Pessimisme is de bron van al het goede.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!
Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je maar smerig en absurd genoeg gaat redeneren kun je dat vrijwel altijd stellen.
Ze heeft het er wel zelf naar gemaakt maar dat praat niks goed over het gedrag van die gast idd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet
[..]
Dat zeg ik toch nietDie jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
Dat ze ervoor kiest een one night stand te doen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
Ja maar misschien is het wel zo'n kansloos wijf die helemaal niet durft te zeggen dat ze niet gefilmd wil worden. Weet jij veel?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hier is niks smerig of absurds aan. Zoals ik al 30x ondertussen heb gezegd. Als je er zelf voor kiest om dit soort shit te doen moet je ook maar op de blaren zitten.
Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ze ervoor kiest een one night stand te doen?
Ja, die jongen is ook niet goed bij z'n hoofdquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ze heeft het er wel zelf naar gemaakt maar dat praat niks goed over het gedrag van die gast idd.
Wat een onzekere kneus moet dat ook zijn om zo met mensen om te gaan voor een beetje respect bij een carnavals vereniging
Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, dat ze ervoor kiest naakte selfies te sturen en een selfie te maken terwijl ze bezig zijn en hem ook nog laat filmen. Daarom...
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu of ze daadwerkelijk wist dat er gefilmd ging worden?
En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
Daarom stuurt ze ook een naakte selfiequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja maar misschien is het wel zo'n kansloos wijf die helemaal niet durft te zeggen dat ze niet gefilmd wil worden. Weet jij veel?
Of heel dom icm met drank onder het motto "zien we morgen wel weer?"
Gelukkig niet gezien
In de mijne ook niet. Wanneer je mensen wilt wijzen op het feit dat ze gewoon fout bezig zijn dan zal je toch met hen in contact moeten komen en je dus laten zien in zo'n Topic.quote:
"Nee tuurlijk doe ik er niks mee hoor, laat het aan niemand zien beloof ik!"quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En zelfs al wist ze dat , weet jij veel hoe erg die jonge op haar ingepraat heeft?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
"Nee tuurlijk doe ik er niks, mee laat het aan niemand zien beloof ik!"
Laten domme/naïeve mensen daar nou net gevoelig voor zijn
Lijkt me nogal duidelijk als je daar met je telefoontje bezig bentquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoezo arrogantie? Waarom haal jij eigenlijk zo veel genoegen en plezier uit het belachelijk maken van iemand om haar uiterlijk? Is dat geen arrogantie?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:
1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.
Dat kan gewoon niet in de samenleving tenzij er 100% iemand die persoon zijn/haar handje vasthoudtquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Ik maak geen conclusies, jij wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lijkt me nogal duidelijk als je daar met je telefoontje bezig bentVerder weet ik inderdaad niet hoeveel er op die vrouw wel / niet in ingepraat. Net zo min als jij: spulaties dus die je in jouw voordeel probeert te gebruiken
Hoe kom jij erbij dat ik daar plezier uit haal?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoezo arrogantie? Waarom haal jij eigenlijk zo veel genoegen en plezier uit het belachelijk maken van iemand om haar uiterlijk? Is dat geen arrogantie?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik maak geen conclusies, jij wel.
Dus als jij een gehandicapte (met evt een leugen) ervan kan overtuigen om z'n geld of pinpas aan jouw af te geven moet hij er maar niet zelf aan meewerken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat kan gewoon niet in de samenleving tenzij er 100% iemand die persoon zijn/haar handje vasthoudt
Ik neem even aan dat je een mentaal gehandicapte bedoelt. Ten eerste hebben die inderdaad geen pinpas op zak en ten tweede hebben die inderdaad een beheerder over hun bankrekening. Dus zo een persoon wordt inderdaad op die manier tegen zichzelf in bescherming gehouden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus als jij een gehandicapte (met evt een leugen) ervan kan overtuigen om z'n geld of pinpas aan jouw af te geven moet hij er maar niet zelf aan meewerken?
Eigen schuld dikke bult
(om ff een extreem voorbeeld te noemen van jouw denkwijze)
hypothetisch gezien danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je een mentaal gehandicapte bedoelt. Ten eerste hebben die inderdaad geen pinpas op zak en ten tweede hebben die inderdaad een beheerder over hun bankrekening. Dus zo een persoon wordt inderdaad op die manier tegen zichzelf in bescherming gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |