quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef Drebbelman het volgende:
Ben benieuwd waar ze bij Lotto nu weer de zwarte piet naar gaan schuiven.
Die had toch al een sleutelbeenbreuk?quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook Greipel zal nog ergens een blessure op moeten lopen, woensdag in de Scheldeprijs?
Is al gebeurdquote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook Greipel zal nog ergens een blessure op moeten lopen, woensdag in de Scheldeprijs?
Ow dat heb ik dan gemistquote:
Belgische Kroon een beetje.quote:Op zondag 6 april 2014 13:43 schreef Pedroso het volgende:
En Roelandts had nog wel van die goede benen zal ie achteraf wel zeggen schat ik in.
Ja, maar da's Vlaanderen, daar hoort het.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Ze zeiken altijd over de Nederlandse koersen, maar het lijkt me veel gevaarlijker in Vlaanderen.
Ja, dat is in de categorie ' als je het niet kan, doe het toch gewoon níet'quote:
Is ook zo. Zowel in als buiten de koers.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Ze zeiken altijd over de Nederlandse koersen, maar het lijkt me veel gevaarlijker in Vlaanderen.
Ach, dat gezeik altijd, je hoeft het niet te fietsen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar da's Vlaanderen, daar hoort het.
Of zo.
En vaak ook gewoon op brede rechte wegen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Of met steunwieltjesquote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze niet met een harnas gaan fietsen ofzo ?
Vanochtend werd er ook al gezegd dat het in Vlaanderen gevaarlijk is, op de Belg zelf.quote:Op zondag 6 april 2014 13:45 schreef marcodej het volgende:
Doen ze toch ook niet?: Ze vallen.quote:Op zondag 6 april 2014 13:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ach, dat gezeik altijd, je hoeft het niet te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |