Die vraag hadden ze vast vaker gehad.quote:
Gewoon zappen. Dit is de druppel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef OProg het volgende:
Waarom is dit boeiend genoeg om op tv te komen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef NoCigar het volgende:
Het gaat eigenlijk over het aapjes kijken, die druppels hadden op zichzelf nooit de TV gehaald.
stuitert die ook?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb er ook wel eens een druppel aanhangen
2 keer slingeren en hij is weg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb er ook wel eens een druppel aanhangen
Die van die druppel.quote:
Vrouwen zijn ook slechts 3 van de 4 weken per maand gesteldquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:13 schreef Mani89 het volgende:
Vrouwen zouden helemaal niet op tv mogen komen als ze niet lekker zijn.
Ik zie geen enkele meisje met moedervlekken joh!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:12 schreef Markeerstift het volgende:
Die ene heeft veel meer moedervlekken dan de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Voor je promotie krijg je geen cijfer blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Je krijgt geen cijfer maar ze was wel cum laude geslaagd?
Die hebben we al gehad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de druppel, ik ben er klaar mee.
XDquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |