Ik vind een drama einde gewoon niet op zijn plaats bij een comedy die ups en downs kent. Dan blijf je altijd achter met zo'n rare nasmaak. Daar is die serie niet serieus genoeg voor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het was niet altijd luchtig toch? Barney en z'n vaderproblemen, Marshall en z'n overleden pa,Ted die gedumpt word tijdens de bruiloft en Lilly die naar opeens naar San Francisco gaat.
Lapohunter.quote:
Ja begrijpelijk, ik vond het op zich wel verfrissend dat het niet zo een feelgood einde was zoals eigenlijk al zo vaak het geval is geweest met dit soort series/films. Wat ik alleen kut vond was dat een aantal van de personages in 10 minuten tijd compleet veranderd waren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik vind een drama einde gewoon niet op zijn plaats bij een comedy die ups en downs kent. Dan blijf je altijd achter met zo'n rare nasmaak. Daar is die serie niet serieus genoeg voor.
Zoiets als Californication leent zich daar veel beter voor. Dat verhaal is altijd 'bittersweet' met meer verdriet.
Ja, die moeder werd een beetje als excuus gebruikt zodat Robin's personage genoeg tijd had om veranderd te zijn zodat ze wel bij Ted zou passen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, ik vond het op zich wel verfrissend dat het niet zo een feelgood einde was zoals eigenlijk al zo vaak het geval is geweest met dit soort series/films. Wat ik alleen kut vond was dat een aantal van de personages in 10 minuten tijd compleet veranderd waren.
Het had kunnen werken als ze niet zolang met Robin/Barney waren bezig geweest. Nu hadden ze veel te veel tijd nodig om dat op te lossen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die illusie dat Ted uiteindelijk blij zou zijn met zijn vrouw en waarvan duidelijk werd dat dat niet Robin was, hebben ze heel hard en bruut de grond in gestampt. Letterlijk zelfs, met die dode moeke.
Het is geen Hollywoodeinde en daar zijn veel mensen teleurgesteld in, waaronder ik.
maar dat wisten de kids niet toen Ted aan t verhaal begonquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je zei eerder zelf dat het verhaal niet over de moeder maar om Robin ging.
Dan heeft je punt dus geen punch.
Door sommigen misschien, maar volgensmij wordt het meer een matig einde gevonden omdat het einde 'fixed' heeft gestaan vanaf het begin. Dat terwijl de serie veel langer heeft geduurd dan ze op voorhand dachten (langst uitgezonden sitcom door CBS ooit) en de personages daardoor anders ontwikkeld zijn door nieuwe verhaallijnen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:42 schreef iBenny het volgende:
Het wordt een kuteinde gevonden omdat het een menselijk einde is en geen Hollywood-slot.
De boodschap is dan ook: "Het leven is onvoorspelbaar." Die boodschap hebben ze prima weten uit te dragen vind ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Tijgerprint92 het volgende:
De schrijvers zijn gewoon een paar klootzakken opbokken met die Ted-Robin verhaallijn waar ze in seizoen 9 een aflevering of 20 aan hebben besteed om het op een waardige manier af te sluiten.
Dan hadden ze Ted net zo goed met een vuilnisbak kunnen laten eindigen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
De boodschap is dan ook: "Het leven is onvoorspelbaar." Die boodschap hebben ze prima weten uit te dragen vind ik.
fixed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:32 schreef Operc het volgende:
[..]
De boodschap is dan ook: "Het leven is onvoorspelbaar. maar het einde van HIMYM niet" Die boodschap hebben ze prima weten uit te dragen vind ik.
Ik snap je probleem niet zo hiermee, hij was Robin ook écht helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Dit is voor mij toch wel veruit de sterkste scene uit heel de serie. Al zag je hier wel al aankomen dat Ted en Tracy er aan het einde niet beide meer zouden zijn. Uit deze scene kwam echt naar voren dat Ted de ware had gevonden welke hem uiteindelijk Robin zou doen vergeten. De finale maakt dit gewoon helemaal kapot en alles moet wijken om hem te laten eindigen met Robin.
Het verbaast me dat ik me zo kan irriteren over een einde van een serie maar dit komt waarschijnlijk doordat het weer een seriefinale is die enorm teleurstelt en ik dit juist bij how i met your mother klote vind.
Zag je alleen van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef Qi1 het volgende:
Damn, dat die moeder zou overlijden had ik niet verwacht.
http://tvcountdown.com/?c(...)c784=1&c267=1&c504=1 Genoeg op de buis nog.quote:Iemand al een nieuwe leuke serie om de 'leegte' mee op te vullen vanaf volgende week?
Voice over Ted heeft ooit gezegd dat hij nu nog steeds niet wist wat er gebeurd was, dus ik had het eigenlijk heel jammer gevonden als dat wel was gebeurd!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef Burdie het volgende:
Het enige wat ik echt jammer vind is dat ze in het stukje 'heden' aan het einde van de aflevering niet nog even the pineapple incident hebben opgelost....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |