Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."quote:
Ziek.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef baggerbaas het volgende:
Waarom is Nuyens eigenlijk geen analist? Ik dacht dat die speciaal daarvoor niet startte.
Waar gaat dit precies over?quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.quote:
Bijna even erg als het "op weg naar, op weg naar"-fragmentquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
De urine van dat peloton werkte beter dan Roundup.quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik herinner het me nog goed. Wellicht had ik er toen al over gepost op fok.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat ie vast niet clean was.
(maar ja, ik weet ook wel dat het waarschijnlijk voor bijna elke deelnemer geldt)
quote:Op zondag 8 april 2001 16:25 schreef CAZZO het volgende:
Bortolami wordt strax toch gepakt op Nandrolon gebruik.Zo zijn die Italianen.
Maar alles beter dan een overwinning van zabel.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:12:24#rvv - ook opgave Johan Vansummeren na val - afgevoerd naar ziekenhuis in Waregem met een hoofdwonde- Appollonio rijdt lek in de kopgroep reageer retweet
Eerste keer dat ik afspeelde leek het me een normale sprintquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 12:13 schreef borisz het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:12:24#rvv - ook opgave Johan Vansummeren na val - afgevoerd naar ziekenhuis in Waregem met een hoofdwonde- Appollonio rijdt lek in de kopgroep reageer retweet
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |