quote:Op maandag 31 maart 2014 13:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik ga er even vanuit dat jullie allemaal in whatsappgroepen zitten en inmiddels al lang het befaamde filmpje en foto's doorgestuurd hebben gekregen. Dit filmpje werd gemaakt n.a.v. een weddenschap. De weddenschap was gemaakt tussen enkele mannen van een studentencarnavalsvereniging (dit ook al, wtf) die een battle met elkaar aangingen wie het lelijkste wijf kon neuken. Diegene zou dan wel even een selfie met de 'chick' in kwestie moeten maken en ook nog een filmpje van de copulatie.
!
Goed, nu kan ik dat soort dingen nog best waarderen, maar dit ging wel heel erg ver. Ik dacht oprecht toen ik de eerste foto opende dat het een vent met vettieten was. Deze was echt zo vies en in het filmpje zie je hem haar ook nog penetreren. Zijn prijs was een fucking sjaal van de vereniging. Nu heeft die dude dus ook nog met z'n kop in dat filmpje gestaan waardoor heel studerend Nederland weet dat hij een half manwijf heeft geneukt. Dat je m nog hard krijgt is mij überhaupt echt een raadsel.
Tevens is de klacht dat er nooit een battle om het mooiste meisje is, dan kan ik ook nog winnen.Ik heb immers ook wel eens een dikkig, lelijk wijf geneukt en nog veel meer alleen mee gezoend, gelukkig, maar als ik zeg lelijk bedoel ik dus bij lange na niet van die proporties.
Klacht: zie TT en OP.
Als je de foto's en het filmpje wilt zien, moet je maar even iemand in dit topic DM'en. Op verzoeken vanuit het topic zal ik vanwege de hoge vraag niet meer reageren.
quote:
Dat is het geluid van zijn lul die in haar anus roert.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
je hoort ook hun vieze bezwete lijven tegen elkaar aan ketsen op de achtergrond
toch ben ik nu ook benieuwd naar het filmpje
Maar als het dan geleverd wordt, dan klik je het ook aan ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je op zo'n filmpje zit te wachten.
DM voor het filmpje bittequote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in, dat is de pest van de nieuwsgierigheid dat je dan hebt. Wegklikken zonder eventjes te kijken doe je ook weer niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar als het dan geleverd wordt, dan klik je het ook aan ook.
Ik heb er helemaal niets van meegekregen dus daar moet je niet bij mij voor wezen.quote:
Zou wel het ultieme moment van zelfbeheersing zijn, zeker als je zo'n topic leest. Maar hee, we zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in, dat is de pest van de nieuwsgierigheid dat je dan hebt. Wegklikken zonder eventjes te kijken doe je ook weer niet.
[..]
Ik heb er helemaal niets van meegekregen dus daar moet je niet bij mij voor wezen.
Die foto's zijn hier langs gekomen als paints en waren derhalve ook weinig schokkend.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Iedereen die het filmpje ontvangt, moet ook per se de foto's hebben gezien. Anders is de helft van het verhaal weg.
Voor het filmpje, zelfs na het zien van de foto's.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oké, nu word ik wel nieuwsgierig. Iemand een DM in de aanbieding?
Jij bent nog geen 18.quote:
niet kijken...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben wel benieuwd.... DM, anyone?
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het enige walgelijke is dat pak dat die gast aanheeft in de OP. Dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit op 100 manieren walgelijk en zo dien je niet met elkaar om te gaan.
Ik vind het dermate van gebrek aan respect getuigen om een vrouw te neuken met als enkel doel het maken van een filmpje om haar lelijkheid te benadrukken.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:30 schreef Ruif het volgende:
[..]
Het enige walgelijke is dat pak dat die gast aanheeft in de OP. Dat kan gewoon niet.
Ben ik met je eens. Maar ik ben mentaal te zwak om niet toch even te kijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het dermate van gebrek aan respect getuigen om een vrouw te neuken met als enkel doel het maken van een filmpje om haar lelijkheid te benadrukken.
Die mensen die hier aan doen moeten ze het paspoort afnemen.
Ben het hier volledig mee eens. En ik begrijp ook niet dat iedereen dit zo graag wil zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit op 100 manieren walgelijk en zo dien je niet met elkaar om te gaan.
Ja, daar ben ik heel eerlijk in. Ik vind het verwerpelijk en kinderachtig. Maar als ik dan zo'n topic lees wil ik toch kijken. Net als filmpjes als 2 girls 1 cup, de executie van Saddam etc.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:36 schreef Onnozelaar het volgende:
Aha, mentale zwakte lees ik net. Goed, is dat ook weer helder.
Wees sterk, wees fatsoenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:35 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik ben mentaal te zwak om niet toch even te kijken.
Vind het zelf niet echt veel met fatsoen te maken hebben. Meer met mijn aangeboren, moeilijk te onderdrukken nieuwsgierigheid.We hebben allemaal onze minderen eigenschappen. En zolang ikzelf niet de behoefte heb een zo lelijk mogelijke dame te neuken kan ik prima met mezelf leven.quote:
Ik weet niet, ik vind dit een vervaging van fatsoensnormen. Ik heb het filmpje dus niet gezien, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat zij of niet niet weet dat ze gefilmd werd of niet weet dat dit filmpjes verspreid wordt. Dat het vervolgens door niet alleen de studentenvereniging gezien wordt maar ook indirect op Fok te vinden is, vind ik redelijk naar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Ruif het volgende:
[..]
Vind het zelf niet echt veel met fatsoen te maken hebben. Meer met mijn aangeboren, moeilijk te onderdrukken nieuwsgierigheid.We hebben allemaal onze minderen eigenschappen. En zolang ikzelf niet de behoefte heb een zo lelijk mogelijke dame te neuken kan ik prima met mezelf leven.
Ze weet sowieso wel dat ze gefilmd wordt hoor. Ze is ook niet herkenbaar in beeld op het filmpje. Ik verspreid het filmpje ook niet. Ik zou niet weten wie van mijn vrienden ik er een plezier mee doe. Maar dat ik kijk vind ik niet zo bezwaarlijk, al begrijp ik dat mensen hier anders over denken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind dit een vervaging van fatsoensnormen. Ik heb het filmpje dus niet gezien, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat zij of niet niet weet dat ze gefilmd werd of niet weet dat dit filmpjes verspreid wordt. Dat het vervolgens door niet alleen de studentenvereniging gezien wordt maar ook indirect op Fok te vinden is, vind ik redelijk naar.
Je vergeet even het feit dat mevrouw zelf naaktfoto's heeft staan maken en ook die jongen toelaat te filmen, selfie te maken terwijl ze bezig zijn. Iedereen met een halve hersencel weet dat dit niet voor eigen gebruik is... Dat was het al niet in de tijd van VHS / Betamax en nu waar je zoiets met 1 klik verzend al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef Ouder1 het volgende:
Intens laag ja.
En dan bedoel ik niet het gegeven dat die randdebiel een in zijn ogen lelijke vrouw neukt, maar dat hij die foto's en het filmpje op het internet plaatst om haar belachelijk te maken met het idee dat hij daar zelf beter van wordt.
Ja, het is geen schoonheid, maar kan zij daar wat aan doen? Is dat een reden om haar herkenbaar en op zo'n vernederende manier op het internet te zetten? Dit blijft haar haar leven lang achtervolgen en invloed hebben op haar leven, van sociale contacten tot dingen als werk. Maar hij heeft zijn sjaal.![]()
En het verspreiden van die foto's en dat filmpje is eigenlijk net zo bizar. Wat heb je er aan? Beetje sensatie, een lach en je bent het weer vergeten.. tot je haar ergens herkent. De Fokkers in dit topic mogen ook weleens bij zichzelf te raden gaan of ze eigenlijk wel goed bezig zijn. Zouden jullie dit ook zo hilarisch vinden als het om je moeder, je zus, je vriendin of je dochter zou gaan?
Ik ga er van uit dat hij er niet bij heeft verteld dat hij de foto's en het filmpje op het internet zou zetten en zeker niet dat hij dit deed omdat hij een weddenschap was aangegaan over wie het lelijkste mokkel zou neuken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je vergeet even het feit dat mevrouw zelf naaktfoto's heeft staan maken en ook die jongen toelaat te filmen, selfie te maken terwijl ze bezig zijn. Iedereen met een halve hersencel weet dat dit niet voor eigen gebruik is... Dat was het al niet in de tijd van VHS / Betamax en nu waar je zoiets met 1 klik verzend al helemaal niet meer.
Verder ook naïef van die jongen om het zo te vespreiden natuurlijk. Je weet dat het zo verder gaat dan je lokale carnavalsvereniging.
Verder had het ook invloed op die beste jongen want hij is ontslagen
Tja, zoals ik al zei: beide zijn fout in mijn ogen. Ik bedoel in 1 foto staat ze gewoon naakt voor de spiegel in haar eentje een selfie te nemen. En de andere staan ze samen naakt op. Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen dat er weer van iemand naaktfoto's zijn verspreid tot het bij iedereen in de botte hersens doordringt dat je gewoon een grote kans loopt dat het op het internet komt. Als is het maar door een ex die op wraak uit is. Ik bedoel het was nog voor internet echt groot was met de VHS van Pamela Anderson.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat hij er niet bij heeft verteld dat hij de foto's en het filmpje op het internet zou zetten en zeker niet dat hij dit deed omdat hij een weddenschap was aangegaan over wie het lelijkste mokkel zou neuken.
Er maken zoveel mensen privé filmpjes en privé foto's. Dat zo'n vrouw dan zo naïef of dom is, geeft je nog niet het morele recht haar wereldwijd voor schut te zetten.
Ik denk niet dat die knul naïef is en zich niet bedacht had dat dit de wereld over zou gaan. Het is een student en die hebben doorgaans geen IQ van 80 of lager. Noch vertoont hij het gedrag van een autist; die kunnen wel én slim én naïef zijn.
Het enige dat je in die zin over hem zou kunnen zeggen is dat hij geen morele grenzen kent en daardoor ook niet had bedacht dat een werkgever die wellicht wel zou hebben waardoor dat een effect zou kunnen hebben op zijn carrière. Serves him right. Van mij mag hij ook van de uni afgetrapt worden.
Dus zij is 'fout' als ze dom is en te goed van vertrouwen? Wat ik er over lees, lees ik als is zij een vrouw met een laag IQ en gemakkelijk beïnvloedbaar (een stoornis of handicap misschien?). Je kan dan van zo'n vrouw niet verwachten dat ze 'nadenkt' over de gevolgen en wat die knul met die foto's zou kunnen gaan doen. Je kan van een student echter wel verwachten dat hij nadenkt over de gevolgen van zijn actie voor haar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Tja, zoals ik al zei: beide zijn fout in mijn ogen. Ik bedoel in 1 foto staat ze gewoon naakt voor de spiegel in haar eentje een selfie te nemen. En de andere staan ze samen naakt op. Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen dat er weer van iemand naaktfoto's zijn verspreid tot het bij iedereen in de botte hersens doordringt dat je gewoon een grote kans loopt dat het op het internet komt. Als is het maar door een ex die op wraak uit is. Ik bedoel het was nog voor internet echt groot was met de VHS van Pamela Anderson.
Mensen moeten eens leren na te denken voordat ze acties ondernemen. Doe je dat niet moet je maar op de blaren zitten met je blote reet.
Wat die beste jongen had moeten doen was alles fijn op z'n mobiel moeten laten staan en zo aan de vereniging moeten laten zien en daarna fijn wissen. Lijkt me genoeg "bewijs".
Verder is de jongen natuurlijk gewoon immoreel en fout bezig. Laat daar geen misverstand over zijn. Maar er valt voor beide iets te zeggen
Tegen beter weten in omdat je bang bent dat je er van walgt of omdat je beseft dat je zo meewerkt aan het publiekelijk vernederen van iemand?quote:
Of juist bang dat ik het wel geil vindquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tegen beter weten in omdat je bang bent dat je er van walgt of omdat je beseft dat je zo meewerkt aan het publiekelijk vernederen van iemand?
Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus zij is 'fout' als ze dom is en te goed van vertrouwen? Wat ik er over lees, lees ik als is zij een vrouw met een laag IQ en gemakkelijk beïnvloedbaar (een stoornis of handicap misschien?). Je kan dan van zo'n vrouw niet verwachten dat ze 'nadenkt' over de gevolgen en wat die knul met die foto's zou kunnen gaan doen. Je kan van een student echter wel verwachten dat hij nadenkt over de gevolgen van zijn actie voor haar.
Ergo: Ik ben van mening dat zij niet op de blaren hoeft te zitten. En dat mensen die dit soort dingen verspreiden gewoon heel erg fout en laag bezig zijn. Dus ook mensen die zo'n topic openen en per dm of pm linkjes lopen te verspreiden. Volledig gebrek aan moreel besef.
Doe niet zo hypocriet. Het gaat jou er helemaal niet om om anderen te waarschuwen. Je hebt gewoon last van sensatielust en hebt lak aan de gevolgen die dat voor een ander heeft.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.
Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef?Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.
Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
Wie zegt er in hemelsnaam dat ik andere wil waarschuwen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet. Het gaat jou er helemaal niet om om anderen te waarschuwen. Je hebt gewoon last van sensatielust en hebt lak aan de gevolgen die dat voor een ander heeft.
Welkom in de huidige maatschappij. Egoïsme ten top.
Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.quote:
Pff, je leest weer eens wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze!
Schrijf een column over hoe je wil dat de mensen tegen zichzelf in bescherming worden genomen in het huidige mediaspektakelquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze!
Om mij publiekelijk te distantiëren van wat hier gebeurd en mij daardoor moreel elitair te voelen ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent zelf toch ook aanwezig in dit topic of niet dan?
Je ziet toch zeker wel aan de kop van die desbetreffende Mevrouw dat ze uhmm.... een lager dan gemiddeld IQ heeft?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.
Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef?Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.
Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
Hypocriet dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Om mij publiekelijk te distantiëren van wat hier gebeurd en mij daardoor moreel elitair te voelen ja.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, je bent niet serieus te nemen dus.
Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...quote:
Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...
Dan zijn er in principe twee mogelijkheden:
1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.
2: je bent aan het trollen.
Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet?
Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:
Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.
Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.
Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.
Jij bent dus (indirect weliswaar) schuldig aan alles wat dit met zich meebrengt.
Het is fok...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?
En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is fok...
Kansberekening helpt mij dus wel op weg ja.
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker wel aan de kop van die desbetreffende Mevrouw dat ze uhmm.... een lager dan gemiddeld IQ heeft?
Aangezien ik er al mee bekend was...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?
Oh you...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?quote:
Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aangezien ik er al mee bekend was...
Naja, laten we zeggen: 98% zeker.
Blame the victim enzo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?
Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Nee, want ik ben niet moreel superieur.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit?
Kennissen dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet moreel superieur.
Wat dat ook mogen wezen trouwens .
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezetquote:
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?
Eens met voederbietel in deze (as usual)
Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!quote:
Als je maar smerig en absurd genoeg gaat redeneren kun je dat vrijwel altijd stellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet
[..]
Dat zeg ik toch nietDie jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
Pessimisme is de bron van al het goede.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |