Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."quote:
Ziek.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef baggerbaas het volgende:
Waarom is Nuyens eigenlijk geen analist? Ik dacht dat die speciaal daarvoor niet startte.
Waar gaat dit precies over?quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.quote:
Bijna even erg als het "op weg naar, op weg naar"-fragmentquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
De urine van dat peloton werkte beter dan Roundup.quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik herinner het me nog goed. Wellicht had ik er toen al over gepost op fok.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat ie vast niet clean was.
(maar ja, ik weet ook wel dat het waarschijnlijk voor bijna elke deelnemer geldt)
quote:Op zondag 8 april 2001 16:25 schreef CAZZO het volgende:
Bortolami wordt strax toch gepakt op Nandrolon gebruik.Zo zijn die Italianen.
Maar alles beter dan een overwinning van zabel.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:12:24#rvv - ook opgave Johan Vansummeren na val - afgevoerd naar ziekenhuis in Waregem met een hoofdwonde- Appollonio rijdt lek in de kopgroep reageer retweet
Eerste keer dat ik afspeelde leek het me een normale sprintquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:13 schreef borisz het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:12:24#rvv - ook opgave Johan Vansummeren na val - afgevoerd naar ziekenhuis in Waregem met een hoofdwonde- Appollonio rijdt lek in de kopgroep reageer retweet
twitter:
Ze hadden het over de toekomst.quote:Op zondag 6 april 2014 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Hofland is er vandaag toch helemaal niet bij
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:25:55#RVV - Hello, @Vannieuwkerke, it's @MorenoHofland! ;-) reageer retweet
ah, ik dacht dat ze zeiden dat het een goede was om erbij te hebben vandaag... maar dat was dus hypothetischquote:
Miljaar!!!quote:Op zondag 6 april 2014 12:25 schreef marcodej het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140406_01056813
Sowieso, Jan Bovenquote:Op zondag 6 april 2014 12:29 schreef marcodej het volgende:
Camera bij Boven en Verhoeven. Dat wordt opwindend.
Eerder de Michel Jansen van het wielrennen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jan Boven is de Johan Derksen van het wielrennen
Mee eens, op het routekaartje staan overigens wel de kilometers te gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef Wombcat het volgende:
Waarom doen ze dit soort kaartjes nooit met hoeveel km nog te gaan ipv hoeveel afgelegd. Da's namelijk veel handiger voor de kijker.
[ afbeelding]afbeelding ]
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:25:55#RVV - Hello, @Vannieuwkerke, it's @MorenoHofland! ;-) reageer retweet
twitter:Vannieuwkerke twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:30:24@TeamBelkin @MorenoHofland een lapsus is snel gemaakt. Had ik plots ook door en dan snel rechtgezet
#excuus reageer retweet
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:34:12#RVV - UPDATE - @sepvanmarcke and @wynants82 were involved in an early crash but are back on their bike and seem unscathed. reageer retweet
zo.. dat mogelijk excuus hebben ze alvast, voor als Vanmarcke in de finale te kort komt.quote:Op zondag 6 april 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:34:12#RVV - UPDATE - @sepvanmarcke and @wynants82 were involved in an early crash but are back on their bike and seem unscathed. reageer retweet
Voor als je nummers ook verkeerd om kunt lezen (ik heb uiteraard geen zin in om er meer werk aan te bestedenquote:Op zondag 6 april 2014 12:32 schreef Wombcat het volgende:
Waarom doen ze dit soort kaartjes nooit met hoeveel km nog te gaan ipv hoeveel afgelegd. Da's namelijk veel handiger voor de kijker.
Het fietsen gooien wordt wel steeds populairder in het peloton ja!quote:
Ja, wel een tikkie overdreven.quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef VreemdeEend het volgende:
De Ronde van Cancellara duurt zo maar krap 200 kilometer.
zoveel negers doen er niet meequote:Op zondag 6 april 2014 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Het zal niet lang meer duren voordat Ducrot het heeft over de 10 kleine negertjes.
Nieuwe discipline, fiets gooien.quote:Op zondag 6 april 2014 12:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het fietsen gooien wordt wel steeds populairder in het peloton ja!
Gewoon dit lijstje uitprinten.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef marcodej het volgende:
Het zou op zich ook handig zijn als ze in beeld brengen hoever het nog is tot het volgende cruciale punt.
Is tijdens de voorbeschouwing al tig keer gezegd, Koppenberg.quote:Op zondag 6 april 2014 12:46 schreef marcodej het volgende:
Het zou op zich ook handig zijn als ze in beeld brengen hoever het nog is tot het volgende cruciale punt.
Dus? Pipo.quote:Op zondag 6 april 2014 12:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is tijdens de voorbeschouwing al tig keer gezegd, Koppenberg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |