Heeft dat ding op water gelopen ipv olie? Dit is wel echt heel slechtquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, niet echt. Heb een tijdje een Daytona 675 gehad en ik vond het niks.
En toen gebeurde dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet moeten kunnen met maar 12.000 op de teller.. en ik kwam nog wel meer dingen tegen.
Motorschoenenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:43 schreef kepler het volgende:
Nieuwe motorschoenen gekocht![]()
[ afbeelding ]
In de aanbieding voor maar 100 euro
Want?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heeft dat ding op water gelopen ipv olie? Dit is wel echt heel slecht
[..]
Motorschoenenheeft ook echt geen enkel nut. Als je geen laarzen draagt kun je net zo goed met sneakers rijden.
Omdat je enkels niet beschermd zijn. Als je valt en gaat glijden zit er niet noemenswaardig geel gewicht op de schoenen, dus minder wrijving. Het is vooral het omklappen van de enkel, of het vallen van de motor op het onderbeen. Materialen die beschermen tegen glijden zijn leuk, maar beschermen niet tegen de echte risico's. Je moet zorgen dat je enkels niet om kunnen klappen, en impact geabsorbeerd wordt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Want?
Heb zelf ook schoenen die overal bescherming/versterking hebben.
Vandaag weer veel motorrijders gezien onderweg door de polder!
je rijdt toch een xtz750? crosslaarzen niet fijner?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:43 schreef kepler het volgende:
Nieuwe motorschoenen gekocht![]()
[ afbeelding ]
In de aanbieding voor maar 100 euro
het zijn niet eens serieuze motorschoenen maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je rijdt toch een xtz750? crosslaarzen niet fijner?
Goed verhaal, blij dat ik goede laarzen heb.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat je enkels niet beschermd zijn. Als je valt en gaat glijden zit er niet noemenswaardig geel gewicht op de schoenen, dus minder wrijving. Het is vooral het omklappen van de enkel, of het vallen van de motor op het onderbeen. Materialen die beschermen tegen glijden zijn leuk, maar beschermen niet tegen de echte risico's. Je moet zorgen dat je enkels niet om kunnen klappen, en impact geabsorbeerd wordt.
Naja, die dingen helpen niet tegen breuk of iets, maar als je over het asfalt glijd zijn ze wel stevig genoeg om ergste lestel te vermijden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zijn niet eens serieuze motorschoenen maar dat is mijn mening
ik neem tablet mee en copy de beelden dan wel even overquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:52 schreef mstx het volgende:
Als ik over 2 weken mee ga met de rit gaat ik wel even filmen.Heb de gopro weer met een mooie chestmount
![]()
[ afbeelding ]
Moet je ff mini-usb kabeltje (of microSD-reader) meenemenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik neem tablet mee en copy de beelden dan wel even over
je hoeft hem niet constant te laten lopen hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Moet je ff mini-usb kabeltje (of microSD-reader) meenemenEn zorgen voor vrije ruimte... bij 720p60 is het 8GB per uur
Ik cross (nog) niet zoveel, maar ik wilde schoenen hebben die ik ook in de stad/bij vrienden kon dragen zodat ik niet steeds een rugzak hoef mee te sjouwen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je rijdt toch een xtz750? crosslaarzen niet fijner?
Ach al die vullingen in een motorpak ziet er misschien stoer uit.quote:Op zondag 6 april 2014 00:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik cross (nog) niet zoveel, maar ik wilde schoenen hebben die ik ook in de stad/bij vrienden kon dragen zodat ik niet steeds een rugzak hoef mee te sjouwen.
Verder heb ik niet echt het idee dat de laarzen die ik nu heb heel veel beter zullen beschermen tegen een impact (maar dat zegt misschien wat meer over de laarzen). Mn enkel is sowieso kapot als de motor erop valt, met schoenen of met laarzen... Voor het glijden zouden ze even goed moeten werken heb ik begrepen.
Lomp genoeg om zichzelf bijna dood te rijden, hij heeft gewoon veel geluk gehad.quote:Op zondag 6 april 2014 10:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook best wel meevallenzo vreselijk lomp rijdt hij nou ook weer niet.
Kan geregeld worden, welke maat achterband wil je? M'n 180/55 diablo's zijn weg, maar heb nog wel 180/60 en een 190/55 liggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
setje pirelli diablo's graag. Mijne zijn qua profiel nog goed mar beetje uitgedroogd
Kwam nog meer narigheid tegen toen ik de boel openmaakte.. voor mij niet zo snel een triumph meer, ondanks dat je over het algemeen toch vrij goede verhalen over de betrouwbaarheid hoort.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heeft dat ding op water gelopen ipv olie? Dit is wel echt heel slecht
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/25213338#25213338quote:Op zondag 6 april 2014 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kwam nog meer narigheid tegen toen ik de boel openmaakte.. voor mij niet zo snel een triumph meer, ondanks dat je over het algemeen toch vrij goede verhalen over de betrouwbaarheid hoort.
oeh, effe kijken wat ik nodig heb qua maat, nieuw achterrubber voor de CB is wel gewenst.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik hoef er een stuk minder voor te hebben eigenlijk.
Mocht iemand interesse hebben, dit heb ik nog liggen:
Voorbanden (120/70)
1x Pirelli dragon SC2
2x Pirelli dragon SC1
1x Pirelli diablo SC1
1x Bridgestone R10R Type 2
Achterbanden (180/55)
2x Pirelli dragon SC2
3x Bridgestone R10R Type 2
1x Bridgestone R10R Type 3
2x Metzeler racetek K2
Achterbanden (180/60)
3x Pirelli diablo SC1
Achterbanden (190/55)
1x Pirelli diablo SC2
volgens mij zit er bij mij 190 op, maar weet het niet zeker.. Zal strakkies es effe gluren als ik weer thuis ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oprecht iets om trots op te zijn.It's funny
But not ha-ha funny.
Lekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel apart zo zonder spatbord.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ik had hem nog niet gemist.quote:Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Wel apart zo zonder spatbord.
snap ik, daarom zeg ik bezig.quote:Op zondag 6 april 2014 20:00 schreef BlackLining het volgende:
Klopt, dat spatbord ligt ook nog beneden in de kelder. Hij is nog niet af hea.
Chapeau man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er nog op de lijst?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die achterveer heeft het echt goed gedaan ziet er gelijk beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |