abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138392936
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Absoluut niet. Maar "the victim" heeft zichzelf victim gemaakt... En zichzelf deze positie gezet
De domheid ten top. Nee, de victim heeft zichzelf niet tot victim gemaakt want zij heeft de foto's en het filmpje niet op internet gezet.

Jouw redenatie is van het niveau: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze had een minirok en hoge hakken aan. Of: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze dronk te veel en als je out gaat dan moet je niet miepen als mannen daar gebruik van maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouder1 op 01-04-2014 11:21:34 ]
pi_138393012
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

hypothetisch gezien dan
Die hypothese gaat niet op omdat zoals ik zei de echt zwakker bedeelde 100% het handje vast wordt gehouden. Van die mensen kun je inderdaad verwachten dat ze niet instaan voor hun eigen daden.

Deze vrouw ziet er niet bijster slim uit. Maar wordt hier dus gewoon door iedereen ook op uiterlijk beoordeeld ivm. haar IQ :') En dan andere hypocriet noemen :')

Maar goed. Als ze inderdaad niet zo bijster slim blijkt te zijn is ze schijnbaar wel zelfstandig genoeg om in haar eigen badkamer een naakte selfie te gaan maken en door te sturen. Daar verwacht ik van zo iemand ook wel dat ze na al die 1.000e keren dat het ergens te lezen was, iemand het haar veteld heeft of op het nieuws was dat er weer eens zo een foto ergens is opgedoken met alle mogelijke gevolgen. En ja, dan mag je wat mij betreft op de blaren zitten. Wat absoluut niet wegneemt dat het zielig en immoreel is voor 100e keer ter verduidelijking
pi_138393041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden, maar zwakkebroeders moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Nee, je moet geen misbruik maken van zwakke broeders; dat is een verschil.

Wil je hen tegen henzelf in bescherming nemen dan met je A) geen naakt foto's van hen (laten) nemen, B) geen seksfilmpjes van hen maken en C) geen seks met hen hebben.
pi_138393045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De domheid ten top. Nee, de victim heeft zichzelf niet tot victim gemaakt want zij heeft de foto's en het filmpje niet op internet gezet.

Jouw redenatie is van het niveau: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze had een minirok en hoge hakken aan. Of: Vrouw vroeg er om verkracht te worden want ze dronk te veel en als je out gaat dan met je niet miepen als mannen daar gebruik van maken.
Domme reactie ten top want mevrouw heeft dus inderdaad wel een naakte selfie van zichzelf naar teminste 1 iemand gestuurd hoe kan hij anders hier opduiken?

Verder is heel je redenatie dus al irrelevant. Maar om daar even op door te gaan: Nee
pi_138393127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze helemaal bezopen is is het ook niet erg?
Ho. Je redeneert verkeerd. Zij is niet de dader maar het slachtoffer. Wil je een goed vergelijk maken in die trant dat wordt het:
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze jij helemaal bezopen is bent is het ook niet erg?
pi_138393180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ho. Je redeneert verkeerd. Zij is niet de dader maar het slachtoffer. Wil je een goed vergelijk maken in die trant dat wordt het:

[..]

Zwets niet :')
pi_138393193
DM filmpje is. en haahahah
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_138393199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Daarom stuurt ze ook een naakte selfie ;) Ik heb het filmpje verder ook niet gezien maar genoeg er hier over gelezen en wel de audio gehoord op YT!

En dan maakt drank het maar goed? Dus als je vriendin je zou belazeren terwijl ze helemaal bezopen is is het ook niet erg?
Dit is een hele scheve vergelijking...want dan zou ze zelf volledig verantwoordelijk zijn voor het probleem.

Nu doe je iets zonder erover na te denken, en zorgt iemand anders heel bewust dat het puur uit eigen belang een probleem wordt voor jou. Terwijl die persoon daar achteraf zelf geen controle meer over heeft.

Ergens heb je wel een punt hoor hier met dit hele gedoe. Want uiteindelijk is het ook d'r eigen schuld maar dat praat niks goed. En daarbij is de kans groot dat ze zich heeft laten filmen onder beloftes om er niks mee te doen.

Want ik kan me niet voorstellen dat iemand zegt "goh is het goed dat ik film, kan ik het morgen op internet zetten omdat ik een lelijk wijf heb geneukt voor een sjaal?"
pi_138393294
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 01-04-2014 11:25:07 ]
pi_138393301
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dit is een hele scheve vergelijking...want dan zou ze zelf volledig verantwoordelijk zijn voor het probleem.

Nu doe je iets zonder erover na te denken, en zorgt iemand anders heel bewust dat het puur uit eigen belang een probleem wordt voor jou. Terwijl die persoon daar achteraf zelf geen controle meer over heeft.

Ergens heb je wel een punt hoor hier met dit hele gedoe. Want uiteindelijk is het ook d'r eigen schuld maar dat praat niks goed. En daarbij is de kans groot dat ze zich heeft laten filmen onder beloftes om er niks mee te doen.

Want ik kan me niet voorstellen dat iemand zegt "goh is het goed dat ik film, kan ik het morgen op internet zetten omdat ik een lelijk wijf heb geneukt voor een sjaal?"
Tja, zoals ik al eerder zei: Het hoeft maar een ex te zijn met wraak gevoelens. Of je telefoon wordt gejat. Je foto's worden automatisch ge-upload naar Dropbox, Facebook weet ik veel wat. Dit is gewoon tegenwoordig zelfbescherming regel nummer 1. Hetzelfde is dat je als kind wordt geleerd geen snoep van vreemde aan te nemen.

Als jij beslist om eens een keer gek te doen met je auto en je parkeert hem tegen een boom is het ook een risico wat je op dat moment hebt genomen. Kan de sfeer nog zo geweldig zijn geweest: op de blaren zitten
pi_138393317
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Domme reactie ten top want mevrouw heeft dus inderdaad wel een naakte selfie van zichzelf naar teminste 1 iemand gestuurd hoe kan hij anders hier opduiken?

Verder is heel je redenatie dus al irrelevant. Maar om daar even op door te gaan: Nee
Wie zegt dat? Kan jij zien met welk mobieltje dat ding gemaakt is? Die knul had als doel die foto te bemachtigen en te verspreiden. Het lijkt mij dan logischer dat hij haar vraagt dat met zijn mobiel te doen (met de belofte te wissen of zo) dan dat ze dat met haar mobiel heeft gedaan.
pi_138393358
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef sjeppert het volgende:
dm voor filmpje graag
pi_138393386
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Kan jij zien met welk mobieltje dat ding gemaakt is? Die knul had als doel die foto te bemachtigen en te verspreiden. Het lijkt mij dan logischer dat hij haar vraagt dat met zijn mobiel te doen (met de belofte te wissen of zo) dan dat ze dat met haar mobiel heeft gedaan.
Je bent dus duidelijk over iets aaan het oordelen wat je zelf niet hebt gezien :') Hoe hypocriet ben je dan???? :') :') :')

Maar om je even uit de droom te helpen:

Op 1 foto staat mevrouw naakt voor een spiegel op een badkamer zonder ook maar iemand in de buurt te zien is terwijl ze zelf een mobiele telefoon omhoog houdt die ook nog eens flitst.

Dus misschien moet je maar gewoon ophouden met discussieren of jezelf eens wat beter in de materie verdiepen
pi_138393430
.

[ Bericht 99% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 01-04-2014 11:30:07 ]
pi_138393499
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Tja, zoals ik al eerder zei: Het hoeft maar een ex te zijn met wraak gevoelens. Of je telefoon wordt gejat. Je foto's worden automatisch ge-upload naar Dropbox, Facebook weet ik veel wat. Dit is gewoon tegenwoordig zelfbescherming regel nummer 1. Hetzelfde is dat je als kind wordt geleerd geen snoep van vreemde aan te nemen.

Als jij beslist om eens een keer gek te doen met je auto en je parkeert hem tegen een boom is het ook een risico wat je op dat moment hebt genomen. Kan de sfeer nog zo geweldig zijn geweest: op de blaren zitten
Zit wat in! Het is absoluut dom van haar.

Maar jij maakt WEER een scheve vergelijking.

Wat nou als ik bij iemand in de auto stap die ZEGT dat hij niet gedronken heeft, en dat wel gedaan heeft en die knalt tegen een boom waardoor ik dood ben?

Eigen schuld?

Al met al zijn het twee verschillende dingen. De vrouw is dom, maar onderaan de streep is het de schuld van de jongen op het moment dat hij op "upload" klikte en het filmpje op internet verspreide.
pi_138393511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ergens heb je wel een punt hoor hier met dit hele gedoe. Want uiteindelijk is het ook d'r eigen schuld maar dat praat niks goed. En daarbij is de kans groot dat ze zich heeft laten filmen onder beloftes om er niks mee te doen
Je wilt niet weten hoeveel mannen er drammen om naaktfoto's op datingsites. Ik heb dat al veel te vaak meegemaakt. En dan ook echt giftig worden als je er niet aan mee wilt werken (ik ben niet gek!!) En idd altijd met de emotionele chantage van 'vertrouw je me niet?' als je weigert.
Ook bijzonder dat je als vrouw nogal eens overladen wordt met allerlei 'erectie-foto's' en ze dan echt pissed zijn als je die niet wilt beantwoorden met naaktfoto's van jezelf. Onder het mom van 'ik heb het gedaan dus nu moet jij ook'.

Ik begrijp best dat onzekere en niet al te snuggere vrouwen daar in trappen. Helaas.
pi_138393574
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Zit wat in! Het is absoluut dom van haar.

Maar jij maakt WEER een scheve vergelijking.

Wat nou als ik bij iemand in de auto stap die ZEGT dat hij niet gedronken heeft, en dat wel gedaan heeft en die knalt tegen een boom waardoor ik dood ben?

Eigen schuld?

Al met al zijn het twee verschillende dingen. De vrouw is dom, maar onderaan de streep is het de schuld van de jongen op het moment dat hij op "upload" klikte en het filmpje op internet verspreide.
Jij gaat ineens extra factoren als drank in het spel gooien? Waarom? :') En waarom is de vergelijking dan ineens niet meer scheef?

Verder lijkt met wel dat je zou merken als iemand door gevolgen van alcohol tegen een boom knalt voordat je instapt of anders onderweg. Ook dat is dus een risico wat je op dat moment neemt.
pi_138393641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:35 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Jij gaat ineens extra factoren als drank in het spel gooien? Waarom? :') En waarom is de vergelijking dan ineens niet meer scheef?

Verder lijkt met wel dat je zou merken als iemand door gevolgen van alcohol tegen een boom knalt voordat je instapt of anders onderweg. Ook dat is dus een risico wat je op dat moment neemt.
Omdat het dus niet zo is dat ze rechtstreeks verantwoordelijk is voor het probleem. Dat ze zich heeft laten filmen is 1, maar dat die gast het op internet zet is 2.

Jij stelt doodleuk, ze heeft zich laten filmen dus is het haar eigen schuld dat ze op internet komt. En dat doe je dus ook in je vergelijkingen.

Als ze zichzelf had gefilmd en op internet had verspreid was het anders. Nu heeft ze dat naar 1 persoon gestuurd/toegelaten en vervolgens verspreid diegene het zonder dat ze dat wil waarschijnlijk.
pi_138393667
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Als jij beslist om eens een keer gek te doen met je auto en je parkeert hem tegen een boom is het ook een risico wat je op dat moment hebt genomen. Kan de sfeer nog zo geweldig zijn geweest: op de blaren zitten
Nee, want ze heeft niet zelf die foto's en het filmpje op het internet gezet.

De vergelijking hoort dus te zijn: Als jij beslist dat een ander jouw auto even mag lenen omdat die zegt hem nodig te hebben en die parkeert hem voor de lol tegen een boom.

Ben jij als eigenaar van die auto dan schuldig en moet het maar normaal vinden dat je op de blaren moet zitten? Of heb je gewoon een klootzak je auto geleend?
pi_138393695
Zielig voor die manvrouw meisje en studenten zijn de grootste mongolen. Je zou er maar naast wonen.
pi_138393698
filmpje niet gezien waar staat sie dan?
pi_138393714
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Je bent dus duidelijk over iets aaan het oordelen wat je zelf niet hebt gezien :') Hoe hypocriet ben je dan???? :') :') :')

Maar om je even uit de droom te helpen:

Op 1 foto staat mevrouw naakt voor een spiegel op een badkamer zonder ook maar iemand in de buurt te zien is terwijl ze zelf een mobiele telefoon omhoog houdt die ook nog eens flitst.

Dus misschien moet je maar gewoon ophouden met discussieren of jezelf eens wat beter in de materie verdiepen
Verdiep jij je eens in de werking van een spiegel. Dan kan je uitvinden dat niet iedereen die in de buurt staat op zo'n foto te zien is. 8)7
pi_138393733
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, want ze heeft niet zelf die foto's en het filmpje op het internet gezet.

De vergelijking hoort dus te zijn: Als jij beslist dat een ander jouw auto even mag lenen omdat die zegt hem nodig te hebben en die parkeert hem voor de lol tegen een boom.

Ben jij als eigenaar van die auto dan schuldig en moet het maar normaal vinden dat je op de blaren moet zitten? Of heb je gewoon een klootzak je auto geleend?
OK, ik ga het nu dus nog 1x duidelijk proberen te vertellen: die naakte selfie heeft ze minimaal naar 1 iemand gestuurd en dus duidelijk hierbij het risico voor lief genomen

En ja, als jij je auto uitleent loop je dus een risico met dit soort dingen. Jij leent je auto toch niet zomaar aan iedereen uit? _O-
pi_138393754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Verdiep jij je eens in de werking van een spiegel. Dan kan je uitvinden dat niet iedereen die in de buurt staat op zo'n foto te zien is. 8)7
Je kan heel de badkamer zien 8)7 Lul gewoon niet over dingen die je niet hebt gezien
pi_138393789
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:40 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

OK, ik ga het nu dus nog 1x duidelijk proberen te vertellen: die naakte selfie heeft ze minimaal naar 1 iemand gestuurd en dus duidelijk hierbij het risico voor lief genomen

En ja, als jij je auto uitleent loop je dus een risico met dit soort dingen. Jij leent je auto toch niet zomaar aan iedereen uit? _O-
Bewijs maar eens dat zij die selfie verstuurd heeft. Gaat je niet lukken. Jij neemt dat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')