snap ook niet dat ze die uitzenden vooral die beelden van de oude mevrouwquote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Die beelden hoeven ze niet te laten zien.
Lijkt me inderdaad geen geval waarbij toeschouwer op de weg stond.quote:Op zondag 6 april 2014 12:54 schreef franklop het volgende:
vreemde aanrijding geweest met vansummeren
Nergens voor nodig idd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snap ook niet dat ze die uitzenden vooral die beelden van de oude mevrouw
Die beelden bedoel ik, met de andere heb ik geen probleem.quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Volgens mij was het op zo'n vluchtheuvel met een oversteekplaats erop, daar lag de vrouw precies tussen (en dus niet op de weg volgens mij)quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad geen geval waarbij toeschouwer op de weg stond.
Vansummeren heeft uit moeten wijken en is tegen vrouw gebotst?
Jepquote:Op zondag 6 april 2014 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij was het op zo'n vluchtheuvel met een oversteekplaats erop, daar lag de vrouw precies tussen (en dus niet op de weg volgens mij)
Is dus op volle snelheid geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 12:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140406_01056813
quote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mani89 het volgende:
Moest zomaar weer even aan dit filmpje denken
Ik heb het gelukkig niet gezien, maar ik moet hier toch even aan de beelden van Wouter Weylandt denken, Daar was ik een paar dagen slecht van.quote:Op zondag 6 april 2014 12:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bij de voorbeschouwing vanochtend werd hij toch tot de outsiders gerekend.quote:Op zondag 6 april 2014 13:05 schreef franklop het volgende:
Toch apart dat ze bij sporza bijna met geen woord over Terpstra spreken. Terecht misschien, maar toch.
Die man die boos achter die renner aan gaat rennen blijftquote:Op zondag 6 april 2014 13:02 schreef Mani89 het volgende:
Moest zomaar weer even aan dit filmpje denken
Volgens mij wil hij duwen en is niet boos.quote:Op zondag 6 april 2014 13:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die man die boos achter die renner aan gaat rennen blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |