het vliegticket bij voordat je de 1000 Euro bereikt).quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, ja. Maar zelfs voor tita is baum natuurlijk wel exclusief. Er zijn ook goede frames van bv vannicholas die niet meer hoeven te kosten dan een carbon frame.
Is een bamboe frame niks voor jouquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Titanium is het enige andere materiaal dat ik zou overwegen dan staal. Maar dan geen westers titanium. Nee, dan zou ik gaan voor maatwerk uit een klein Russisch atelier. Dan kom je qua prijs ruim onder de 1000 Euro uit voor een maatframe (en dan kan er waarschijnlijk nog het vliegticket bij voordat je de 1000 Euro bereikt).
Goedkoopste vannicholas is ¤1099 zie ik net (alleen frame uiteraard)quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:13 schreef kanovinnie het volgende:
1000 euro voor tita is heeeeel goedkoop.
is dat met bikefitting enzo? En als je dan toch voor tita gaat zou ik persoonlijk niet voor de goedkoopste gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goedkoopste vannicholas is ¤1099 zie ik net (alleen frame uiteraard)
Daarom spreek ik over Russich manufaktuurwerk, dan heb je een maatframe voor minder dan de prijs van een goedkoop confectieframe.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goedkoopste vannicholas is ¤1099 zie ik net (alleen frame uiteraard)
Ik heb geen idee, pluk het zo van de site af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is dat met bikefitting enzo? En als je dan toch voor tita gaat zou ik persoonlijk niet voor de goedkoopste gaan.
Heb je helemaal gelijk in, wist trouwens niet dat er in Rusland goede framebouwers zitten. Is daar meer over te vinden online, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daarom spreek ik over Russich manufaktuurwerk, dan heb je een maatframe voor minder dan de prijs van een goedkoop confectieframe.
Russische framebouwers bouwen zowat allemaal in titanium. Meestal zijn dat voormalige werknemers van wapenfabrieken. Een maat van me heeft er eentje bij zo'n atelier laten maken even buiten Moskou. Dat zit tegenover het ruimtevaartcentrum. Ik heb hem destijds nog geholpen bij het ontwerpen. Bij Russische wielertochten kom je regelmatig zulke frames tegen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, wist trouwens niet dat er in Rusland goede framebouwers zitten. Is daar meer over te vinden online, ben wel benieuwd.
90 ok!quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef Patroon het volgende:
Weer achter de auto gezeten
http://app.strava.com/activities/127037365
Effect is echt snel merkbaar. Donderdag avond, merkte ik dat in de laatste ronde mijn hartslag al 10-15 slagen lager lag bij dezelfde snelheid. Vandaag reed ik op sommige stukken zo'n 10km/h harder met dezelfde hartslag.
Leuk artikel erover: http://www.robic.nl/trainen-achter-de-brommer-sneller-in-vorm/
ik denk niet dat ik dat aankan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:53 schreef Tommeke het volgende:
Jep.
Je moet btw eens noorderlijker gaan. Ben eens een weekje op wintersport geweest in Zweden. Daar zit echt iets in het water hoor!
1000 euro lijkt me weinig hoor. Dan zal je toch verdomd goed de weg moeten weten en ook hoe de douane te omzeilen om geen BTW opslag af te hoeven tikken. En invoerrechten , geen idee hoeveel dat uit Rusland is.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Titanium is het enige andere materiaal dat ik zou overwegen dan staal. Maar dan geen westers titanium. Nee, dan zou ik gaan voor maatwerk uit een klein Russisch atelier. Dan kom je qua prijs ruim onder de 1000 Euro uit voor een maatframe (en dan kan er waarschijnlijk nog het vliegticket bij voordat je de 1000 Euro bereikt).
Hoort bij het soigneren Kano. Dat gaat verder dan alleen je fiets en fietskleding.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
Het valt me trouwens op dat al die noordelingen hier (muv Yankee, daar heb ik nog nooit foto's van gezien) allemaal verdomd knappe vriendinnen hebben. Zit goede looks in het water daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |