abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138386709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik vind dit een vervaging van fatsoensnormen. Ik heb het filmpje dus niet gezien, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat zij of niet niet weet dat ze gefilmd werd of niet weet dat dit filmpjes verspreid wordt. Dat het vervolgens door niet alleen de studentenvereniging gezien wordt maar ook indirect op Fok te vinden is, vind ik redelijk naar.
Ze weet sowieso wel dat ze gefilmd wordt hoor. Ze is ook niet herkenbaar in beeld op het filmpje. Ik verspreid het filmpje ook niet. Ik zou niet weten wie van mijn vrienden ik er een plezier mee doe. Maar dat ik kijk vind ik niet zo bezwaarlijk, al begrijp ik dat mensen hier anders over denken.
pi_138387303
DM voor filmpje?
pi_138390005
Intens laag ja.

En dan bedoel ik niet het gegeven dat die randdebiel een in zijn ogen lelijke vrouw neukt, maar dat hij die foto's en het filmpje op het internet plaatst om haar belachelijk te maken met het idee dat hij daar zelf beter van wordt.

Ja, het is geen schoonheid, maar kan zij daar wat aan doen? Is dat een reden om haar herkenbaar en op zo'n vernederende manier op het internet te zetten? Dit blijft haar haar leven lang achtervolgen en invloed hebben op haar leven, van sociale contacten tot dingen als werk. Maar hij heeft zijn sjaal. ;(

En het verspreiden van die foto's en dat filmpje is eigenlijk net zo bizar. Wat heb je er aan? Beetje sensatie, een lach en je bent het weer vergeten.. tot je haar ergens herkent. De Fokkers in dit topic mogen ook weleens bij zichzelf te raden gaan of ze eigenlijk wel goed bezig zijn. Zouden jullie dit ook zo hilarisch vinden als het om je moeder, je zus, je vriendin of je dochter zou gaan?
pi_138390072
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef Ouder1 het volgende:
Intens laag ja.

En dan bedoel ik niet het gegeven dat die randdebiel een in zijn ogen lelijke vrouw neukt, maar dat hij die foto's en het filmpje op het internet plaatst om haar belachelijk te maken met het idee dat hij daar zelf beter van wordt.

Ja, het is geen schoonheid, maar kan zij daar wat aan doen? Is dat een reden om haar herkenbaar en op zo'n vernederende manier op het internet te zetten? Dit blijft haar haar leven lang achtervolgen en invloed hebben op haar leven, van sociale contacten tot dingen als werk. Maar hij heeft zijn sjaal. ;(

En het verspreiden van die foto's en dat filmpje is eigenlijk net zo bizar. Wat heb je er aan? Beetje sensatie, een lach en je bent het weer vergeten.. tot je haar ergens herkent. De Fokkers in dit topic mogen ook weleens bij zichzelf te raden gaan of ze eigenlijk wel goed bezig zijn. Zouden jullie dit ook zo hilarisch vinden als het om je moeder, je zus, je vriendin of je dochter zou gaan?
Je vergeet even het feit dat mevrouw zelf naaktfoto's heeft staan maken en ook die jongen toelaat te filmen, selfie te maken terwijl ze bezig zijn. Iedereen met een halve hersencel weet dat dit niet voor eigen gebruik is... Dat was het al niet in de tijd van VHS / Betamax en nu waar je zoiets met 1 klik verzend al helemaal niet meer.

Verder ook naïef van die jongen om het zo te vespreiden natuurlijk. Je weet dat het zo verder gaat dan je lokale carnavalsvereniging.

Verder had het ook invloed op die beste jongen want hij is ontslagen
pi_138390171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Je vergeet even het feit dat mevrouw zelf naaktfoto's heeft staan maken en ook die jongen toelaat te filmen, selfie te maken terwijl ze bezig zijn. Iedereen met een halve hersencel weet dat dit niet voor eigen gebruik is... Dat was het al niet in de tijd van VHS / Betamax en nu waar je zoiets met 1 klik verzend al helemaal niet meer.

Verder ook naïef van die jongen om het zo te vespreiden natuurlijk. Je weet dat het zo verder gaat dan je lokale carnavalsvereniging.

Verder had het ook invloed op die beste jongen want hij is ontslagen
Ik ga er van uit dat hij er niet bij heeft verteld dat hij de foto's en het filmpje op het internet zou zetten en zeker niet dat hij dit deed omdat hij een weddenschap was aangegaan over wie het lelijkste mokkel zou neuken.

Er maken zoveel mensen privé filmpjes en privé foto's. Dat zo'n vrouw dan zo naïef of dom is, geeft je nog niet het morele recht haar wereldwijd voor schut te zetten.

Ik denk niet dat die knul naïef is en zich niet bedacht had dat dit de wereld over zou gaan. Het is een student en die hebben doorgaans geen IQ van 80 of lager. Noch vertoont hij het gedrag van een autist; die kunnen wel én slim én naïef zijn.
Het enige dat je in die zin over hem zou kunnen zeggen is dat hij geen morele grenzen kent en daardoor ook niet had bedacht dat een werkgever die wellicht wel zou hebben waardoor dat een effect zou kunnen hebben op zijn carrière. Serves him right. Van mij mag hij ook van de uni afgetrapt worden.
pi_138390311
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat hij er niet bij heeft verteld dat hij de foto's en het filmpje op het internet zou zetten en zeker niet dat hij dit deed omdat hij een weddenschap was aangegaan over wie het lelijkste mokkel zou neuken.

Er maken zoveel mensen privé filmpjes en privé foto's. Dat zo'n vrouw dan zo naïef of dom is, geeft je nog niet het morele recht haar wereldwijd voor schut te zetten.

Ik denk niet dat die knul naïef is en zich niet bedacht had dat dit de wereld over zou gaan. Het is een student en die hebben doorgaans geen IQ van 80 of lager. Noch vertoont hij het gedrag van een autist; die kunnen wel én slim én naïef zijn.
Het enige dat je in die zin over hem zou kunnen zeggen is dat hij geen morele grenzen kent en daardoor ook niet had bedacht dat een werkgever die wellicht wel zou hebben waardoor dat een effect zou kunnen hebben op zijn carrière. Serves him right. Van mij mag hij ook van de uni afgetrapt worden.
Tja, zoals ik al zei: beide zijn fout in mijn ogen. Ik bedoel in 1 foto staat ze gewoon naakt voor de spiegel in haar eentje een selfie te nemen. En de andere staan ze samen naakt op. Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen dat er weer van iemand naaktfoto's zijn verspreid tot het bij iedereen in de botte hersens doordringt dat je gewoon een grote kans loopt dat het op het internet komt. Als is het maar door een ex die op wraak uit is. Ik bedoel het was nog voor internet echt groot was met de VHS van Pamela Anderson.

Mensen moeten eens leren na te denken voordat ze acties ondernemen. Doe je dat niet moet je maar op de blaren zitten met je blote reet.

Wat die beste jongen had moeten doen was alles fijn op z'n mobiel moeten laten staan en zo aan de vereniging moeten laten zien en daarna fijn wissen. Lijkt me genoeg "bewijs".

Verder is de jongen natuurlijk gewoon immoreel en fout bezig. Laat daar geen misverstand over zijn. Maar er valt voor beide iets te zeggen
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:29:16 #107
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_138390429
Tegen beter weten in... DM?
pi_138390432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Tja, zoals ik al zei: beide zijn fout in mijn ogen. Ik bedoel in 1 foto staat ze gewoon naakt voor de spiegel in haar eentje een selfie te nemen. En de andere staan ze samen naakt op. Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen dat er weer van iemand naaktfoto's zijn verspreid tot het bij iedereen in de botte hersens doordringt dat je gewoon een grote kans loopt dat het op het internet komt. Als is het maar door een ex die op wraak uit is. Ik bedoel het was nog voor internet echt groot was met de VHS van Pamela Anderson.

Mensen moeten eens leren na te denken voordat ze acties ondernemen. Doe je dat niet moet je maar op de blaren zitten met je blote reet.

Wat die beste jongen had moeten doen was alles fijn op z'n mobiel moeten laten staan en zo aan de vereniging moeten laten zien en daarna fijn wissen. Lijkt me genoeg "bewijs".

Verder is de jongen natuurlijk gewoon immoreel en fout bezig. Laat daar geen misverstand over zijn. Maar er valt voor beide iets te zeggen
Dus zij is 'fout' als ze dom is en te goed van vertrouwen? Wat ik er over lees, lees ik als is zij een vrouw met een laag IQ en gemakkelijk beïnvloedbaar (een stoornis of handicap misschien?). Je kan dan van zo'n vrouw niet verwachten dat ze 'nadenkt' over de gevolgen en wat die knul met die foto's zou kunnen gaan doen. Je kan van een student echter wel verwachten dat hij nadenkt over de gevolgen van zijn actie voor haar.
Ergo: Ik ben van mening dat zij niet op de blaren hoeft te zitten. En dat mensen die dit soort dingen verspreiden gewoon heel erg fout en laag bezig zijn. Dus ook mensen die zo'n topic openen en per dm of pm linkjes lopen te verspreiden. Volledig gebrek aan moreel besef.
pi_138390476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef Dettol het volgende:
Tegen beter weten in... DM?
Tegen beter weten in omdat je bang bent dat je er van walgt of omdat je beseft dat je zo meewerkt aan het publiekelijk vernederen van iemand?
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:35:42 #110
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_138390557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Tegen beter weten in omdat je bang bent dat je er van walgt of omdat je beseft dat je zo meewerkt aan het publiekelijk vernederen van iemand?
Of juist bang dat ik het wel geil vind :P
pi_138390598
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dus zij is 'fout' als ze dom is en te goed van vertrouwen? Wat ik er over lees, lees ik als is zij een vrouw met een laag IQ en gemakkelijk beïnvloedbaar (een stoornis of handicap misschien?). Je kan dan van zo'n vrouw niet verwachten dat ze 'nadenkt' over de gevolgen en wat die knul met die foto's zou kunnen gaan doen. Je kan van een student echter wel verwachten dat hij nadenkt over de gevolgen van zijn actie voor haar.
Ergo: Ik ben van mening dat zij niet op de blaren hoeft te zitten. En dat mensen die dit soort dingen verspreiden gewoon heel erg fout en laag bezig zijn. Dus ook mensen die zo'n topic openen en per dm of pm linkjes lopen te verspreiden. Volledig gebrek aan moreel besef.
Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.

Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef? :D Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.

Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
pi_138390875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.

Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef? :D Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.

Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
Doe niet zo hypocriet. Het gaat jou er helemaal niet om om anderen te waarschuwen. Je hebt gewoon last van sensatielust en hebt lak aan de gevolgen die dat voor een ander heeft.
Welkom in de huidige maatschappij. Egoïsme ten top.
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:53:14 #113
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138390891
Hij heeft een mooie sjaal en die troll is een keer lekker geneukt.

Wat is hier het probleem.
Graag op anoniem
pi_138390958
Stuur eens dm
pi_138391146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Doe niet zo hypocriet. Het gaat jou er helemaal niet om om anderen te waarschuwen. Je hebt gewoon last van sensatielust en hebt lak aan de gevolgen die dat voor een ander heeft.
Welkom in de huidige maatschappij. Egoïsme ten top.
Wie zegt er in hemelsnaam dat ik andere wil waarschuwen? :') Ik zeg dat door dit misschien weer andere gewaarschuwd zijn. Dat is iets compleet anders.

Verder projecteer je je eigen haat op de huidige samenleving op mij af. Verder niet echt mijn probleem daar ik me niet aangesproken voel. Maar wel egoistisch en hypocriet van jezelf om je schijnbaar superieur te achten over mij en een oordeel over mij klaar te hebben binnen 4 posts ofzo :W
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:06:28 #116
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138391184
Ouder1 :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138391346
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ouder1 :')
Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze! :(
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:18:20 #118
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138391462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze! :(
Pff, je leest weer eens wat je wil lezen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138391465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze! :(
Schrijf een column over hoe je wil dat de mensen tegen zichzelf in bescherming worden genomen in het huidige mediaspektakel _O-
pi_138391918
Binnenkort op het nieuws: Vrouw van weddenschap pleegt zelfmoord.

Zullen wij fokkers dan van die zelfgemaakte foto,s met tekst maken? Zoals echte internethelden dat doen.. O+
pi_138391987
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Wees sterk, wees fatsoenlijk.
Je bent zelf toch ook aanwezig in dit topic of niet dan?
pi_138392022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent zelf toch ook aanwezig in dit topic of niet dan?
Om mij publiekelijk te distantiëren van wat hier gebeurd en mij daardoor moreel elitair te voelen ja.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392026
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.

Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef? :D Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.

Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
Je ziet toch zeker wel aan de kop van die desbetreffende Mevrouw dat ze uhmm.... een lager dan gemiddeld IQ heeft?
pi_138392052
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Om mij publiekelijk te distantiëren van wat hier gebeurd en mij daardoor moreel elitair te voelen ja.
Hypocriet dus.
pi_138392059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hypocriet dus.
In mijn wereld niet.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')