zo'n lelijke meegroeistoel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wat is tripp trappsorry ik ben een baby noob en een babyspullen noob - ook al ben ik al 8 keer tante
-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.écht?Born to Lose, but Built to Win.
misschien hoef ik in ruil voor de tripp trapp de lelijke familiewiegjes nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Kun je hier niet heel sneaky iets aandoen?
ik wel, sorry. Maar ik weet dat ik een uitzondering ben hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Dyre het volgende:
[..]![]()
Ik vind 'm helemaal niet lelijk. Met een lekkere baby erin zijn ze hartstikke leuk
ja, dit, heel ergquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Fazzoletti het volgende:
geen fan hier, een avondje oppassen bij vrienden die een trip trap hebben staan heeft me een paar semi gekneusde tenen opgeleverd'Stoelpoten' horen niet plat op de grond
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nee, dit is een grapje toch?Kan tot 80 +SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.écht?All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Geel ja? En dan ga ik ervan uit dat jullie binnen niet roken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:37 schreef geppie het volgende:
Is die Bloom al eens ge-update? Ik heb hem ook (nou ja hij ligt al 4 jaar ergens op de vliering) en ik vond vooral die énorme ronde poot zo irritant. Hij nam zoveel ruimte in beslag, heb ontelbare keren mijn nek er bijna over gebroken en het witte plastic wordt binnen notime zo ranzig geel. Vond hem mijn centen achteraf zeker niet waard.
Helpt douchen toevallig voor je migraine? Ik heb tot 18-19 weken bijna elk weekend migraine gehad en paracetamol helpt bij mij ook niet. Het enige dat enigszins verlichting bracht was douchen. Vandaar dat ik 'm er even in gooi. En verder is migraine gewoon k*t, zeker omdat je er niets voor mag nemen in zwangere toestand.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef geppie het volgende:
Van harte Theeleuter! Een mooie kraamtijd toegewenst!
Ik vond de grap van Spees wel een goeie, ik trapte er met open ogen in.
Ik ben ook zo'n dooie, kom er net pas achter dat het 1 april isHeb de hele dag met migraine-achtige hoofdpijn op bed gelegen
en ik vind paracetamol kutspul
want het helpt voor geen meter.
poetsen is ook overrated.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:44 schreef geppie het volgende:
Misschien heeft het er ook mee te maken dat ik geen huishoudelijk wonder ben
Ja bah, ik had dat ook, allesxwas teveel. En douchen helpt inderdaad tijdelijk, daarom bleef ik gewoon 2 uur achter elkaar in de douche. Ik wil niet weten wat de waterrekening dit jaar extra gaat kosten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:40 schreef geppie het volgende:
Neuh... Wel een open keuken, zou dat het dan zijn?!
Bedankt voor je tip Nikki, douchen helpt idd (helaas alleen tijdelijk). Weet ook niet of het migraine is hoor maar ik word er heel misselijk van en lig het liefst in mijn pikdonkere slaapkamer met oordoppen in...
True. Ik hoop dat dit niet gaan gebeuren bij mijn stoel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:46 schreef Dyre het volgende:
Ik weet wel dat sommige weekmakers in witte kunstoffen gelig verkleuren door (UV)licht, daar valt niet tegenop te poetsen (heeft ook geen zin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |