Ja wil ik welquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sicilia was dat![]()
Wat een hork in de trein
Wil je in de OP, tagliatelle?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:06 schreef Bolletje... het volgende:
Jaaaa Theeleuter!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!Jij zou de 39 weken toch niet halen volgens de gyn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danku dankuquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:12 schreef Heliotrope het volgende:
Gefeliciteerd Theeleuter!![]()
Ik had net besloten Spees niet te geloven, en toen keek ik weer en was er die echo en geloofde ik het toch. Hehe :p
Leuk Sicilia versterking in november! En LadyTagliatelle ook!
doen mensen dat?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik vind die 1 april grap beter dan een 1 april grap waarbij mensen beweren dat ze gaan scheiden of dat ze een miskraam hebben gehad.daar kan ik echt kwaad om worden.
wat is er stom aan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
TheeleuterSuper !
Ben vast de enige , maar vind de 1 april grap van Spees stom wat minder leuk
Helaas wel, zag er vandaag al een paar voorbij komen op Facebook. Ik ben dan ook instaat om die mensen te deleten.quote:
oh dat vind k wel eh bijzonderquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:46 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik vind die 1 april grap beter dan een 1 april grap waarbij mensen beweren dat ze gaan scheiden of dat ze een miskraam hebben gehad.daar kan ik echt kwaad om worden.
ooh zulke mensen gaan er echt gelijk af! Smakeloos volk!quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:47 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Helaas wel, zag er vandaag al een paar voorbij komen op Facebook. Ik ben dan ook instaat om die mensen te deleten.![]()
![]()
Maar ja, dan krijg je dààr weer gezeik over
terecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
1x een verzonnen zwangerschap, 1x een verzonnen scheiding, 1x een miskraam/vroeggeboorte.
Mijn zus heeft zelf een kindje verloren die te vroeg kwam en na 5 uur overleden is. Mij raakt dat echt best wel. En anders waarschijnlijk ook. Maar die mensen kots ik vanaf nu dan ook uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |