abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138386709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:09 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik vind dit een vervaging van fatsoensnormen. Ik heb het filmpje dus niet gezien, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat zij of niet niet weet dat ze gefilmd werd of niet weet dat dit filmpjes verspreid wordt. Dat het vervolgens door niet alleen de studentenvereniging gezien wordt maar ook indirect op Fok te vinden is, vind ik redelijk naar.
Ze weet sowieso wel dat ze gefilmd wordt hoor. Ze is ook niet herkenbaar in beeld op het filmpje. Ik verspreid het filmpje ook niet. Ik zou niet weten wie van mijn vrienden ik er een plezier mee doe. Maar dat ik kijk vind ik niet zo bezwaarlijk, al begrijp ik dat mensen hier anders over denken.
pi_138387303
DM voor filmpje?
pi_138390005
Intens laag ja.

En dan bedoel ik niet het gegeven dat die randdebiel een in zijn ogen lelijke vrouw neukt, maar dat hij die foto's en het filmpje op het internet plaatst om haar belachelijk te maken met het idee dat hij daar zelf beter van wordt.

Ja, het is geen schoonheid, maar kan zij daar wat aan doen? Is dat een reden om haar herkenbaar en op zo'n vernederende manier op het internet te zetten? Dit blijft haar haar leven lang achtervolgen en invloed hebben op haar leven, van sociale contacten tot dingen als werk. Maar hij heeft zijn sjaal. ;(

En het verspreiden van die foto's en dat filmpje is eigenlijk net zo bizar. Wat heb je er aan? Beetje sensatie, een lach en je bent het weer vergeten.. tot je haar ergens herkent. De Fokkers in dit topic mogen ook weleens bij zichzelf te raden gaan of ze eigenlijk wel goed bezig zijn. Zouden jullie dit ook zo hilarisch vinden als het om je moeder, je zus, je vriendin of je dochter zou gaan?
pi_138390072
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 08:59 schreef Ouder1 het volgende:
Intens laag ja.

En dan bedoel ik niet het gegeven dat die randdebiel een in zijn ogen lelijke vrouw neukt, maar dat hij die foto's en het filmpje op het internet plaatst om haar belachelijk te maken met het idee dat hij daar zelf beter van wordt.

Ja, het is geen schoonheid, maar kan zij daar wat aan doen? Is dat een reden om haar herkenbaar en op zo'n vernederende manier op het internet te zetten? Dit blijft haar haar leven lang achtervolgen en invloed hebben op haar leven, van sociale contacten tot dingen als werk. Maar hij heeft zijn sjaal. ;(

En het verspreiden van die foto's en dat filmpje is eigenlijk net zo bizar. Wat heb je er aan? Beetje sensatie, een lach en je bent het weer vergeten.. tot je haar ergens herkent. De Fokkers in dit topic mogen ook weleens bij zichzelf te raden gaan of ze eigenlijk wel goed bezig zijn. Zouden jullie dit ook zo hilarisch vinden als het om je moeder, je zus, je vriendin of je dochter zou gaan?
Je vergeet even het feit dat mevrouw zelf naaktfoto's heeft staan maken en ook die jongen toelaat te filmen, selfie te maken terwijl ze bezig zijn. Iedereen met een halve hersencel weet dat dit niet voor eigen gebruik is... Dat was het al niet in de tijd van VHS / Betamax en nu waar je zoiets met 1 klik verzend al helemaal niet meer.

Verder ook naïef van die jongen om het zo te vespreiden natuurlijk. Je weet dat het zo verder gaat dan je lokale carnavalsvereniging.

Verder had het ook invloed op die beste jongen want hij is ontslagen
pi_138390171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Je vergeet even het feit dat mevrouw zelf naaktfoto's heeft staan maken en ook die jongen toelaat te filmen, selfie te maken terwijl ze bezig zijn. Iedereen met een halve hersencel weet dat dit niet voor eigen gebruik is... Dat was het al niet in de tijd van VHS / Betamax en nu waar je zoiets met 1 klik verzend al helemaal niet meer.

Verder ook naïef van die jongen om het zo te vespreiden natuurlijk. Je weet dat het zo verder gaat dan je lokale carnavalsvereniging.

Verder had het ook invloed op die beste jongen want hij is ontslagen
Ik ga er van uit dat hij er niet bij heeft verteld dat hij de foto's en het filmpje op het internet zou zetten en zeker niet dat hij dit deed omdat hij een weddenschap was aangegaan over wie het lelijkste mokkel zou neuken.

Er maken zoveel mensen privé filmpjes en privé foto's. Dat zo'n vrouw dan zo naïef of dom is, geeft je nog niet het morele recht haar wereldwijd voor schut te zetten.

Ik denk niet dat die knul naïef is en zich niet bedacht had dat dit de wereld over zou gaan. Het is een student en die hebben doorgaans geen IQ van 80 of lager. Noch vertoont hij het gedrag van een autist; die kunnen wel én slim én naïef zijn.
Het enige dat je in die zin over hem zou kunnen zeggen is dat hij geen morele grenzen kent en daardoor ook niet had bedacht dat een werkgever die wellicht wel zou hebben waardoor dat een effect zou kunnen hebben op zijn carrière. Serves him right. Van mij mag hij ook van de uni afgetrapt worden.
pi_138390311
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat hij er niet bij heeft verteld dat hij de foto's en het filmpje op het internet zou zetten en zeker niet dat hij dit deed omdat hij een weddenschap was aangegaan over wie het lelijkste mokkel zou neuken.

Er maken zoveel mensen privé filmpjes en privé foto's. Dat zo'n vrouw dan zo naïef of dom is, geeft je nog niet het morele recht haar wereldwijd voor schut te zetten.

Ik denk niet dat die knul naïef is en zich niet bedacht had dat dit de wereld over zou gaan. Het is een student en die hebben doorgaans geen IQ van 80 of lager. Noch vertoont hij het gedrag van een autist; die kunnen wel én slim én naïef zijn.
Het enige dat je in die zin over hem zou kunnen zeggen is dat hij geen morele grenzen kent en daardoor ook niet had bedacht dat een werkgever die wellicht wel zou hebben waardoor dat een effect zou kunnen hebben op zijn carrière. Serves him right. Van mij mag hij ook van de uni afgetrapt worden.
Tja, zoals ik al zei: beide zijn fout in mijn ogen. Ik bedoel in 1 foto staat ze gewoon naakt voor de spiegel in haar eentje een selfie te nemen. En de andere staan ze samen naakt op. Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen dat er weer van iemand naaktfoto's zijn verspreid tot het bij iedereen in de botte hersens doordringt dat je gewoon een grote kans loopt dat het op het internet komt. Als is het maar door een ex die op wraak uit is. Ik bedoel het was nog voor internet echt groot was met de VHS van Pamela Anderson.

Mensen moeten eens leren na te denken voordat ze acties ondernemen. Doe je dat niet moet je maar op de blaren zitten met je blote reet.

Wat die beste jongen had moeten doen was alles fijn op z'n mobiel moeten laten staan en zo aan de vereniging moeten laten zien en daarna fijn wissen. Lijkt me genoeg "bewijs".

Verder is de jongen natuurlijk gewoon immoreel en fout bezig. Laat daar geen misverstand over zijn. Maar er valt voor beide iets te zeggen
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:29:16 #107
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_138390429
Tegen beter weten in... DM?
pi_138390432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Tja, zoals ik al zei: beide zijn fout in mijn ogen. Ik bedoel in 1 foto staat ze gewoon naakt voor de spiegel in haar eentje een selfie te nemen. En de andere staan ze samen naakt op. Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen dat er weer van iemand naaktfoto's zijn verspreid tot het bij iedereen in de botte hersens doordringt dat je gewoon een grote kans loopt dat het op het internet komt. Als is het maar door een ex die op wraak uit is. Ik bedoel het was nog voor internet echt groot was met de VHS van Pamela Anderson.

Mensen moeten eens leren na te denken voordat ze acties ondernemen. Doe je dat niet moet je maar op de blaren zitten met je blote reet.

Wat die beste jongen had moeten doen was alles fijn op z'n mobiel moeten laten staan en zo aan de vereniging moeten laten zien en daarna fijn wissen. Lijkt me genoeg "bewijs".

Verder is de jongen natuurlijk gewoon immoreel en fout bezig. Laat daar geen misverstand over zijn. Maar er valt voor beide iets te zeggen
Dus zij is 'fout' als ze dom is en te goed van vertrouwen? Wat ik er over lees, lees ik als is zij een vrouw met een laag IQ en gemakkelijk beïnvloedbaar (een stoornis of handicap misschien?). Je kan dan van zo'n vrouw niet verwachten dat ze 'nadenkt' over de gevolgen en wat die knul met die foto's zou kunnen gaan doen. Je kan van een student echter wel verwachten dat hij nadenkt over de gevolgen van zijn actie voor haar.
Ergo: Ik ben van mening dat zij niet op de blaren hoeft te zitten. En dat mensen die dit soort dingen verspreiden gewoon heel erg fout en laag bezig zijn. Dus ook mensen die zo'n topic openen en per dm of pm linkjes lopen te verspreiden. Volledig gebrek aan moreel besef.
pi_138390476
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef Dettol het volgende:
Tegen beter weten in... DM?
Tegen beter weten in omdat je bang bent dat je er van walgt of omdat je beseft dat je zo meewerkt aan het publiekelijk vernederen van iemand?
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:35:42 #110
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_138390557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Tegen beter weten in omdat je bang bent dat je er van walgt of omdat je beseft dat je zo meewerkt aan het publiekelijk vernederen van iemand?
Of juist bang dat ik het wel geil vind :P
pi_138390598
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dus zij is 'fout' als ze dom is en te goed van vertrouwen? Wat ik er over lees, lees ik als is zij een vrouw met een laag IQ en gemakkelijk beïnvloedbaar (een stoornis of handicap misschien?). Je kan dan van zo'n vrouw niet verwachten dat ze 'nadenkt' over de gevolgen en wat die knul met die foto's zou kunnen gaan doen. Je kan van een student echter wel verwachten dat hij nadenkt over de gevolgen van zijn actie voor haar.
Ergo: Ik ben van mening dat zij niet op de blaren hoeft te zitten. En dat mensen die dit soort dingen verspreiden gewoon heel erg fout en laag bezig zijn. Dus ook mensen die zo'n topic openen en per dm of pm linkjes lopen te verspreiden. Volledig gebrek aan moreel besef.
Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.

Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef? :D Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.

Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
pi_138390875
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.

Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef? :D Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.

Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
Doe niet zo hypocriet. Het gaat jou er helemaal niet om om anderen te waarschuwen. Je hebt gewoon last van sensatielust en hebt lak aan de gevolgen die dat voor een ander heeft.
Welkom in de huidige maatschappij. Egoïsme ten top.
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:53:14 #113
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_138390891
Hij heeft een mooie sjaal en die troll is een keer lekker geneukt.

Wat is hier het probleem.
Graag op anoniem
pi_138390958
Stuur eens dm
pi_138391146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Doe niet zo hypocriet. Het gaat jou er helemaal niet om om anderen te waarschuwen. Je hebt gewoon last van sensatielust en hebt lak aan de gevolgen die dat voor een ander heeft.
Welkom in de huidige maatschappij. Egoïsme ten top.
Wie zegt er in hemelsnaam dat ik andere wil waarschuwen? :') Ik zeg dat door dit misschien weer andere gewaarschuwd zijn. Dat is iets compleet anders.

Verder projecteer je je eigen haat op de huidige samenleving op mij af. Verder niet echt mijn probleem daar ik me niet aangesproken voel. Maar wel egoistisch en hypocriet van jezelf om je schijnbaar superieur te achten over mij en een oordeel over mij klaar te hebben binnen 4 posts ofzo :W
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:06:28 #116
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138391184
Ouder1 :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138391346
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ouder1 :')
Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze! :(
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:18:20 #118
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_138391462
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze! :(
Pff, je leest weer eens wat je wil lezen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_138391465
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Yep. Dat klerewijf verziekt de gezellige sensatiesfeer door je op je moreel besef te wijzen.
Hoe durft ze! :(
Schrijf een column over hoe je wil dat de mensen tegen zichzelf in bescherming worden genomen in het huidige mediaspektakel _O-
pi_138391918
Binnenkort op het nieuws: Vrouw van weddenschap pleegt zelfmoord.

Zullen wij fokkers dan van die zelfgemaakte foto,s met tekst maken? Zoals echte internethelden dat doen.. O+
pi_138391987
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Wees sterk, wees fatsoenlijk.
Je bent zelf toch ook aanwezig in dit topic of niet dan?
pi_138392022
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je bent zelf toch ook aanwezig in dit topic of niet dan?
Om mij publiekelijk te distantiëren van wat hier gebeurd en mij daardoor moreel elitair te voelen ja.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392026
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Komop, iedereen maar dan ook iedereen snapt en beseft (want dit is al zo oud als de weg naar Rome) dat dit soort plaatjes, filmpjes niet enkel voor eigen gebruik worden gemaakt. Dat is om op te scheppen etc. Hierover hebben we beide schijnbaar een andere mening.

Verder mensen, en zeker op Fok! en dan al helemaal in KLB terugroepen op moreel besef? :D Niemand zorgt zomaar / altijd voor je in het leven. Er zijn geen garantie's enkel dat je een keer de pijp uit gaat.

Waarschijnlijk zijn nu weer een paar mensen geschrokken en denken ze weer eens na voordat ze ook een zelfde actie ondernemen. Enkel door fouten te maken leert men
Je ziet toch zeker wel aan de kop van die desbetreffende Mevrouw dat ze uhmm.... een lager dan gemiddeld IQ heeft?
pi_138392052
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Om mij publiekelijk te distantiëren van wat hier gebeurd en mij daardoor moreel elitair te voelen ja.
Hypocriet dus.
pi_138392059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hypocriet dus.
In mijn wereld niet.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef voederbietel het volgende:

[..]

In mijn wereld niet.
Ah, je bent niet serieus te nemen dus.
pi_138392121
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, je bent niet serieus te nemen dus.
Waarom niet?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392139
DM?
pi_138392162
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...

Dan zijn er in principe twee mogelijkheden:

1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.

2: je bent aan het trollen.
pi_138392192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...

Dan zijn er in principe twee mogelijkheden:

1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.

2: je bent aan het trollen.
Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet? :?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:45 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet? :?
Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.

Wat een schatje die piet ! O+
pi_138392269
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:

Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.
Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392304
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:48 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.
Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.

Jij bent dus (indirect weliswaar) schuldig aan alles wat dit met zich meebrengt.
pi_138392330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.

Jij bent dus (indirect weliswaar) schuldig aan alles wat dit met zich meebrengt.
Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392347
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?
Het is fok...

Kansberekening helpt mij dus wel op weg ja.
pi_138392380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is fok...

Kansberekening helpt mij dus wel op weg ja.
En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392381
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je ziet toch zeker wel aan de kop van die desbetreffende Mevrouw dat ze uhmm.... een lager dan gemiddeld IQ heeft?
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
pi_138392395
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:

[..]

En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?
Aangezien ik er al mee bekend was...

Naja, laten we zeggen: 98% zeker.
pi_138392400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Oh you...
pi_138392436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh you...
Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:55:03 #141
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_138392439
DM, niet veel van meegekregen maar ben nu toch wel nieuwsgierig
pi_138392440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Aangezien ik er al mee bekend was...

Naja, laten we zeggen: 98% zeker.
Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit? :)
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392456
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?
Blame the victim enzo.
pi_138392461
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?

Eens met voederbietel in deze (as usual)
pi_138392478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit? :)
Nee, want ik ben niet moreel superieur.

Wat dat ook mogen wezen trouwens .
pi_138392492
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, want ik ben niet moreel superieur.

Wat dat ook mogen wezen trouwens .
Kennissen dan? ;(
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392500
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Kennissen dan? ;(
Nah.
pi_138392508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Blame the victim enzo.
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?

Eens met voederbietel in deze (as usual)
Dat zeg ik toch niet :') Die jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
pi_138392519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nah.
Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet

[..]

Dat zeg ik toch niet :') Die jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
Als je maar smerig en absurd genoeg gaat redeneren kun je dat vrijwel altijd stellen.
pi_138392564
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!
Pessimisme is de bron van al het goede.
pi_138392573
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je maar smerig en absurd genoeg gaat redeneren kun je dat vrijwel altijd stellen.
Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
pi_138392582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet

[..]

Dat zeg ik toch niet :') Die jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
Ze heeft het er wel zelf naar gemaakt maar dat praat niks goed over het gedrag van die gast idd.

Wat een onzekere kneus moet dat ook zijn om zo met mensen om te gaan voor een beetje respect bij een carnavals vereniging :`)
pi_138392587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
Dat ze ervoor kiest een one night stand te doen?
pi_138392610
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
Ja maar misschien is het wel zo'n kansloos wijf die helemaal niet durft te zeggen dat ze niet gefilmd wil worden. Weet jij veel?

Of heel dom icm met drank onder het motto "zien we morgen wel weer?"

Gelukkig niet gezien :`)
pi_138392612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat ze ervoor kiest een one night stand te doen?
Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
pi_138392631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ze heeft het er wel zelf naar gemaakt maar dat praat niks goed over het gedrag van die gast idd.

Wat een onzekere kneus moet dat ook zijn om zo met mensen om te gaan voor een beetje respect bij een carnavals vereniging :`)
Ja, die jongen is ook niet goed bij z'n hoofd
pi_138392632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
pi_138392645
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
Jij wel dan?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392663
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja maar misschien is het wel zo'n kansloos wijf die helemaal niet durft te zeggen dat ze niet gefilmd wil worden. Weet jij veel?

Of heel dom icm met drank onder het motto "zien we morgen wel weer?"

Gelukkig niet gezien :`)
Daarom stuurt ze ook een naakte selfie ;) Ik heb het filmpje verder ook niet gezien maar genoeg er hier over gelezen en wel de audio gehoord op YT!

En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze helemaal bezopen is is het ook niet erg?
pi_138392664
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Jij wel dan?
Ik maak dan ook geen conclusies.
pi_138392672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef voederbietel het volgende:

[..]

In mijn wereld niet.
In de mijne ook niet. Wanneer je mensen wilt wijzen op het feit dat ze gewoon fout bezig zijn dan zal je toch met hen in contact moeten komen en je dus laten zien in zo'n Topic.

Ik vermoed dat mensen hier het gewoon niet kunnen hebben als hen een spiegel voor wordt gehouden ipv gezellig met hen mee te doen in het bashen van een vrouw met een erg laag IQ om het feit dat ze lelijk is. Want meer dan dat is het niet.
Blijkbaar doen ze wat ze jouw verwijten: Trappen naar een ander (bashen) om zichzelf beter te voelen.

Wie is er dan hypocriet?
pi_138392675
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
"Nee tuurlijk doe ik er niks mee hoor, laat het aan niemand zien beloof ik!"

Laten domme/naïeve mensen daar nou net gevoelig voor zijn
pi_138392694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

"Nee tuurlijk doe ik er niks, mee laat het aan niemand zien beloof ik!"

Laten domme/naïeve mensen daar nou net gevoelig voor zijn
Inderdaad.
pi_138392708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
Lijkt me nogal duidelijk als je daar met je telefoontje bezig bent :') Verder weet ik inderdaad niet hoeveel er op die vrouw wel / niet in ingepraat. Net zo min als jij: spulaties dus die je in jouw voordeel probeert te gebruiken
pi_138392709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:
1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.
Hoezo arrogantie? Waarom haal jij eigenlijk zo veel genoegen en plezier uit het belachelijk maken van iemand om haar uiterlijk? Is dat geen arrogantie?
pi_138392733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Dat kan gewoon niet in de samenleving tenzij er 100% iemand die persoon zijn/haar handje vasthoudt
pi_138392739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Lijkt me nogal duidelijk als je daar met je telefoontje bezig bent :') Verder weet ik inderdaad niet hoeveel er op die vrouw wel / niet in ingepraat. Net zo min als jij: spulaties dus die je in jouw voordeel probeert te gebruiken
Ik maak geen conclusies, jij wel.
pi_138392748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoezo arrogantie? Waarom haal jij eigenlijk zo veel genoegen en plezier uit het belachelijk maken van iemand om haar uiterlijk? Is dat geen arrogantie?
Hoe kom jij erbij dat ik daar plezier uit haal?
pi_138392749
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik maak dan ook geen conclusies.
:%
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik maak geen conclusies, jij wel.
:')
pi_138392800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dat kan gewoon niet in de samenleving tenzij er 100% iemand die persoon zijn/haar handje vasthoudt
Dus als jij een gehandicapte (met evt een leugen) ervan kan overtuigen om z'n geld of pinpas aan jouw af te geven moet hij er maar niet zelf aan meewerken?

Eigen schuld dikke bult

(om ff een extreem voorbeeld te noemen van jouw denkwijze)
pi_138392869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dus als jij een gehandicapte (met evt een leugen) ervan kan overtuigen om z'n geld of pinpas aan jouw af te geven moet hij er maar niet zelf aan meewerken?

Eigen schuld dikke bult

(om ff een extreem voorbeeld te noemen van jouw denkwijze)
Ik neem even aan dat je een mentaal gehandicapte bedoelt. Ten eerste hebben die inderdaad geen pinpas op zak en ten tweede hebben die inderdaad een beheerder over hun bankrekening. Dus zo een persoon wordt inderdaad op die manier tegen zichzelf in bescherming gehouden.
pi_138392897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je een mentaal gehandicapte bedoelt. Ten eerste hebben die inderdaad geen pinpas op zak en ten tweede hebben die inderdaad een beheerder over hun bankrekening. Dus zo een persoon wordt inderdaad op die manier tegen zichzelf in bescherming gehouden.
hypothetisch gezien dan
pi_138392936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet
De domheid ten top. Nee, de victim heeft zichzelf niet tot victim gemaakt want zij heeft de foto's en het filmpje niet op internet gezet.

Jouw redenatie is van het niveau: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze had een minirok en hoge hakken aan. Of: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze dronk te veel en als je out gaat dan moet je niet miepen als mannen daar gebruik van maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouder1 op 01-04-2014 11:21:34 ]
pi_138393012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

hypothetisch gezien dan
Die hypothese gaat niet op omdat zoals ik zei de echt zwakker bedeelde 100% het handje vast wordt gehouden. Van die mensen kun je inderdaad verwachten dat ze niet instaan voor hun eigen daden.

Deze vrouw ziet er niet bijster slim uit. Maar wordt hier dus gewoon door iedereen ook op uiterlijk beoordeeld ivm. haar IQ :') En dan andere hypocriet noemen :')

Maar goed. Als ze inderdaad niet zo bijster slim blijkt te zijn is ze schijnbaar wel zelfstandig genoeg om in haar eigen badkamer een naakte selfie te gaan maken en door te sturen. Daar verwacht ik van zo iemand ook wel dat ze na al die 1.000e keren dat het ergens te lezen was, iemand het haar veteld heeft of op het nieuws was dat er weer eens zo een foto ergens is opgedoken met alle mogelijke gevolgen. En ja, dan mag je wat mij betreft op de blaren zitten. Wat absoluut niet wegneemt dat het zielig en immoreel is voor 100e keer ter verduidelijking
pi_138393041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Nee, je moet geen misbruik maken van zwakke broeders; dat is een verschil.

Wil je hen tegen henzelf in bescherming nemen dan met je A) geen naakt foto's van hen (laten) nemen, B) geen seksfilmpjes van hen maken en C) geen seks met hen hebben.
pi_138393045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De domheid ten top. Nee, de victim heeft zichzelf niet tot victim gemaakt want zij heeft de foto's en het filmpje niet op internet gezet.

Jouw redenatie is van het niveau: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze had een minirok en hoge hakken aan. Of: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze dronk te veel en als je out gaat dan met je niet miepen als mannen daar gebruik van maken.
Domme reactie ten top want mevrouw heeft dus inderdaad wel een naakte selfie van zichzelf naar teminste 1 iemand gestuurd hoe kan hij anders hier opduiken?

Verder is heel je redenatie dus al irrelevant. Maar om daar even op door te gaan: Nee
pi_138393127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze helemaal bezopen is is het ook niet erg?
Ho. Je redeneert verkeerd. Zij is niet de dader maar het slachtoffer. Wil je een goed vergelijk maken in die trant dat wordt het:
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze jij helemaal bezopen is bent is het ook niet erg?
pi_138393180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ho. Je redeneert verkeerd. Zij is niet de dader maar het slachtoffer. Wil je een goed vergelijk maken in die trant dat wordt het:

[..]

Zwets niet :')
pi_138393193
DM filmpje is. en haahahah
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_138393199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Daarom stuurt ze ook een naakte selfie ;) Ik heb het filmpje verder ook niet gezien maar genoeg er hier over gelezen en wel de audio gehoord op YT!

En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze helemaal bezopen is is het ook niet erg?
Dit is een hele scheve vergelijking...want dan zou ze zelf volledig verantwoordelijk zijn voor het probleem.

Nu doe je iets zonder erover na te denken, en zorgt iemand anders heel bewust dat het puur uit eigen belang een probleem wordt voor jou. Terwijl die persoon daar achteraf zelf geen controle meer over heeft.

Ergens heb je wel een punt hoor hier met dit hele gedoe. Want uiteindelijk is het ook d'r eigen schuld maar dat praat niks goed. En daarbij is de kans groot dat ze zich heeft laten filmen onder beloftes om er niks mee te doen.

Want ik kan me niet voorstellen dat iemand zegt "goh is het goed dat ik film, kan ik het morgen op internet zetten omdat ik een lelijk wijf heb geneukt voor een sjaal?"
pi_138393294
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 01-04-2014 11:25:07 ]
pi_138393301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dit is een hele scheve vergelijking...want dan zou ze zelf volledig verantwoordelijk zijn voor het probleem.

Nu doe je iets zonder erover na te denken, en zorgt iemand anders heel bewust dat het puur uit eigen belang een probleem wordt voor jou. Terwijl die persoon daar achteraf zelf geen controle meer over heeft.

Ergens heb je wel een punt hoor hier met dit hele gedoe. Want uiteindelijk is het ook d'r eigen schuld maar dat praat niks goed. En daarbij is de kans groot dat ze zich heeft laten filmen onder beloftes om er niks mee te doen.

Want ik kan me niet voorstellen dat iemand zegt "goh is het goed dat ik film, kan ik het morgen op internet zetten omdat ik een lelijk wijf heb geneukt voor een sjaal?"
Tja, zoals ik al eerder zei: Het hoeft maar een ex te zijn met wraak gevoelens. Of je telefoon wordt gejat. Je foto's worden automatisch ge-upload naar Dropbox, Facebook weet ik veel wat. Dit is gewoon tegenwoordig zelfbescherming regel nummer 1. Hetzelfde is dat je als kind wordt geleerd geen snoep van vreemde aan te nemen.

Als jij beslist om eens een keer gek te doen met je auto en je parkeert hem tegen een boom is het ook een risico wat je op dat moment hebt genomen. Kan de sfeer nog zo geweldig zijn geweest: op de blaren zitten
pi_138393317
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Domme reactie ten top want mevrouw heeft dus inderdaad wel een naakte selfie van zichzelf naar teminste 1 iemand gestuurd hoe kan hij anders hier opduiken?

Verder is heel je redenatie dus al irrelevant. Maar om daar even op door te gaan: Nee
Wie zegt dat? Kan jij zien met welk mobieltje dat ding gemaakt is? Die knul had als doel die foto te bemachtigen en te verspreiden. Het lijkt mij dan logischer dat hij haar vraagt dat met zijn mobiel te doen (met de belofte te wissen of zo) dan dat ze dat met haar mobiel heeft gedaan.
pi_138393358
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef sjeppert het volgende:
dm voor filmpje graag
pi_138393386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Kan jij zien met welk mobieltje dat ding gemaakt is? Die knul had als doel die foto te bemachtigen en te verspreiden. Het lijkt mij dan logischer dat hij haar vraagt dat met zijn mobiel te doen (met de belofte te wissen of zo) dan dat ze dat met haar mobiel heeft gedaan.
Je bent dus duidelijk over iets aaan het oordelen wat je zelf niet hebt gezien :') Hoe hypocriet ben je dan???? :') :') :')

Maar om je even uit de droom te helpen:

Op 1 foto staat mevrouw naakt voor een spiegel op een badkamer zonder ook maar iemand in de buurt te zien is terwijl ze zelf een mobiele telefoon omhoog houdt die ook nog eens flitst.

Dus misschien moet je maar gewoon ophouden met discussieren of jezelf eens wat beter in de materie verdiepen
pi_138393430
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 01-04-2014 11:30:07 ]
pi_138393499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Tja, zoals ik al eerder zei: Het hoeft maar een ex te zijn met wraak gevoelens. Of je telefoon wordt gejat. Je foto's worden automatisch ge-upload naar Dropbox, Facebook weet ik veel wat. Dit is gewoon tegenwoordig zelfbescherming regel nummer 1. Hetzelfde is dat je als kind wordt geleerd geen snoep van vreemde aan te nemen.

Als jij beslist om eens een keer gek te doen met je auto en je parkeert hem tegen een boom is het ook een risico wat je op dat moment hebt genomen. Kan de sfeer nog zo geweldig zijn geweest: op de blaren zitten
Zit wat in! Het is absoluut dom van haar.

Maar jij maakt WEER een scheve vergelijking.

Wat nou als ik bij iemand in de auto stap die ZEGT dat hij niet gedronken heeft, en dat wel gedaan heeft en die knalt tegen een boom waardoor ik dood ben?

Eigen schuld?

Al met al zijn het twee verschillende dingen. De vrouw is dom, maar onderaan de streep is het de schuld van de jongen op het moment dat hij op "upload" klikte en het filmpje op internet verspreide.
pi_138393511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ergens heb je wel een punt hoor hier met dit hele gedoe. Want uiteindelijk is het ook d'r eigen schuld maar dat praat niks goed. En daarbij is de kans groot dat ze zich heeft laten filmen onder beloftes om er niks mee te doen
Je wilt niet weten hoeveel mannen er drammen om naaktfoto's op datingsites. Ik heb dat al veel te vaak meegemaakt. En dan ook echt giftig worden als je er niet aan mee wilt werken (ik ben niet gek!!) En idd altijd met de emotionele chantage van 'vertrouw je me niet?' als je weigert.
Ook bijzonder dat je als vrouw nogal eens overladen wordt met allerlei 'erectie-foto's' en ze dan echt pissed zijn als je die niet wilt beantwoorden met naaktfoto's van jezelf. Onder het mom van 'ik heb het gedaan dus nu moet jij ook'.

Ik begrijp best dat onzekere en niet al te snuggere vrouwen daar in trappen. Helaas.
pi_138393574
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Zit wat in! Het is absoluut dom van haar.

Maar jij maakt WEER een scheve vergelijking.

Wat nou als ik bij iemand in de auto stap die ZEGT dat hij niet gedronken heeft, en dat wel gedaan heeft en die knalt tegen een boom waardoor ik dood ben?

Eigen schuld?

Al met al zijn het twee verschillende dingen. De vrouw is dom, maar onderaan de streep is het de schuld van de jongen op het moment dat hij op "upload" klikte en het filmpje op internet verspreide.
Jij gaat ineens extra factoren als drank in het spel gooien? Waarom? :') En waarom is de vergelijking dan ineens niet meer scheef?

Verder lijkt met wel dat je zou merken als iemand door gevolgen van alcohol tegen een boom knalt voordat je instapt of anders onderweg. Ook dat is dus een risico wat je op dat moment neemt.
pi_138393641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:35 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Jij gaat ineens extra factoren als drank in het spel gooien? Waarom? :') En waarom is de vergelijking dan ineens niet meer scheef?

Verder lijkt met wel dat je zou merken als iemand door gevolgen van alcohol tegen een boom knalt voordat je instapt of anders onderweg. Ook dat is dus een risico wat je op dat moment neemt.
Omdat het dus niet zo is dat ze rechtstreeks verantwoordelijk is voor het probleem. Dat ze zich heeft laten filmen is 1, maar dat die gast het op internet zet is 2.

Jij stelt doodleuk, ze heeft zich laten filmen dus is het haar eigen schuld dat ze op internet komt. En dat doe je dus ook in je vergelijkingen.

Als ze zichzelf had gefilmd en op internet had verspreid was het anders. Nu heeft ze dat naar 1 persoon gestuurd/toegelaten en vervolgens verspreid diegene het zonder dat ze dat wil waarschijnlijk.
pi_138393667
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Als jij beslist om eens een keer gek te doen met je auto en je parkeert hem tegen een boom is het ook een risico wat je op dat moment hebt genomen. Kan de sfeer nog zo geweldig zijn geweest: op de blaren zitten
Nee, want ze heeft niet zelf die foto's en het filmpje op het internet gezet.

De vergelijking hoort dus te zijn: Als jij beslist dat een ander jouw auto even mag lenen omdat die zegt hem nodig te hebben en die parkeert hem voor de lol tegen een boom.

Ben jij als eigenaar van die auto dan schuldig en moet het maar normaal vinden dat je op de blaren moet zitten? Of heb je gewoon een klootzak je auto geleend?
pi_138393695
Zielig voor die manvrouw meisje en studenten zijn de grootste mongolen. Je zou er maar naast wonen.
pi_138393698
filmpje niet gezien waar staat sie dan?
pi_138393714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Je bent dus duidelijk over iets aaan het oordelen wat je zelf niet hebt gezien :') Hoe hypocriet ben je dan???? :') :') :')

Maar om je even uit de droom te helpen:

Op 1 foto staat mevrouw naakt voor een spiegel op een badkamer zonder ook maar iemand in de buurt te zien is terwijl ze zelf een mobiele telefoon omhoog houdt die ook nog eens flitst.

Dus misschien moet je maar gewoon ophouden met discussieren of jezelf eens wat beter in de materie verdiepen
Verdiep jij je eens in de werking van een spiegel. Dan kan je uitvinden dat niet iedereen die in de buurt staat op zo'n foto te zien is. 8)7
pi_138393733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, want ze heeft niet zelf die foto's en het filmpje op het internet gezet.

De vergelijking hoort dus te zijn: Als jij beslist dat een ander jouw auto even mag lenen omdat die zegt hem nodig te hebben en die parkeert hem voor de lol tegen een boom.

Ben jij als eigenaar van die auto dan schuldig en moet het maar normaal vinden dat je op de blaren moet zitten? Of heb je gewoon een klootzak je auto geleend?
OK, ik ga het nu dus nog 1x duidelijk proberen te vertellen: die naakte selfie heeft ze minimaal naar 1 iemand gestuurd en dus duidelijk hierbij het risico voor lief genomen

En ja, als jij je auto uitleent loop je dus een risico met dit soort dingen. Jij leent je auto toch niet zomaar aan iedereen uit? _O-
pi_138393754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Verdiep jij je eens in de werking van een spiegel. Dan kan je uitvinden dat niet iedereen die in de buurt staat op zo'n foto te zien is. 8)7
Je kan heel de badkamer zien 8)7 Lul gewoon niet over dingen die je niet hebt gezien
pi_138393789
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

OK, ik ga het nu dus nog 1x duidelijk proberen te vertellen: die naakte selfie heeft ze minimaal naar 1 iemand gestuurd en dus duidelijk hierbij het risico voor lief genomen

En ja, als jij je auto uitleent loop je dus een risico met dit soort dingen. Jij leent je auto toch niet zomaar aan iedereen uit? _O-
Bewijs maar eens dat zij die selfie verstuurd heeft. Gaat je niet lukken. Jij neemt dat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')