Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, je bent niet serieus te nemen dus.
Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...quote:
Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...
Dan zijn er in principe twee mogelijkheden:
1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.
2: je bent aan het trollen.
Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet?
Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:
Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.
Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.
Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.
Jij bent dus (indirect weliswaar) schuldig aan alles wat dit met zich meebrengt.
Het is fok...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?
En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is fok...
Kansberekening helpt mij dus wel op weg ja.
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker wel aan de kop van die desbetreffende Mevrouw dat ze uhmm.... een lager dan gemiddeld IQ heeft?
Aangezien ik er al mee bekend was...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?
Oh you...quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?quote:
Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aangezien ik er al mee bekend was...
Naja, laten we zeggen: 98% zeker.
Blame the victim enzo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?
Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Nee, want ik ben niet moreel superieur.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit?
Kennissen dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, want ik ben niet moreel superieur.
Wat dat ook mogen wezen trouwens .
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezetquote:
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?
Eens met voederbietel in deze (as usual)
Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!quote:
Als je maar smerig en absurd genoeg gaat redeneren kun je dat vrijwel altijd stellen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet
[..]
Dat zeg ik toch nietDie jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |