abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138392564
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!
Pessimisme is de bron van al het goede.
pi_138392573
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je maar smerig en absurd genoeg gaat redeneren kun je dat vrijwel altijd stellen.
Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
pi_138392582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet

[..]

Dat zeg ik toch niet :') Die jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
Ze heeft het er wel zelf naar gemaakt maar dat praat niks goed over het gedrag van die gast idd.

Wat een onzekere kneus moet dat ook zijn om zo met mensen om te gaan voor een beetje respect bij een carnavals vereniging :`)
pi_138392587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
Dat ze ervoor kiest een one night stand te doen?
pi_138392610
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
Ja maar misschien is het wel zo'n kansloos wijf die helemaal niet durft te zeggen dat ze niet gefilmd wil worden. Weet jij veel?

Of heel dom icm met drank onder het motto "zien we morgen wel weer?"

Gelukkig niet gezien :`)
pi_138392612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat ze ervoor kiest een one night stand te doen?
Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
pi_138392631
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ze heeft het er wel zelf naar gemaakt maar dat praat niks goed over het gedrag van die gast idd.

Wat een onzekere kneus moet dat ook zijn om zo met mensen om te gaan voor een beetje respect bij een carnavals vereniging :`)
Ja, die jongen is ook niet goed bij z'n hoofd
pi_138392632
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
pi_138392645
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392653
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
Jij wel dan?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392663
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja maar misschien is het wel zo'n kansloos wijf die helemaal niet durft te zeggen dat ze niet gefilmd wil worden. Weet jij veel?

Of heel dom icm met drank onder het motto "zien we morgen wel weer?"

Gelukkig niet gezien :`)
Daarom stuurt ze ook een naakte selfie ;) Ik heb het filmpje verder ook niet gezien maar genoeg er hier over gelezen en wel de audio gehoord op YT!

En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze helemaal bezopen is is het ook niet erg?
pi_138392664
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Jij wel dan?
Ik maak dan ook geen conclusies.
pi_138392672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef voederbietel het volgende:

[..]

In mijn wereld niet.
In de mijne ook niet. Wanneer je mensen wilt wijzen op het feit dat ze gewoon fout bezig zijn dan zal je toch met hen in contact moeten komen en je dus laten zien in zo'n Topic.

Ik vermoed dat mensen hier het gewoon niet kunnen hebben als hen een spiegel voor wordt gehouden ipv gezellig met hen mee te doen in het bashen van een vrouw met een erg laag IQ om het feit dat ze lelijk is. Want meer dan dat is het niet.
Blijkbaar doen ze wat ze jouw verwijten: Trappen naar een ander (bashen) om zichzelf beter te voelen.

Wie is er dan hypocriet?
pi_138392675
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
"Nee tuurlijk doe ik er niks mee hoor, laat het aan niemand zien beloof ik!"

Laten domme/naïeve mensen daar nou net gevoelig voor zijn
pi_138392694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

"Nee tuurlijk doe ik er niks, mee laat het aan niemand zien beloof ik!"

Laten domme/naïeve mensen daar nou net gevoelig voor zijn
Inderdaad.
pi_138392708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?

En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
Lijkt me nogal duidelijk als je daar met je telefoontje bezig bent :') Verder weet ik inderdaad niet hoeveel er op die vrouw wel / niet in ingepraat. Net zo min als jij: spulaties dus die je in jouw voordeel probeert te gebruiken
pi_138392709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:
1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.
Hoezo arrogantie? Waarom haal jij eigenlijk zo veel genoegen en plezier uit het belachelijk maken van iemand om haar uiterlijk? Is dat geen arrogantie?
pi_138392733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Dat kan gewoon niet in de samenleving tenzij er 100% iemand die persoon zijn/haar handje vasthoudt
pi_138392739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Lijkt me nogal duidelijk als je daar met je telefoontje bezig bent :') Verder weet ik inderdaad niet hoeveel er op die vrouw wel / niet in ingepraat. Net zo min als jij: spulaties dus die je in jouw voordeel probeert te gebruiken
Ik maak geen conclusies, jij wel.
pi_138392748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoezo arrogantie? Waarom haal jij eigenlijk zo veel genoegen en plezier uit het belachelijk maken van iemand om haar uiterlijk? Is dat geen arrogantie?
Hoe kom jij erbij dat ik daar plezier uit haal?
pi_138392749
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik maak dan ook geen conclusies.
:%
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik maak geen conclusies, jij wel.
:')
pi_138392800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Dat kan gewoon niet in de samenleving tenzij er 100% iemand die persoon zijn/haar handje vasthoudt
Dus als jij een gehandicapte (met evt een leugen) ervan kan overtuigen om z'n geld of pinpas aan jouw af te geven moet hij er maar niet zelf aan meewerken?

Eigen schuld dikke bult

(om ff een extreem voorbeeld te noemen van jouw denkwijze)
pi_138392869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dus als jij een gehandicapte (met evt een leugen) ervan kan overtuigen om z'n geld of pinpas aan jouw af te geven moet hij er maar niet zelf aan meewerken?

Eigen schuld dikke bult

(om ff een extreem voorbeeld te noemen van jouw denkwijze)
Ik neem even aan dat je een mentaal gehandicapte bedoelt. Ten eerste hebben die inderdaad geen pinpas op zak en ten tweede hebben die inderdaad een beheerder over hun bankrekening. Dus zo een persoon wordt inderdaad op die manier tegen zichzelf in bescherming gehouden.
pi_138392897
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat je een mentaal gehandicapte bedoelt. Ten eerste hebben die inderdaad geen pinpas op zak en ten tweede hebben die inderdaad een beheerder over hun bankrekening. Dus zo een persoon wordt inderdaad op die manier tegen zichzelf in bescherming gehouden.
hypothetisch gezien dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')