Kan geregeld worden, welke maat achterband wil je? M'n 180/55 diablo's zijn weg, maar heb nog wel 180/60 en een 190/55 liggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
setje pirelli diablo's graag. Mijne zijn qua profiel nog goed mar beetje uitgedroogd
Kwam nog meer narigheid tegen toen ik de boel openmaakte.. voor mij niet zo snel een triumph meer, ondanks dat je over het algemeen toch vrij goede verhalen over de betrouwbaarheid hoort.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heeft dat ding op water gelopen ipv olie? Dit is wel echt heel slecht
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/25213338#25213338quote:Op zondag 6 april 2014 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kwam nog meer narigheid tegen toen ik de boel openmaakte.. voor mij niet zo snel een triumph meer, ondanks dat je over het algemeen toch vrij goede verhalen over de betrouwbaarheid hoort.
oeh, effe kijken wat ik nodig heb qua maat, nieuw achterrubber voor de CB is wel gewenst.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:36 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ik hoef er een stuk minder voor te hebben eigenlijk.
Mocht iemand interesse hebben, dit heb ik nog liggen:
Voorbanden (120/70)
1x Pirelli dragon SC2
2x Pirelli dragon SC1
1x Pirelli diablo SC1
1x Bridgestone R10R Type 2
Achterbanden (180/55)
2x Pirelli dragon SC2
3x Bridgestone R10R Type 2
1x Bridgestone R10R Type 3
2x Metzeler racetek K2
Achterbanden (180/60)
3x Pirelli diablo SC1
Achterbanden (190/55)
1x Pirelli diablo SC2
volgens mij zit er bij mij 190 op, maar weet het niet zeker.. Zal strakkies es effe gluren als ik weer thuis ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zondag 6 april 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oprecht iets om trots op te zijn.It's funny
But not ha-ha funny.
Lekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel apart zo zonder spatbord.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ik had hem nog niet gemist.quote:Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Wel apart zo zonder spatbord.
snap ik, daarom zeg ik bezig.quote:Op zondag 6 april 2014 20:00 schreef BlackLining het volgende:
Klopt, dat spatbord ligt ook nog beneden in de kelder. Hij is nog niet af hea.
Chapeau man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat staat er nog op de lijst?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die achterveer heeft het echt goed gedaan ziet er gelijk beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |