40 weken waarschijnlijk niet zei ze, dus dat kan nogquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:26 schreef Cantare het volgende:
Theeleuter, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam en mooie stats
[..]
Jij zou de 39 weken toch niet halen volgens de gyn?
ook meteen de allerduurste, you make me proud!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Deze heb ik gekochtAlthans, zoiets. En zonder baby. [ afbeelding ]
Tripp Trapp met newbornsetquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef Dyre het volgende:
Ik zit ook al te kijken van een Tripp TrappMaar daar kunnen ze blijkbaar al zo'n beetje vanaf de geboorte in.
Misschien moet ik eerst eens gaan kijken naar een kinderwagen
wat een tof dingquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Deze heb ik gekochtAlthans, zoiets. En zonder baby. [ afbeelding ]
Geld speelt geen rolexquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook meteen de allerduurste, you make me proud!
Dat mag af en toe bestquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nee ik dacht, daar kun je jaren mee vooruit, en ik begrijp dat je dan ook geen wippertje en tafelstoel hoeft te kopen. Dus dat scheelt dan wel weer, en ik ga borstvoeding proberen, dus als dat lukt is dat ook veel goedkoper.
Ja, ik heb mezelf overgehaald ja
ik wil m ook, maar ik weet nu al dat ik zo'n lelijke trip trap door mijn strot gedouwd ga krijgenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Geld speelt geen rolex
Nee ik dacht, daar kun je jaren mee vooruit, en ik begrijp dat je dan ook geen wippertje en tafelstoel hoeft te kopen. Dus dat scheelt dan wel weer, en ik ga borstvoeding proberen, dus als dat lukt is dat ook veel goedkoper.
Ja, ik heb mezelf overgehaald ja
Ja als goed is welquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat mag af en toe best
Kan je hem ook zo hoog instellen dat je hem aan tafel kunt aanschuiven?
Je kunt het ook tweedehands proberen? Op MP staan ze voor 150 euro. Of zo'n Facebook ruilpagina?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil m ook, maar ik weet nu al dat ik zo'n lelijke trip trap door mijn strot gedouwd ga krijgenah well, choose your battles zegt men
Dat onze opvattingen ver uit elkaar liggen ? geen idee ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zit in het tweede trimester, ik mag hopen dat er niet nog vanalles mis kan gaan.
Maar ik denk dat onze opvattingen hierover zo ver uit elkaar liggen dat verdere discussie niet zo zinvol is.
tripp trappquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry alvast als ik tripp trapp lovers kwets. Ik weet dat sommigen geeneens een tripp trapp kunnen betalen, dus ik zal er geen grappen meer over maken.
ik kan het wel betalen, maar mijn wederhelft + familie zijn er mee opgegroeid (tripp trapp) en ik weet bijna zeker dat we er 1 gaan krijgen en dat ik er niks anders doorheen krijgquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja als goed is wel
[..]
Je kunt het ook tweedehands proberen? Op MP staan ze voor 150 euro. Of zo'n Facebook ruilpagina?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Dyre het volgende:
Oh kijk nou wat een leuke hippigheid:
[ afbeelding ]
Zal wel een godsvermogen kosten
Fijn dat ik weer een nieuw merk leer kennen
Kun je hier niet heel sneaky iets aandoen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het wel betalen, maar mijn wederhelft + familie zijn er mee opgegroeid (tripp trapp) en ik weet bijna zeker dat we er 1 gaan krijgen en dat ik er niks anders doorheen krijg
zo'n lelijke meegroeistoel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wat is tripp trappsorry ik ben een baby noob en een babyspullen noob - ook al ben ik al 8 keer tante
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.écht?Born to Lose, but Built to Win.
misschien hoef ik in ruil voor de tripp trapp de lelijke familiewiegjes nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Kun je hier niet heel sneaky iets aandoen?
ik wel, sorry. Maar ik weet dat ik een uitzondering ben hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Dyre het volgende:
[..]![]()
Ik vind 'm helemaal niet lelijk. Met een lekkere baby erin zijn ze hartstikke leuk
ja, dit, heel ergquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Fazzoletti het volgende:
geen fan hier, een avondje oppassen bij vrienden die een trip trap hebben staan heeft me een paar semi gekneusde tenen opgeleverd'Stoelpoten' horen niet plat op de grond
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nee, dit is een grapje toch?Kan tot 80 +SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.écht?All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Geel ja? En dan ga ik ervan uit dat jullie binnen niet roken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef geppie het volgende:
Is die Bloom al eens ge-update? Ik heb hem ook (nou ja hij ligt al 4 jaar ergens op de vliering) en ik vond vooral die énorme ronde poot zo irritant. Hij nam zoveel ruimte in beslag, heb ontelbare keren mijn nek er bijna over gebroken en het witte plastic wordt binnen notime zo ranzig geel. Vond hem mijn centen achteraf zeker niet waard.
Helpt douchen toevallig voor je migraine? Ik heb tot 18-19 weken bijna elk weekend migraine gehad en paracetamol helpt bij mij ook niet. Het enige dat enigszins verlichting bracht was douchen. Vandaar dat ik 'm er even in gooi. En verder is migraine gewoon k*t, zeker omdat je er niets voor mag nemen in zwangere toestand.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef geppie het volgende:
Van harte Theeleuter! Een mooie kraamtijd toegewenst!
Ik vond de grap van Spees wel een goeie, ik trapte er met open ogen in.
Ik ben ook zo'n dooie, kom er net pas achter dat het 1 april isHeb de hele dag met migraine-achtige hoofdpijn op bed gelegen
en ik vind paracetamol kutspul
want het helpt voor geen meter.
poetsen is ook overrated.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:44 schreef geppie het volgende:
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik geen huishoudelijk wonder ben
Ja bah, ik had dat ook, allesxwas teveel. En douchen helpt inderdaad tijdelijk, daarom bleef ik gewoon 2 uur achter elkaar in de douche. Ik wil niet weten wat de waterrekening dit jaar extra gaat kosten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef geppie het volgende:
Neuh... Wel een open keuken, zou dat het dan zijn?!
Bedankt voor je tip Nikki, douchen helpt idd (helaas alleen tijdelijk). Weet ook niet of het migraine is hoor maar ik word er heel misselijk van en lig het liefst in mijn pikdonkere slaapkamer met oordoppen in...
True. Ik hoop dat dit niet gaan gebeuren bij mijn stoel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef Dyre het volgende:
Ik weet wel dat sommige weekmakers in witte kunstoffen gelig verkleuren door (UV)licht, daar valt niet tegenop te poetsen (heeft ook geen zin)
shit, daar ging mijn drinken door mijn neusquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry alvast als ik tripp trapp lovers kwets. Ik weet dat sommigen geeneens een tripp trapp kunnen betalen, dus ik zal er geen grappen meer over maken.
Ja, bij mij werkt dat echt, maar je moet wel voor het vocht water erbij drinken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Helpt cafeïne echt? Ik heb juist mijn hele zwangerschap cafeïne vermeden omdat ik geen migraine wilde triggeren.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Skoap het volgende:
[..]
shit, daar ging mijn drinken door mijn neus
Stoppen met fulltime werken en een bril genomenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
En OMG 4x per week.Hoe heb je dat overleefd?
Gewoon snel alvast zelf een kinderstoel kopen. En, och wat jammer nou, je hebt er maar één nodig hequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil m ook, maar ik weet nu al dat ik zo'n lelijke trip trap door mijn strot gedouwd ga krijgenah well, choose your battles zegt men
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Stoppen met fulltime werken en een bril genomen
Ja dit werkt voor mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.
En die cafeïne tip ga ik onthouden.
FIjn dat alles ok was!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef Amsel het volgende:
Wilde toch even snel tussendoor melden dat we vanochtend de 20-weken-echo hebben gehad en dat alles goed was.
Je hebt je er in ieder geval goed in verdiept voordat je meteen een Bloom kochtquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wat is tripp trappsorry ik ben een baby noob en een babyspullen noob - ook al ben ik al 8 keer tante
-
1 per keer vind ik wel voldoende.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Had het wel leuk gevonden als Theeleuter had gepost dat het er 2 waren
Nikki zodra ik migraine heb drink ik zo veel mogelijk koffie. Werkt vaak echt verlichtend!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.
En die cafeïne tip ga ik onthouden.
Och meid, sterkte! Hoop dat het bolletje blijft zitten in jouw buik :xquote:Op woensdag 2 april 2014 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh![]()
Ik word opgenomen..bmm is significant kleiner dan de vorige keer. Dus ik ga aan de weeenremmers en longrijping. Voorlopig gaan ze het in de gaten houden, maar als bmm nog verder verweekt word ik overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis voor het eventuele opvangen van een prematuurtje![]()
![]()
Sorry voor de egoposts. Moet het gewoon even ergens kwijt
JJ sterktequote:Op woensdag 2 april 2014 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh![]()
Ik word opgenomen..bmm is significant kleiner dan de vorige keer. Dus ik ga aan de weeenremmers en longrijping. Voorlopig gaan ze het in de gaten houden, maar als bmm nog verder verweekt word ik overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis voor het eventuele opvangen van een prematuurtje![]()
![]()
Sorry voor de egoposts. Moet het gewoon even ergens kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |