40 weken waarschijnlijk niet zei ze, dus dat kan nogquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:26 schreef Cantare het volgende:
Theeleuter, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam en mooie stats
[..]
Jij zou de 39 weken toch niet halen volgens de gyn?
ook meteen de allerduurste, you make me proud!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Deze heb ik gekochtAlthans, zoiets. En zonder baby. [ afbeelding ]
Tripp Trapp met newbornsetquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:26 schreef Dyre het volgende:
Ik zit ook al te kijken van een Tripp TrappMaar daar kunnen ze blijkbaar al zo'n beetje vanaf de geboorte in.
Misschien moet ik eerst eens gaan kijken naar een kinderwagen
wat een tof dingquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Deze heb ik gekochtAlthans, zoiets. En zonder baby. [ afbeelding ]
Geld speelt geen rolexquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook meteen de allerduurste, you make me proud!
Dat mag af en toe bestquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nee ik dacht, daar kun je jaren mee vooruit, en ik begrijp dat je dan ook geen wippertje en tafelstoel hoeft te kopen. Dus dat scheelt dan wel weer, en ik ga borstvoeding proberen, dus als dat lukt is dat ook veel goedkoper.
Ja, ik heb mezelf overgehaald ja
ik wil m ook, maar ik weet nu al dat ik zo'n lelijke trip trap door mijn strot gedouwd ga krijgenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:29 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Geld speelt geen rolex
Nee ik dacht, daar kun je jaren mee vooruit, en ik begrijp dat je dan ook geen wippertje en tafelstoel hoeft te kopen. Dus dat scheelt dan wel weer, en ik ga borstvoeding proberen, dus als dat lukt is dat ook veel goedkoper.
Ja, ik heb mezelf overgehaald ja
Ja als goed is welquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:30 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat mag af en toe best
Kan je hem ook zo hoog instellen dat je hem aan tafel kunt aanschuiven?
Je kunt het ook tweedehands proberen? Op MP staan ze voor 150 euro. Of zo'n Facebook ruilpagina?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil m ook, maar ik weet nu al dat ik zo'n lelijke trip trap door mijn strot gedouwd ga krijgenah well, choose your battles zegt men
Dat onze opvattingen ver uit elkaar liggen ? geen idee ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zit in het tweede trimester, ik mag hopen dat er niet nog vanalles mis kan gaan.
Maar ik denk dat onze opvattingen hierover zo ver uit elkaar liggen dat verdere discussie niet zo zinvol is.
tripp trappquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry alvast als ik tripp trapp lovers kwets. Ik weet dat sommigen geeneens een tripp trapp kunnen betalen, dus ik zal er geen grappen meer over maken.
ik kan het wel betalen, maar mijn wederhelft + familie zijn er mee opgegroeid (tripp trapp) en ik weet bijna zeker dat we er 1 gaan krijgen en dat ik er niks anders doorheen krijgquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ja als goed is wel
[..]
Je kunt het ook tweedehands proberen? Op MP staan ze voor 150 euro. Of zo'n Facebook ruilpagina?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Dyre het volgende:
Oh kijk nou wat een leuke hippigheid:
[ afbeelding ]
Zal wel een godsvermogen kosten
Fijn dat ik weer een nieuw merk leer kennen
Kun je hier niet heel sneaky iets aandoen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan het wel betalen, maar mijn wederhelft + familie zijn er mee opgegroeid (tripp trapp) en ik weet bijna zeker dat we er 1 gaan krijgen en dat ik er niks anders doorheen krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |