shit, daar ging mijn drinken door mijn neusquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry alvast als ik tripp trapp lovers kwets. Ik weet dat sommigen geeneens een tripp trapp kunnen betalen, dus ik zal er geen grappen meer over maken.
Ja, bij mij werkt dat echt, maar je moet wel voor het vocht water erbij drinken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Helpt cafeïne echt? Ik heb juist mijn hele zwangerschap cafeïne vermeden omdat ik geen migraine wilde triggeren.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Skoap het volgende:
[..]
shit, daar ging mijn drinken door mijn neus
Stoppen met fulltime werken en een bril genomenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
En OMG 4x per week.Hoe heb je dat overleefd?
Gewoon snel alvast zelf een kinderstoel kopen. En, och wat jammer nou, je hebt er maar één nodig hequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil m ook, maar ik weet nu al dat ik zo'n lelijke trip trap door mijn strot gedouwd ga krijgenah well, choose your battles zegt men
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Stoppen met fulltime werken en een bril genomen
Ja dit werkt voor mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.
En die cafeïne tip ga ik onthouden.
FIjn dat alles ok was!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef Amsel het volgende:
Wilde toch even snel tussendoor melden dat we vanochtend de 20-weken-echo hebben gehad en dat alles goed was.
Je hebt je er in ieder geval goed in verdiept voordat je meteen een Bloom kochtquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wat is tripp trappsorry ik ben een baby noob en een babyspullen noob - ook al ben ik al 8 keer tante
-
1 per keer vind ik wel voldoende.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Had het wel leuk gevonden als Theeleuter had gepost dat het er 2 waren
Nikki zodra ik migraine heb drink ik zo veel mogelijk koffie. Werkt vaak echt verlichtend!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.
En die cafeïne tip ga ik onthouden.
Och meid, sterkte! Hoop dat het bolletje blijft zitten in jouw buik :xquote:Op woensdag 2 april 2014 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh![]()
Ik word opgenomen..bmm is significant kleiner dan de vorige keer. Dus ik ga aan de weeenremmers en longrijping. Voorlopig gaan ze het in de gaten houden, maar als bmm nog verder verweekt word ik overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis voor het eventuele opvangen van een prematuurtje![]()
![]()
Sorry voor de egoposts. Moet het gewoon even ergens kwijt
JJ sterktequote:Op woensdag 2 april 2014 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh![]()
Ik word opgenomen..bmm is significant kleiner dan de vorige keer. Dus ik ga aan de weeenremmers en longrijping. Voorlopig gaan ze het in de gaten houden, maar als bmm nog verder verweekt word ik overgeplaatst naar een academisch ziekenhuis voor het eventuele opvangen van een prematuurtje![]()
![]()
Sorry voor de egoposts. Moet het gewoon even ergens kwijt
daar krijg je zo'n lekker actief kind vanquote:Op woensdag 2 april 2014 08:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Sterkte JJ ! Hoop dat het allemaal rustig wordt/blijft nu.
Tip van de cafeïne tegen hoofdpijn gelezen, dat kan idd wel werken maar houd er wel rekening mee dat cafeïne tijdens zwangerschap niet onbeperkt mag.
tien alweerquote:Op woensdag 2 april 2014 08:49 schreef krijgerrtje het volgende:
Kleine jompel: tien weken vandaag
volgens mijn app moet ik al beginnen met het uitzoeken van kinderopvang. Nee toch, nee? Echt? nu al?
Jaaa!quote:Op woensdag 2 april 2014 09:10 schreef Loj het volgende:
Perfecte uitslagen en alles zit erop en eraan!
Jeej!
12 okt is de dag
Wij wonen in die laatste gemeente en ons kvd heeft dus een wachttijd van een jaarquote:Op woensdag 2 april 2014 09:07 schreef Bolletje... het volgende:
Kinderopvang regelen ligt overigens enorm aan je regio. Hier ( Zmeer) hoeft dat helemaal niet zo vroeg maar regio Amsterdam/ Haarlem bijvoorbeeld wel anders ben je echt te laat
Dus, zeg maar, zodra je positief hebt getest inschrijven, en met een beetje geluk kan je kind na je verlof naar het kdv? Allemachtigquote:Op woensdag 2 april 2014 09:38 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Wij wonen in die laatste gemeente en ons kvd heeft dus een wachttijd van een jaar![]()
Red jij het nog een beetje?
En JJ, wat schrikken
Ja, zo was het hier ook. En als je baby dan net een beetje gewend is op het kdv, dan moet je het wurm al inschrijven op een basisschool, zodat het als het 4 is naar school kan.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus, zeg maar, zodra je positief hebt getest inschrijven, en met een beetje geluk kan je kind na je verlof naar het kdv? Allemachtig![]()
![]()
En wederom logde FOK mij uit zodra ik mijn reactie wil posten. Anywayquote:Op woensdag 2 april 2014 09:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, zo was het hier ook. En als je baby dan net een beetje gewend is op het kdv, dan moet je het wurm al inschrijven op een basisschool, zodat het als het 4 is naar school kan.
Plannen FTW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |