Die vraag hadden ze vast vaker gehad.quote:
Gewoon zappen. Dit is de druppel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef OProg het volgende:
Waarom is dit boeiend genoeg om op tv te komen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef NoCigar het volgende:
Het gaat eigenlijk over het aapjes kijken, die druppels hadden op zichzelf nooit de TV gehaald.
stuitert die ook?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb er ook wel eens een druppel aanhangen
2 keer slingeren en hij is weg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb er ook wel eens een druppel aanhangen
Die van die druppel.quote:
Vrouwen zijn ook slechts 3 van de 4 weken per maand gesteldquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Vrouwen zouden helemaal niet op tv mogen komen als ze niet lekker zijn.
Ik zie geen enkele meisje met moedervlekken joh!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:12 schreef Markeerstift het volgende:
Die ene heeft veel meer moedervlekken dan de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Voor je promotie krijg je geen cijfer blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Je krijgt geen cijfer maar ze was wel cum laude geslaagd?
Die hebben we al gehad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de druppel, ik ben er klaar mee.
XDquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe kan het dan cum laude zijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor je promotie krijg je geen cijfer blijkbaar.
De tentamens voorafgaand?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan cum laude zijn?
Geen idee, zijn echt 2 druppels water.quote:
Je kunt gewoon slagen, met of zonder lofquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan cum laude zijn?
Ik kom net binnen druppelen, Johannes.quote:
En toen liep de emmer over.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom net binnen druppelen, Johannes.
NoCigar, je moet niet kijken vanavond.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:17 schreef NoCigar het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWEEEEEEEEEEEEE. WAAROM ZEGT NIEMAND EVEN DAT IK NIET MOET KIJKEN VANAVOND
Dank je. Ik bedoelde natuurlijk eigenlijk van te voren en nu kan ik me niet meer van de TV wegrukken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NoCigar, je moet niet kijken vanavond.
Ik denk dat je zoiets niet moet delen met anderen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb toch wel een Blof guilty pleasureLiefs Uit Londen, over koeienbellen enzo.
Over 5 minuten begint Vroege Vogels op Nederland 2.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dank je. Ik bedoelde natuurlijk eigenlijk van te voren en nu kan ik me niet meer van de TV wegrukken.
Een van de beste nummers die ik ken.quote:
Baby Daddyquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie is dit op die gitaar? IEmand van blof?
Daarom is het een guilty pleasurequote:Op dinsdag 1 april 2014 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoiets niet moet delen met anderen.
Origineel is wel erg tof idd, maar die unplugged versies van zeikerige singersongwriters zijn echtquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste nummers die ik ken.
Valt dit tegen?
Radio?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:22 schreef Markeerstift het volgende:
weet iemand waar swedish house maffia bekend van is?
Oh ja een 'Triggerfingertje' heb ik een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Origineel is wel erg tof idd, maar die unplugged versies van zeikerige singersongwriters zijn echt
Als het niet doodgedraaid was op NPO 3FM had je het prima gevonden Pino.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het niet doodgedraaid was op NPO 3FM had je het prima gevonden Pino.
Ik houd het bij Bastieje, net als de koekjes.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh spreek je dat uit als bestil
ik dacht bastieje.
Inderdaad.quote:
Nee, misschien morgen, dan kan ik het donderdag nog een keer opwarmen omdat ik dan weer laat thuisben.quote:
jij hebt gelijk, zij niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
ik dacht bastieje.
Zijn live niet zo super.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:24 schreef Marcoss het volgende:
Oei, dat was niet de allerbeste uitvoering
Als je het over de Franse bastille hebt wel ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
ik dacht bastieje.
Ik ken alleen Bastogne.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd het bij Bastieje, net als de koekjes.
Ik heb nu het opgewarmde van mijn gerecht van gisteren, werkelijk goddelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, misschien morgen, dan kan ik het donderdag nog een keer opwarmen omdat ik dan weer laat thuisben.
Hm dat is wel heel verwarrend.quote:
Ik heb nog een tartaartje, roerbakgroente en een gepofte aardappel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu het opgewarmde van mijn gerecht van gisteren, werkelijk goddelijk.
Welk gerecht à la Johannes is het ditmaal?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu het opgewarmde van mijn gerecht van gisteren, werkelijk goddelijk.
Wokken a la Johannes. Meer laat ik nog niet los.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Welk gerecht à la Johannes is het ditmaal?
±Pquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef tong80 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik te laat zap.
Was het erg =
±P
nu zonderquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Irritante kinderen met beugels?
Jippie.
Vast van die bijdehante kutgrachtengordelkinderen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Irritante kinderen met beugels?
Jippie.
Hallo.quote:
Weet dan in ieder geval dat je nooit alleen wokt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wokken a la Johannes. Meer laat ik nog niet los.
Je toetsenbord is stuk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef tong80 het volgende:
Ben ik ff blij dat ik te laat zap.
Was het erg =
±P
Dat accent verstaan we in Groningen niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weet dan in ieder geval dat je nooit alleen wokt.
Ik heb liever AS Roma dan.quote:
Haren? xDquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:31 schreef OProg het volgende:
Toch wel knap dat Harry dit met dit soort onzin al zo veel haren vol weet te houden.
Nee, Groningen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt die Jimmy nogwat nu iedere dag in dwdd?
Ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze zijn zich aan het voortplanten. Gelukkig heeft ze niet al een zoontje, gekregen toen ze 14 was, waarover ze de voogdij kwijt is.quote:
Dat was pas een goede 1 April grap.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uncle Jimmy vind ik wel sympathiek, maar die is niet Amerikaans.
Hoe oud is ze nu dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn zich aan het voortplanten. Gelukkig heeft ze niet al een zoontje, grekgen toen ze 14 was, waarover ze de voogdij kwijt is.
Mag van mijquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:
\o Karina o/quote:
quote:
[mexicanomodus]*Giel[/mexicanomodus]quote:
Jaquote:
Die wijven heb ik gemist.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blof en lekkere wijven, dit is jouw avond!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef tong80 het volgende:
Hallo VenrayLegendaRISCHE BAND _ b5RILJANT OP pINKPOP. _o_
:pCaps
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kinderen vermaken in het tuincentrum van Rijswijk, dat valt nog niet mee hoor.
Ik schakel pas net in, is mijn lievelingshit al voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blof en lekkere wijven, dit is jouw avond!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef tong80 het volgende:
Hallo VenrayLegendaRISCHE BAND _ b5RILJANT OP pINKPOP. _o_
:pCaps
Nee, maar dat is vast een andere rijswijk, zijn er geloof ik 3quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kinderen vermaken in het tuincentrum van Rijswijk, dat valt nog niet mee hoor.
Blof heeft hun ideale muziekavond gepresenteerd, dus hun klassieker over de week die in het water lag gaat zeker langs komen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik schakel pas net in, is mijn lievelingshit al voorbij gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |