Die foto's zijn hier langs gekomen als paints en waren derhalve ook weinig schokkend.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Iedereen die het filmpje ontvangt, moet ook per se de foto's hebben gezien. Anders is de helft van het verhaal weg.
Voor het filmpje, zelfs na het zien van de foto's.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oké, nu word ik wel nieuwsgierig. Iemand een DM in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |