Ja wil ik welquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sicilia was dat![]()
Wat een hork in de trein
Wil je in de OP, tagliatelle?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef Bolletje... het volgende:
Jaaaa Theeleuter!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!Jij zou de 39 weken toch niet halen volgens de gyn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danku dankuquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef Heliotrope het volgende:
Gefeliciteerd Theeleuter!![]()
Ik had net besloten Spees niet te geloven, en toen keek ik weer en was er die echo en geloofde ik het toch. Hehe :p
Leuk Sicilia versterking in november! En LadyTagliatelle ook!
doen mensen dat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik vind die 1 april grap beter dan een 1 april grap waarbij mensen beweren dat ze gaan scheiden of dat ze een miskraam hebben gehad.daar kan ik echt kwaad om worden.
wat is er stom aan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
TheeleuterSuper !
Ben vast de enige , maar vind de 1 april grap van Spees stom wat minder leuk
Helaas wel, zag er vandaag al een paar voorbij komen op Facebook. Ik ben dan ook instaat om die mensen te deleten.quote:
oh dat vind k wel eh bijzonderquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik vind die 1 april grap beter dan een 1 april grap waarbij mensen beweren dat ze gaan scheiden of dat ze een miskraam hebben gehad.daar kan ik echt kwaad om worden.
ooh zulke mensen gaan er echt gelijk af! Smakeloos volk!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Helaas wel, zag er vandaag al een paar voorbij komen op Facebook. Ik ben dan ook instaat om die mensen te deleten.![]()
![]()
Maar ja, dan krijg je dààr weer gezeik over
terecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
1x een verzonnen zwangerschap, 1x een verzonnen scheiding, 1x een miskraam/vroeggeboorte.
Mijn zus heeft zelf een kindje verloren die te vroeg kwam en na 5 uur overleden is. Mij raakt dat echt best wel. En anders waarschijnlijk ook. Maar die mensen kots ik vanaf nu dan ook uit.
Zo lekker schaamteloos ook.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een keer 1 april gegrapt dat ik een financiële tegenslag had gehad en daarom al mijn 600 potjes nagellak moest verkopen voor bijna niksen toen ging iedereen die een bestelling bij me had achtergelaten (oh wat erg voor je. Mag ik die chanel?) over de rooie
Mag ik diequote:Op dinsdag 1 april 2014 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een keer 1 april gegrapt dat ik een financiële tegenslag had gehad en daarom al mijn 600 potjes nagellak moest verkopen voor bijna niksen toen ging iedereen die een bestelling bij me had achtergelaten (oh wat erg voor je. Mag ik die chanel?) over de rooie
quote:
Voor mij zit het in deze categorie ! Helaas ! Er zijn er zat die geen kindje kunnen krijgen................ Je weet niet hoe een zwangerschap gaat..........Misschien ben in ouderwets ? Maar ik vind het niet grappig. Het is en blijft een heel spannende tijd en niemand weet de uitkomst. Om dan onder het mom van "1 april" iets te verzinnen wat zooooooooooooooo grappig is: "het zijn er 2 " hahahaha. Nee. # geen humor ? # gefrustreerd ? #quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
eensch. En lol @ je vader, ik snap dat het in de context niet lollig was, maar toch...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mag ik diehahahhahaha
och de verzonnen zwangerschappen kan ik wel overheen komen. Ik las vandaag al iets over dat dat helemaal niet leuk is voor mensen met een onvervulde kinderwens maar ik vind dat toch een beetje scheef. Net alsof je geen 1 aprilgrapje mag maken over de loterij die je hebt gewonnen want das niet leuk voor de bijstandstrekker in je lijst. Ofzo.
Grappen over scheidingen, miskramen of dood vind ik van een ander kaliber en persoonlijk echt niet kunnen.
collega van mn vader heeft ooit naar mn moeder gebeld met de mededeling "ga even zitten, ik moet je iets héél ergs vertellen... de koffie is op". Hij heeft het geweten zeg maarOp papier is de grap gniffelwaardig hoor, maar mijn vader zit bij de politie in een schiet/steekgraag district in een grote stad met een hoop gedoe en ongein. Dus niet bepaald de context om zo'n grap te maken imho.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eensch. En lol @ je vader, ik snap dat het in de context niet lollig was, maar toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:05 schreef mignonne het volgende:
[..]awwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik snap je punt, maar in dit geval is t geen verzonnen zwangerschap, want spees is wel zwanger, alleen de copy-paste was n grapje...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Voor mij zit het in deze categorie ! Helaas ! Er zijn er zat die geen kindje kunnen krijgen................ Je weet niet hoe een zwangerschap gaat..........Misschien ben in ouderwets ? Maar ik vind het niet grappig. Het is en blijft een heel spannende tijd en niemand weet de uitkomst. Om dan onder het mom van "1 april" iets te verzinnen wat zooooooooooooooo grappig is: "het zijn er 2 " hahahaha. Nee. # geen humor ? # gefrustreerd ? #
???quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Voor mij zit het in deze categorie ! Helaas ! Er zijn er zat die geen kindje kunnen krijgen................ Je weet niet hoe een zwangerschap gaat..........Misschien ben in ouderwets ? Maar ik vind het niet grappig. Het is en blijft een heel spannende tijd en niemand weet de uitkomst. Om dan onder het mom van "1 april" iets te verzinnen wat zooooooooooooooo grappig is: "het zijn er 2 " hahahaha. Nee. # geen humor ? # gefrustreerd ? #
eensch.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat toch wel een beetje overtrokken hoor. Ook al zijn er mensen die moeilijk zwanger worden, het is op doodgaan na het meest natuurlijke wat diersoorten doen. Zo kun je alles wel als extreem gevoelig gaan bestempelen. Maar goed, dat zijn mijn vijf centen.
Snap ik helemaal ! Maar je BENT zwanger. En je bent pril zwanger. Je weet niet wat er nog allemaal kan gaan gebeuren. Kwetsen omdat het er toch geen 2 zijn bedoel ik niet. Je maak " je zwangerschap" tot grap item. Dat stoort mequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
???
Ik denk echt dat je dit te persoonlijk opvat. Ik ben gewoon zwanger hoor, ik verzin geen zwangerschap en al helemáál geen miskraam. Dat ik iemand zou kwetsen omdat het er stiekem toch geen twee zijn, gaat mij wat ver.
Eens.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Vooral met een nep zwangerschapstest erbijquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar in dit geval is t geen verzonnen zwangerschap, want spees is wel zwanger, alleen de copy-paste was n grapje...
Ik vind de -ik ben zwanger- oh nee 1 april!! Veel.kwalijker en kwetsender.
Brr! Zulke mensen zou ik (zeker nuquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Vooral met een nep zwangerschapstest erbij
Ik zit in het tweede trimester, ik mag hopen dat er niet nog vanalles mis kan gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik helemaal ! Maar je BENT zwanger. En je bent pril zwanger. Je weet niet wat er nog allemaal kan gaan gebeuren. Kwetsen omdat het er toch geen 2 zijn bedoel ik niet. Je maak " je zwangerschap" tot grap item. Dat stoort me
hm ja, ik ken ook helaas een paar mensen die niet zwanger kunnen worden of getrouwd zijn met een man die geknipt is en daarom niet zwanger kunnen worden. Inderdaad erg zielig en ziek.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Brr! Zulke mensen zou ik (zeker nu) echt aanspreken...
Mijn zus kan geen kinderen krijgen en daardoor is zwangerschap best een gevoelig punt, en zo'n grap als spees maakt kan ik om lachen, maar een hele zwangerschap verzinnen vd fun vind ik zielig en ziek...
en die heb je pas over anderhalf jaar nodig ookquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik vond het wat vroeg voor babykleertjes, dus die heb ik niet gekocht, ook geen andere kleding dingen of flessen of speentjes of schattige schoentjesNee hoor, wat heb ik gekocht, een kinderstoel
verdomme
maar hij is wel mooien hij komt zaterdag al
Nee ik heb zo'n bloom ding gekochtquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en die heb je pas over anderhalf jaar nodig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |