Doen ze omdat de meeste mensen kunnen mee volgen. Een groot deel van de buitenlandse renners spreekt geen Engels, vandaar.quote:Op zondag 6 april 2014 10:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Maar uiteraard wel Cancellara in het Engels interviewen
Ik vond Boonen bij dat interview alles behalve overtuigd van zichzelf. Een goed moment voor Niki om in vorm te zijn, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 6 april 2014 10:16 schreef danos het volgende:
Belgen toch iedere keer met 3 favorieten, Sagan, Cance en Boonen. Allez komaan, Boonen favoriet, voor plek 8-15 ja
Die gaat hooguit sprinten voor plek 4/5/6. Beetje zoals Kristoff vorig jaar.quote:Op zondag 6 april 2014 10:23 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik vond Boonen bij dat interview alles behalve overtuigd van zichzelf.
Lijkt mij ideaal koersweer, zeker als het nog wat opwarmt.quote:
twitter:TeamRadiotour twitterde op zondag 06-04-2014 om 11:02:17RONDE VAN VLAANDEREN WorldTour KM 20 - door valpartij afgevoerd naar ziekenhuis 122 - DURBRIDGE Luke - ORICA GreenEDGE reageer retweet
daar begint het gedonder alquote:Op zondag 6 april 2014 11:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TeamRadiotour twitterde op zondag 06-04-2014 om 11:02:17RONDE VAN VLAANDEREN WorldTour KM 20 - door valpartij afgevoerd naar ziekenhuis 122 - DURBRIDGE Luke - ORICA GreenEDGE reageer retweet
Zoals b.v. Terpstraquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien 1 van de 50 halve belgen?
Ja, als die al wegblijven zullen ze in elk geval niet veel voorsprong krijgen.quote:Op zondag 6 april 2014 11:38 schreef baggerbaas het volgende:
Kopgroep: Appollonio, Zingle, Broeckx, Impey, Kuchynski,Palini, Wallays, Phinney, W. Kreder, R. Kreder, Vanlandschoot.
Toch wel interessante namen mee en een grote groep.
Phinney dat is wel een gevaarlijke klant voor de outsidersquote:Op zondag 6 april 2014 11:38 schreef baggerbaas het volgende:
Kopgroep: Appollonio, Zingle, Broeckx, Impey, Kuchynski,Palini, Wallays, Phinney, W. Kreder, R. Kreder, Vanlandschoot.
Toch wel interessante namen mee en een grote groep.
Toch zegt het ook veel over z'n conditie/vorm dat hij in de vroeg vlucht zit.quote:Op zondag 6 april 2014 11:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Phinney dat is wel een gevaarlijke klant voor de outsiders
Misschien gewoon trainen voor volgende week.quote:Op zondag 6 april 2014 11:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zegt het ook veel over z'n conditie/vorm dat hij in de vroeg vlucht zit.
Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."quote:
Ziek.quote:Op zondag 6 april 2014 12:05 schreef baggerbaas het volgende:
Waarom is Nuyens eigenlijk geen analist? Ik dacht dat die speciaal daarvoor niet startte.
Waar gaat dit precies over?quote:Op zondag 6 april 2014 12:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het mooiste voorbeeld van "als je denkt dat je niet meer kunt winnen, dan kun je niet meer winnen."
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.quote:
Bijna even erg als het "op weg naar, op weg naar"-fragmentquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
De urine van dat peloton werkte beter dan Roundup.quote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik herinner het me nog goed. Wellicht had ik er toen al over gepost op fok.
Maar goed, ik troost me met de gedachte dat ie vast niet clean was.
(maar ja, ik weet ook wel dat het waarschijnlijk voor bijna elke deelnemer geldt)
quote:Op zondag 8 april 2001 16:25 schreef CAZZO het volgende:
Bortolami wordt strax toch gepakt op Nandrolon gebruik.Zo zijn die Italianen.
Maar alles beter dan een overwinning van zabel.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 06-04-2014 om 12:12:24#rvv - ook opgave Johan Vansummeren na val - afgevoerd naar ziekenhuis in Waregem met een hoofdwonde- Appollonio rijdt lek in de kopgroep reageer retweet
Eerste keer dat ik afspeelde leek het me een normale sprintquote:Op zondag 6 april 2014 12:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die sprint kan ik echt niet meer terug zien, word er misselijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |