Traditiegetrouw wordt altijd de start uitgezonden door Sporza. Plus heel veel interviews en voorbeschouwingen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste uitzending al in de vroege ochtend?
Zonder de Muur mag je het natuurlijk amper meer een monument of klassieker noemen maar de hertekening ziet er toch al weer wat beter uit. Finale belooft toch een stuk eerder weer opengebroken te worden met de Koppenberg en bovendien een veel grotere laatste lus. Ik zou het dan ook geen criterium meer noemen en verwacht toch ook wel een leukere wedstrijd. Nieuwe titel: 'Groot Criterium van Vlaanderen'.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Criterium van Vlaanderen.
Blijft een verkrachte koers zoals hij nu is...
Sponsoren pleasen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef JMachi het volgende:
[..]
Begrijp van de andere kant niet dat ze de laatste 10 kilometer niet veranderd hebben, dodelijk saai en die aankomst is ook driekeer niks. Aankomst op de markt van Oudenaarde zou al een pak meer cachet geven aan het criterium nieuwe stijl.
Stijn als winnaar zou prachtig zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd of Cancellara Sagan gaat kunnen lossen. Ik denk het niet. Lukte hem vorig jaar pas op het allerlaatste moment. Plus heb het gevoeld dat Sagan dit jaar iets meer naar de RvV aan het pieken is.
Dus het lijkt me duidelijk wat de tactiek van Trek moet zijn
[ afbeelding ]
Alles op deze man
Dan zou hij gewoon recordwinnaar zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stijn als winnaar zou prachtig zijn.
Mederecordwinnaar, want er zijn een stuk of 20 (jaja, lichtelijk overdreven) die 3x gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon recordwinnaar zijn
Ik zeg toch.quote:
twitter:NOSwielrennen twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 20:46:04Ronde van Vlaanderen is zondag al vanaf 12:25 uur LIVE te volgen via NOS.nl: http://t.co/sMp6We6hPc. Commentaar: Herbert Dijkstra en @maduc. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 10:51:01De speciale Ronde van Vlaanderen-schoenen van @millarmind. Looking good! http://t.co/7ApwxTLMfQ reageer retweet
Kermiskoers van Oudenaarde.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Criterium van Vlaanderen.
Blijft een verkrachte koers zoals hij nu is...
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:12 schreef groenen het volgende:
DijkstraJammer, met Mart had ik wel naar Nederland 1 gekeken. Nu wordt het Wuyts. Nuyens, Boonen en Devolder gaan toch niet winnen.
Helmut Lottiquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:58 schreef Wombcat het volgende:
Eddy Planckaert bij die wielertoeristen (op de Koppenberg?)
Misschien 1 van de 50 halve belgen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:12 schreef groenen het volgende:
DijkstraJammer, met Mart had ik wel naar Nederland 1 gekeken. Nu wordt het Wuyts. Nuyens, Boonen en Devolder gaan toch niet winnen.
Wat een heldquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef Zelva het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)er_speciale_fiets_de
Net die uitspraken ook weer in het interview, interviews met Fabian kunnen sindsdien nooit meer normaal beluisterd wordenquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik Cancellara hoor praten moet ik elke keer denken aan:
![]()
Maar uiteraard wel Cancellara in het Engels interviewenquote:Op zondag 6 april 2014 10:04 schreef VreemdeEend het volgende:
Interessant die interviews met die verre neef van Ivo Niehe
Doen ze omdat de meeste mensen kunnen mee volgen. Een groot deel van de buitenlandse renners spreekt geen Engels, vandaar.quote:Op zondag 6 april 2014 10:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Maar uiteraard wel Cancellara in het Engels interviewen
Ik vond Boonen bij dat interview alles behalve overtuigd van zichzelf. Een goed moment voor Niki om in vorm te zijn, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 april 2014 10:16 schreef danos het volgende:
Belgen toch iedere keer met 3 favorieten, Sagan, Cance en Boonen. Allez komaan, Boonen favoriet, voor plek 8-15 ja
Die gaat hooguit sprinten voor plek 4/5/6. Beetje zoals Kristoff vorig jaar.quote:Op zondag 6 april 2014 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik vond Boonen bij dat interview alles behalve overtuigd van zichzelf.
Lijkt mij ideaal koersweer, zeker als het nog wat opwarmt.quote:
twitter:TeamRadiotour twitterde op zondag 06-04-2014 om 11:02:17RONDE VAN VLAANDEREN WorldTour KM 20 - door valpartij afgevoerd naar ziekenhuis 122 - DURBRIDGE Luke - ORICA GreenEDGE reageer retweet
daar begint het gedonder alquote:Op zondag 6 april 2014 11:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TeamRadiotour twitterde op zondag 06-04-2014 om 11:02:17RONDE VAN VLAANDEREN WorldTour KM 20 - door valpartij afgevoerd naar ziekenhuis 122 - DURBRIDGE Luke - ORICA GreenEDGE reageer retweet
Zoals b.v. Terpstraquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien 1 van de 50 halve belgen?
Ja, als die al wegblijven zullen ze in elk geval niet veel voorsprong krijgen.quote:Op zondag 6 april 2014 11:38 schreef baggerbaas het volgende:
Kopgroep: Appollonio, Zingle, Broeckx, Impey, Kuchynski,Palini, Wallays, Phinney, W. Kreder, R. Kreder, Vanlandschoot.
Toch wel interessante namen mee en een grote groep.
Phinney dat is wel een gevaarlijke klant voor de outsidersquote:Op zondag 6 april 2014 11:38 schreef baggerbaas het volgende:
Kopgroep: Appollonio, Zingle, Broeckx, Impey, Kuchynski,Palini, Wallays, Phinney, W. Kreder, R. Kreder, Vanlandschoot.
Toch wel interessante namen mee en een grote groep.
Toch zegt het ook veel over z'n conditie/vorm dat hij in de vroeg vlucht zit.quote:Op zondag 6 april 2014 11:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Phinney dat is wel een gevaarlijke klant voor de outsiders
Misschien gewoon trainen voor volgende week.quote:Op zondag 6 april 2014 11:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zegt het ook veel over z'n conditie/vorm dat hij in de vroeg vlucht zit.
Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."quote:
Ziek.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef baggerbaas het volgende:
Waarom is Nuyens eigenlijk geen analist? Ik dacht dat die speciaal daarvoor niet startte.
Waar gaat dit precies over?quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.quote:
Bijna even erg als het "op weg naar, op weg naar"-fragmentquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
De urine van dat peloton werkte beter dan Roundup.quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik herinner het me nog goed. Wellicht had ik er toen al over gepost op fok.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat ie vast niet clean was.
(maar ja, ik weet ook wel dat het waarschijnlijk voor bijna elke deelnemer geldt)
quote:Op zondag 8 april 2001 16:25 schreef CAZZO het volgende:
Bortolami wordt strax toch gepakt op Nandrolon gebruik.Zo zijn die Italianen.
Maar alles beter dan een overwinning van zabel.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:12:24#rvv - ook opgave Johan Vansummeren na val - afgevoerd naar ziekenhuis in Waregem met een hoofdwonde- Appollonio rijdt lek in de kopgroep reageer retweet
Eerste keer dat ik afspeelde leek het me een normale sprintquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:13 schreef borisz het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:12:24#rvv - ook opgave Johan Vansummeren na val - afgevoerd naar ziekenhuis in Waregem met een hoofdwonde- Appollonio rijdt lek in de kopgroep reageer retweet
twitter:
Ze hadden het over de toekomst.quote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Hofland is er vandaag toch helemaal niet bij
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:25:55#RVV - Hello, @Vannieuwkerke, it's @MorenoHofland! ;-) reageer retweet
ah, ik dacht dat ze zeiden dat het een goede was om erbij te hebben vandaag... maar dat was dus hypothetischquote:
Miljaar!!!quote:Op zondag 6 april 2014 12:25 schreef marcodej het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140406_01056813
Sowieso, Jan Bovenquote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef marcodej het volgende:
Camera bij Boven en Verhoeven. Dat wordt opwindend.
Eerder de Michel Jansen van het wielrennen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jan Boven is de Johan Derksen van het wielrennen
Mee eens, op het routekaartje staan overigens wel de kilometers te gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef Wombcat het volgende:
Waarom doen ze dit soort kaartjes nooit met hoeveel km nog te gaan ipv hoeveel afgelegd. Da's namelijk veel handiger voor de kijker.
[ afbeelding]afbeelding ]
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:25:55#RVV - Hello, @Vannieuwkerke, it's @MorenoHofland! ;-) reageer retweet
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:30:24@TeamBelkin @MorenoHofland een lapsus is snel gemaakt. Had ik plots ook door en dan snel rechtgezet
#excuus reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:34:12#RVV - UPDATE - @sepvanmarcke and @wynants82 were involved in an early crash but are back on their bike and seem unscathed. reageer retweet
zo.. dat mogelijk excuus hebben ze alvast, voor als Vanmarcke in de finale te kort komt.quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:34:12#RVV - UPDATE - @sepvanmarcke and @wynants82 were involved in an early crash but are back on their bike and seem unscathed. reageer retweet
Voor als je nummers ook verkeerd om kunt lezen (ik heb uiteraard geen zin in om er meer werk aan te bestedenquote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef Wombcat het volgende:
Waarom doen ze dit soort kaartjes nooit met hoeveel km nog te gaan ipv hoeveel afgelegd. Da's namelijk veel handiger voor de kijker.
Het fietsen gooien wordt wel steeds populairder in het peloton ja!quote:
Ja, wel een tikkie overdreven.quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef VreemdeEend het volgende:
De Ronde van Cancellara duurt zo maar krap 200 kilometer.
zoveel negers doen er niet meequote:Op zondag 6 april 2014 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat Ducrot het heeft over de 10 kleine negertjes.
Nieuwe discipline, fiets gooien.quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het fietsen gooien wordt wel steeds populairder in het peloton ja!
Gewoon dit lijstje uitprinten.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef marcodej het volgende:
Het zou op zich ook handig zijn als ze in beeld brengen hoever het nog is tot het volgende cruciale punt.
Is tijdens de voorbeschouwing al tig keer gezegd, Koppenberg.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef marcodej het volgende:
Het zou op zich ook handig zijn als ze in beeld brengen hoever het nog is tot het volgende cruciale punt.
Dus? Pipo.quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is tijdens de voorbeschouwing al tig keer gezegd, Koppenberg.
snap ook niet dat ze die uitzenden vooral die beelden van de oude mevrouwquote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Die beelden hoeven ze niet te laten zien.
Lijkt me inderdaad geen geval waarbij toeschouwer op de weg stond.quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef franklop het volgende:
vreemde aanrijding geweest met vansummeren
Nergens voor nodig idd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze die uitzenden vooral die beelden van de oude mevrouw
Die beelden bedoel ik, met de andere heb ik geen probleem.quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Volgens mij was het op zo'n vluchtheuvel met een oversteekplaats erop, daar lag de vrouw precies tussen (en dus niet op de weg volgens mij)quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad geen geval waarbij toeschouwer op de weg stond.
Vansummeren heeft uit moeten wijken en is tegen vrouw gebotst?
Jepquote:Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij was het op zo'n vluchtheuvel met een oversteekplaats erop, daar lag de vrouw precies tussen (en dus niet op de weg volgens mij)
Is dus op volle snelheid geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140406_01056813
quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mani89 het volgende:
Moest zomaar weer even aan dit filmpje denken
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar ik moet hier toch even aan de beelden van Wouter Weylandt denken, Daar was ik een paar dagen slecht van.quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bij de voorbeschouwing vanochtend werd hij toch tot de outsiders gerekend.quote:Op zondag 6 april 2014 13:05 schreef franklop het volgende:
Toch apart dat ze bij sporza bijna met geen woord over Terpstra spreken. Terecht misschien, maar toch.
Die man die boos achter die renner aan gaat rennen blijftquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mani89 het volgende:
Moest zomaar weer even aan dit filmpje denken
Volgens mij wil hij duwen en is niet boos.quote:Op zondag 6 april 2014 13:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die man die boos achter die renner aan gaat rennen blijft
En dit jaar gaat hij eindelijk de AGR winnenquote:
twitter:JaapStalenburg twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:10:48Hij bestaat nog. In Brakel bij bistro t Hoekske een zeer patente Jan Raas aangetroffen. Genoot van de anonimiteit. #RVV14 reageer retweet
Het is zijn eigen keuze maar toch vind ik het jammer.quote:Op zondag 6 april 2014 13:27 schreef marcodej het volgende:
twitter:JaapStalenburg twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:10:48Hij bestaat nog. In Brakel bij bistro t Hoekske een zeer patente Jan Raas aangetroffen. Genoot van de anonimiteit. #RVV14 reageer retweet
NOS-site, kort stukje na de val.quote:Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zijn er ook beelden van die botsing met die toeschouwer?
Daarnet was er even een beeld van net na de botsing. Niet echt slim om op zo'n plek te gaan staan.quote:Op zondag 6 april 2014 13:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zijn er ook beelden van die botsing met die toeschouwer?
Dat zou nog best eens kunnen ookquote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu nog VDB2 op zijn bek in het Baskenland en ze kunnen de ploeg opdoeken.
Dat zal pas gebeuren in de kasseienrit in de Tour.quote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jan Boven is net begonnen aan zijn boterham met kaas.quote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef marcodej het volgende:
Nog geen uitzendbare beelden uit de auto van Belkin trouwens.
Hoho, dit jaar hebben ze Tony.quote:Op zondag 6 april 2014 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat ligt eigenlijk wel meer voor de hand.quote:Op zondag 6 april 2014 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal pas gebeuren in de kasseienrit in de Tour.
Samen met Gesink en Hesjedal op een hoopje.quote:Op zondag 6 april 2014 13:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat ligt eigenlijk wel meer voor de hand.
Je vergeet er nog éénquote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Samen met Gesink en Hesjedal op een hoopje.
FIFA.quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef Drebbelman het volgende:
Ben benieuwd waar ze bij Lotto nu weer de zwarte piet naar gaan schuiven.
Ook Greipel zal nog ergens een blessure op moeten lopen, woensdag in de Scheldeprijs?quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Froome er dan ook maar bijligtquote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef Drebbelman het volgende:
Ben benieuwd waar ze bij Lotto nu weer de zwarte piet naar gaan schuiven.
Die had toch al een sleutelbeenbreuk?quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook Greipel zal nog ergens een blessure op moeten lopen, woensdag in de Scheldeprijs?
Is al gebeurdquote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook Greipel zal nog ergens een blessure op moeten lopen, woensdag in de Scheldeprijs?
Ow dat heb ik dan gemistquote:
Belgische Kroon een beetje.quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef Pedroso het volgende:
En Roelandts had nog wel van die goede benen zal ie achteraf wel zeggen schat ik in.
Ja, maar da's Vlaanderen, daar hoort het.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Ze zeiken altijd over de Nederlandse koersen, maar het lijkt me veel gevaarlijker in Vlaanderen.
Ja, dat is in de categorie ' als je het niet kan, doe het toch gewoon níet'quote:
Is ook zo. Zowel in als buiten de koers.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Ze zeiken altijd over de Nederlandse koersen, maar het lijkt me veel gevaarlijker in Vlaanderen.
Ach, dat gezeik altijd, je hoeft het niet te fietsen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar da's Vlaanderen, daar hoort het.
Of zo.
En vaak ook gewoon op brede rechte wegen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Of met steunwieltjesquote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze niet met een harnas gaan fietsen ofzo ?
Vanochtend werd er ook al gezegd dat het in Vlaanderen gevaarlijk is, op de Belg zelf.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Doen ze toch ook niet?: Ze vallen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ach, dat gezeik altijd, je hoeft het niet te fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |