quote:Op maandag 31 maart 2014 13:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik ga er even vanuit dat jullie allemaal in whatsappgroepen zitten en inmiddels al lang het befaamde filmpje en foto's doorgestuurd hebben gekregen. Dit filmpje werd gemaakt n.a.v. een weddenschap. De weddenschap was gemaakt tussen enkele mannen van een studentencarnavalsvereniging (dit ook al, wtf) die een battle met elkaar aangingen wie het lelijkste wijf kon neuken. Diegene zou dan wel even een selfie met de 'chick' in kwestie moeten maken en ook nog een filmpje van de copulatie.
!
Goed, nu kan ik dat soort dingen nog best waarderen, maar dit ging wel heel erg ver. Ik dacht oprecht toen ik de eerste foto opende dat het een vent met vettieten was. Deze was echt zo vies en in het filmpje zie je hem haar ook nog penetreren. Zijn prijs was een fucking sjaal van de vereniging. Nu heeft die dude dus ook nog met z'n kop in dat filmpje gestaan waardoor heel studerend Nederland weet dat hij een half manwijf heeft geneukt. Dat je m nog hard krijgt is mij überhaupt echt een raadsel.
Tevens is de klacht dat er nooit een battle om het mooiste meisje is, dan kan ik ook nog winnen.Ik heb immers ook wel eens een dikkig, lelijk wijf geneukt en nog veel meer alleen mee gezoend, gelukkig, maar als ik zeg lelijk bedoel ik dus bij lange na niet van die proporties.
Klacht: zie TT en OP.
Als je de foto's en het filmpje wilt zien, moet je maar even iemand in dit topic DM'en. Op verzoeken vanuit het topic zal ik vanwege de hoge vraag niet meer reageren.
quote:
Dat is het geluid van zijn lul die in haar anus roert.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
je hoort ook hun vieze bezwete lijven tegen elkaar aan ketsen op de achtergrond
toch ben ik nu ook benieuwd naar het filmpje
Maar als het dan geleverd wordt, dan klik je het ook aan ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je op zo'n filmpje zit te wachten.
DM voor het filmpje bittequote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in, dat is de pest van de nieuwsgierigheid dat je dan hebt. Wegklikken zonder eventjes te kijken doe je ook weer niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar als het dan geleverd wordt, dan klik je het ook aan ook.
Ik heb er helemaal niets van meegekregen dus daar moet je niet bij mij voor wezen.quote:
Zou wel het ultieme moment van zelfbeheersing zijn, zeker als je zo'n topic leest. Maar hee, we zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in, dat is de pest van de nieuwsgierigheid dat je dan hebt. Wegklikken zonder eventjes te kijken doe je ook weer niet.
[..]
Ik heb er helemaal niets van meegekregen dus daar moet je niet bij mij voor wezen.
Die foto's zijn hier langs gekomen als paints en waren derhalve ook weinig schokkend.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Iedereen die het filmpje ontvangt, moet ook per se de foto's hebben gezien. Anders is de helft van het verhaal weg.
Voor het filmpje, zelfs na het zien van de foto's.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oké, nu word ik wel nieuwsgierig. Iemand een DM in de aanbieding?
Jij bent nog geen 18.quote:
niet kijken...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef VisGeenOptie het volgende:
Ik ben wel benieuwd.... DM, anyone?
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het enige walgelijke is dat pak dat die gast aanheeft in de OP. Dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit op 100 manieren walgelijk en zo dien je niet met elkaar om te gaan.
Ik vind het dermate van gebrek aan respect getuigen om een vrouw te neuken met als enkel doel het maken van een filmpje om haar lelijkheid te benadrukken.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:30 schreef Ruif het volgende:
[..]
Het enige walgelijke is dat pak dat die gast aanheeft in de OP. Dat kan gewoon niet.
Ben ik met je eens. Maar ik ben mentaal te zwak om niet toch even te kijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het dermate van gebrek aan respect getuigen om een vrouw te neuken met als enkel doel het maken van een filmpje om haar lelijkheid te benadrukken.
Die mensen die hier aan doen moeten ze het paspoort afnemen.
Ben het hier volledig mee eens. En ik begrijp ook niet dat iedereen dit zo graag wil zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dit op 100 manieren walgelijk en zo dien je niet met elkaar om te gaan.
Ja, daar ben ik heel eerlijk in. Ik vind het verwerpelijk en kinderachtig. Maar als ik dan zo'n topic lees wil ik toch kijken. Net als filmpjes als 2 girls 1 cup, de executie van Saddam etc.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:36 schreef Onnozelaar het volgende:
Aha, mentale zwakte lees ik net. Goed, is dat ook weer helder.
Wees sterk, wees fatsoenlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:35 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar ik ben mentaal te zwak om niet toch even te kijken.
Vind het zelf niet echt veel met fatsoen te maken hebben. Meer met mijn aangeboren, moeilijk te onderdrukken nieuwsgierigheid.We hebben allemaal onze minderen eigenschappen. En zolang ikzelf niet de behoefte heb een zo lelijk mogelijke dame te neuken kan ik prima met mezelf leven.quote:
Ik weet niet, ik vind dit een vervaging van fatsoensnormen. Ik heb het filmpje dus niet gezien, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat zij of niet niet weet dat ze gefilmd werd of niet weet dat dit filmpjes verspreid wordt. Dat het vervolgens door niet alleen de studentenvereniging gezien wordt maar ook indirect op Fok te vinden is, vind ik redelijk naar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:06 schreef Ruif het volgende:
[..]
Vind het zelf niet echt veel met fatsoen te maken hebben. Meer met mijn aangeboren, moeilijk te onderdrukken nieuwsgierigheid.We hebben allemaal onze minderen eigenschappen. En zolang ikzelf niet de behoefte heb een zo lelijk mogelijke dame te neuken kan ik prima met mezelf leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |