abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138392109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:40 schreef voederbietel het volgende:

[..]

In mijn wereld niet.
Ah, je bent niet serieus te nemen dus.
pi_138392121
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, je bent niet serieus te nemen dus.
Waarom niet?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392139
DM?
pi_138392162
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:43 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...

Dan zijn er in principe twee mogelijkheden:

1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.

2: je bent aan het trollen.
pi_138392192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat je dingen afkeurt waar je zelf ook aan meedoet en wanneer iemand je dan op het hypocriete daarvan wijst kom je met een antwoord als "in mijn wereld niet"...

Dan zijn er in principe twee mogelijkheden:

1: Je arrogantie zorgt er voor dat je daadwerkelijk het IQ hebt van een zak pinda,s.

2: je bent aan het trollen.
Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet? :?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392229
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:45 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik vind dit een wat overtrokken conclusie als ik eerlijk ben. In jouw redenatie mag je je dus nergens over uitspreken omdat je er dan dùs aan mee doet? :?
Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.

Wat een schatje die piet ! O+
pi_138392269
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:47 schreef theunderdog het volgende:

Piet heeft mee gedaan aan een gruwelijke groepsverkrachting, piet zegt alleen wel eerlijk dat hij van mening is dat Robert het allemaal wel erg ruig deed.
Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392304
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:48 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik vind die Piet maar een rare kerel. Voor zover ik weet heb ik dat filmpje niet gemaakt, niet bekeken en niet gedeeld.
Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.

Jij bent dus (indirect weliswaar) schuldig aan alles wat dit met zich meebrengt.
pi_138392330
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Toch kon jij je nieuwsgierigheid niet onderdrukken en ben je aanwezig in een topic waar wij met ze alle de jonge (terecht) maar ook de desbetreffende vrouw belachelijk maken.

Jij bent dus (indirect weliswaar) schuldig aan alles wat dit met zich meebrengt.
Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392347
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:50 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ken jij de inhoud van een topic aan de hand van deze specifieke TT?
Het is fok...

Kansberekening helpt mij dus wel op weg ja.
pi_138392380
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is fok...

Kansberekening helpt mij dus wel op weg ja.
En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392381
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je ziet toch zeker wel aan de kop van die desbetreffende Mevrouw dat ze uhmm.... een lager dan gemiddeld IQ heeft?
Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
pi_138392395
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef voederbietel het volgende:

[..]

En hoe groot was de kans dat achter deze TT een topic huisde waarin video's van het neuken van dikke vrouwen verspreid werden?
Aangezien ik er al mee bekend was...

Naja, laten we zeggen: 98% zeker.
pi_138392400
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Oh you...
pi_138392436
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh you...
Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:55:03 #141
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_138392439
DM, niet veel van meegekregen maar ben nu toch wel nieuwsgierig
pi_138392440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Aangezien ik er al mee bekend was...

Naja, laten we zeggen: 98% zeker.
Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit? :)
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392456
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Oh ik wat? Sorry maar iedereen die 1+1 kan optellen weet dat zoiets uit de hand kan lopen. Zoals ik al zei: Hoe vaak moet het nog in het nieuws komen?
Blame the victim enzo.
pi_138392461
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:52 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Ja, en? Zelfs de meeste downie's zijn niet zo stom om dit te doen.
Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?

Eens met voederbietel in deze (as usual)
pi_138392478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik was er niet bekend mee eigenlijk. Maar aan de rest van je reacties te lezen zijn we het met elkaar eens en schrijven we dit allebei. Zullen we gewoon afspreken om voor de rest van ons leven een vriendschap te sluiten die geleidt wordt door morele superioriteit? :)
Nee, want ik ben niet moreel superieur.

Wat dat ook mogen wezen trouwens .
pi_138392492
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, want ik ben niet moreel superieur.

Wat dat ook mogen wezen trouwens .
Kennissen dan? ;(
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392500
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Kennissen dan? ;(
Nah.
pi_138392508
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Blame the victim enzo.
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dus zet je het maar gewoon ongevraagd op internet?

Eens met voederbietel in deze (as usual)
Dat zeg ik toch niet :') Die jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
pi_138392519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nah.
Hèh bah wat ben jij een negatieveling. Als ik ooit een weddenschap aan ga om het meest negatieve persoon te neuken die ik ken, bel ik je op!
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138392533
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet

[..]

Dat zeg ik toch niet :') Die jongen is immoreel bezig geweest zoals ik al veel eerder zei
Als je maar smerig en absurd genoeg gaat redeneren kun je dat vrijwel altijd stellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')