shit, daar ging mijn drinken door mijn neusquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry alvast als ik tripp trapp lovers kwets. Ik weet dat sommigen geeneens een tripp trapp kunnen betalen, dus ik zal er geen grappen meer over maken.
Ja, bij mij werkt dat echt, maar je moet wel voor het vocht water erbij drinken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
Helpt cafeïne echt? Ik heb juist mijn hele zwangerschap cafeïne vermeden omdat ik geen migraine wilde triggeren.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Skoap het volgende:
[..]
shit, daar ging mijn drinken door mijn neus
Stoppen met fulltime werken en een bril genomenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef _NIKKI_ het volgende:
En OMG 4x per week.Hoe heb je dat overleefd?
Gewoon snel alvast zelf een kinderstoel kopen. En, och wat jammer nou, je hebt er maar één nodig hequote:Op dinsdag 1 april 2014 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil m ook, maar ik weet nu al dat ik zo'n lelijke trip trap door mijn strot gedouwd ga krijgenah well, choose your battles zegt men
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Stoppen met fulltime werken en een bril genomen
Ja dit werkt voor mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.
En die cafeïne tip ga ik onthouden.
FIjn dat alles ok was!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:27 schreef Amsel het volgende:
Wilde toch even snel tussendoor melden dat we vanochtend de 20-weken-echo hebben gehad en dat alles goed was.
Je hebt je er in ieder geval goed in verdiept voordat je meteen een Bloom kochtquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:34 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wat is tripp trappsorry ik ben een baby noob en een babyspullen noob - ook al ben ik al 8 keer tante
-
1 per keer vind ik wel voldoende.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Had het wel leuk gevonden als Theeleuter had gepost dat het er 2 waren
Nikki zodra ik migraine heb drink ik zo veel mogelijk koffie. Werkt vaak echt verlichtend!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:54 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nou als het werkt, prima toch?! Hopelijk heb je een migraine loze zwangerschap.
En die cafeïne tip ga ik onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |