Nou en?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo, ik heb lekker gekookt
Nasi?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoi Johannesquote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een foto verslag gemaakt en die post was de laatste foto.quote:
Over een gestolen paneel.quote:
Kameel kameel wat voor kameel?quote:
Wat knap van jou. Shreyvas is blij met de invulling van je genderrol.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Hoi JohannesIk ook. Maar dat doe ik eigenlijk elke dag
Mag ik je tevens doorverwijzen naar Nederland 2? DWDD is vandaag een flopshow.
Dat wel....maar ik wacht wel tot het compleet is en dan ga ik kijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch is dit leuker dan het volgende item over chansons.
Niet zappen, de sjansonbelg komt zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat knap van jou. Shreyvas is blij met de invulling van je genderrol.
Wat is er op 2?
TV / Recht in de Regio #1: Mr. Visser op tournee!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat knap van jou. Shreyvas is blij met de invulling van je genderrol.
Wat is er op 2?
Oehquote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewokt a la Johannes.
Samenhangend als Tong.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Het belangrijkste stuk kunst ze zullen ook nooit zeggen als je dit in lijstje met belangrijke stukken zou zetten zou deze een mooie 12de plaats innemen.
Er komt een verslag van, maar niet binnenkort, ik wil eerst aanstormend talent een kans geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh![]()
Komt daar een verslag van?!
Ik ga komend weekend nasi maken
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik zie Mr. Frank Visser.
Of, eigenlijk is het vreselijk, maar omdat het verhaal er omheen zo interessant is, zijn we wel benieuwd.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Het belangrijkste stuk kunst ze zullen ook nooit zeggen als je dit in lijstje met belangrijke stukken zou zetten zou deze een mooie 12de plaats innemen.
precies veel te ver van de siepelgrens af!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh wat is frans toch een gruwelijk lelijke taal.
Wat ik nu hoor is erger.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh wat is frans toch een gruwelijk lelijke taal.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 31 maart 2014 19:34 schreef Mani89 het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
VAN POPPEL, BONTEMPI, HERMANS TADADADADA
Die heb ik he!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
VAN POPPEL, BONTEMPI, HERMANS TADADADADA
Inderdaad. Verzin dan zelf iets..quote:
quote:
quote:Eerste klant van Peter R. de Vries overtuigt en tekent eenjarig contract
FC Volendam heeft zich met ingang van volgend seizoen verzekerd van de diensten van Sofian Akouili. De 25-jarige verdediger was de eerste cliënt van Peter R. de Vries, die samen met zijn zoon Royce en Ajax-icoon Piet Keizer het bureau PR Sportmanagement bv is begonnen.
Akouili trainde al sinds de winterstop mee en heeft een goede indruk achtergelaten op de technische leiding van FC Volendam. De verdediger speelde eerder voor sc Heerenveen, FC Emmen en Willem II. Hij speelde veertig wedstrijden in het betaalde voetbal, waarvan zeventien in de Eredivisie. Akouili koos vorig jaar voor Atiraw FK in Kazakhstan, maar het contract bleek ongeldig.
“Hij is een talentvolle, ambitieuze voetballer”, verzekerde De Vries over zijn eerste cliënt bij zijn bureau. Het kantoor van Nederlands meest bekende misdaadverslaggever richt zich op de begeleiding van professionele sporters, met name voetballers, bij het afsluiten van contracten en het realiseren van transfers en totale loopbaanbegeleiding.
Hopelijk heeft hij aids.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
Is de chansonbelg nou ook afgevallen....of moet ik wat doen aan de instellingen van mijn tv?
Het is overgedragen van vader op zoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:41 schreef superniger het volgende:
Hij heeft een typische pedo uiterlijk.
Alleen een waardeloze versie dan.quote:
Bedanktquote:Op maandag 31 maart 2014 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je bent zelf een soort Eddy Wally.
Jij gaat natuurlijk met dat kruis lopen en dan word je geïnterviewd door zo'n nobuddy van de EOquote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik daar wel heen ga, als het toch in Groningen is.
Live Sjek uitlachen, lijkt me fantastisch.
Dan zeg ik dat Pontius Pilatus vies dik is.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk met dat kruis lopen en dan word je geïnterviewd door zo'n nobuddy van de EO
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat Pontius Pilatus vies dik is.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Stond in de keuken, dacht "Hé, die leuke Belg bij DWDD!". Keek over mijn schouder over de bar hier thuis, zie ik deze Belg. Is helemaal niet die leuke Belg.
Toch vond ik ze op elkaar lijken
Welke is dan de leuke?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
Stond in de keuken, dacht "Hé, die leuke Belg bij DWDD!". Keek over mijn schouder over de bar hier thuis, zie ik deze Belg. Is helemaal niet die leuke Belg.
Toch vond ik ze op elkaar lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Dit is gewoon pure AIDS.quote:
Vitesse bash eerder. Merab is baas en die heeft ze toen nog uitgenodigd in zijn boxquote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt ongetwijfeld een topshow met Merab-bash.
En Arno-bashquote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is een echte supporter geworden en soms overheerst de emotie.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vitesse bash eerder. Merab is baas en die heeft ze toen nog uitgenodigd in zijn box
Kwaliteitsartiestquote:
Neh, die praat veel te nasaal.quote:
Lieven Scheire. Beetje een Vlaamse Klöpping alleen dan minder ego, guitiger en natuurkundige ipv 'technoviking'.quote:
En Rukkik-bashquote:Op maandag 31 maart 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hadden een keer op de middelbare school een opdracht iets op te zoeken over Franse muziek. Toen kregen anderen Piaf, Alizee en Kate Ryan en toen zat mijn groepje met Jacques Brel opgescheept.
Ben nog steeds gefrustreerd.
Hij gaat sowieso weer zeggen dat Rekik 10cm te klein is om de top te halen (terwijl hij 1.85m is)quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Tim Immers in Oranje (bash).
En Nick van der Velden in Oranje.
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je morgen in de UB zit wil ik je wel de gedetailleerde versie geven.
Dan ken jij Slobeend niet zo goed, de vorige keer hing hij aan mijn lippen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
DE Willy's van vorige week waren wel goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Vatta het volgende:
Wat is er met die maker van Lucky tv? Aan de drugs of zo? Of juist ervan af. Zijn de laatste tijd totaal niet grappig meer.
Met zijn type humor is het altijd hit or miss imo..er is niet echt een tussenweg. Of het is pijnlijk niet-grappig, of juist geniaal.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Vatta het volgende:
Wat is er met die maker van Lucky tv? Aan de drugs of zo? Of juist ervan af. Zijn de laatste tijd totaal niet grappig meer.
Ja maar het zijn wel erg veel missers de laatste tijd. Zelfs om die van Willie kan ik niet meer lachen.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met zijn type humor is het altijd hit or miss imo..er is niet echt een tussenweg. Of het is pijnlijk niet-grappig, of juist geniaal.
een soort Pieter Derksquote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met zijn type humor is het altijd hit or miss imo..er is niet echt een tussenweg. Of het is pijnlijk niet-grappig, of juist geniaal.
Ik ben weer hartstikke benieuwd inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ken jij Slobeend niet zo goed, de vorige keer hing hij aan mijn lippen.
Blijkbaar meer zoiets als "het diploma/opleidingsniveau van OProg".quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef OProg het volgende:
Het grootste mysterie van de kunstgeschiedenis van België.
Is dat net zoiets groots als de beste voetbalclub van Liechtenstein?
Kom jij dan eens in plaats van bijdehand proberen te zijn aan met een opsomming van dit soort 'mysteries' met betrekking op kunst aan die voort zijn gekomen uit België?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:49 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Blijkbaar meer zoiets als "het diploma/opleidingsniveau van OProg".
quote:Vanaf eind april vaste tafeldames bij DWDD
Vanaf de derde week van april zal het populaire VARA-programma De Wereld Draait Door gebruik gaan maken van twee vaste tafeldames, zo verklaart eindredactrice Dieuwke Wynia. “We merken dat de behoefte aan vastigheid sterk aanwezig is bij een groot deel van de kijkers”. Volgens Wynia is er gekozen voor Claudia de Breij omdat zij als voormalig presentatrice van het programma als geen ander weet wat het succes van het programma is. “Daarnaast willen we toch wel nog steeds variatie en zodoende zal er afgewisseld worden met Sylvana Simons. De chemie met presentator Matthijs van Nieuwkerk is erg aanwezig en daarnaast kan zij als geen ander schakelen tussen de verschillende thema’s die we in het programma behandelen”. Wynia roemt Simons daarnaast ook om haar grote maatschappelijke betrokkenheid waarin ze het benoemen van beladen thema’s als de slavernij niet schuwt. Wel laat de eindredactrice weten een uitzondering te maken voor Jan Mulder. “Jan is door de jaren heen een belangrijke pijler van het programma geweest”. Mulder zal dan ook nog geregeld op de maandag als tafelheer aanschuiven om zijn visie en ergernissen over te brengen.
Kan haast niet anders.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:08 schreef OProg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:De Ideale Muziekavond : BLØF
Gisteravond hebben ze de Edison Oeuvreprijs gewonnen, dus er is geen beter moment om de ideale muziekavond van de mannen van BLØF door te nemen!
Welke muziekfilm, welke documentaire, welk concert, welke optredens, welk interview willen ze op tv laten zien als ze het voor het zeggen hebben?
Houden ze eigenlijk meer van hiphop of juist van keiharde rock? En liever een documentaire of een live-dvd? Eerder gingen onder meer Acda en De Munnik, Guus Meeuwis, Blaudzun, Triggerfinger, Leo Blokhuis, The Golden Earring, Racoon, Carice van Houten, De Jeugd van Tegenwoordig en Mart Smeets hen voor.
Beugels
Vanavond hebben wij vijf mensen te gast die vandaag hun beugel hebben laten verwijderen. Was het een gevoel van bevrijding en wat hebben ze het meeste gemist? Aan tafel: Iris Pijning, Nynke Blom, Philip Knibbeler, Jerom Langeveld, Johannes Wirix en orthodontist Sandy Van Teeseling.
Muziek: Hallo Venray
Hallo Venray is al meer dan 25 jaar onderdeel van de vaderlandse popscene.
Nu verschijnt het dertiende album van de Haagse band: ‘Show’, volgens velen hun beste plaat tot nog toe!
Tafelheer: Paul de Leeuw
Gelukkig werk ik vanavondquote:
Ik wil niet weten wat ze nog meer samen doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:04 schreef Anoonumos het volgende:
En een tweeling die op dezelfde dag promoveerden bij dezelfde vakgroep.
''De tweeling studeert niet alleen toevallig samen, ze wonen ook samen en gingen met z’n tweeën stage lopen op Harvard.''
Echt niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ze nog meer samen doen.
quote:
Ik had wat belangrijkers te doen dan lollig zijn op FOK!.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben je mooi 19 uur te laat mee vriend.
xDquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Nee Paul, in Amerika gaan ze direct naar 2 april.
Ik zou dat heel erg fijn vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René, zullen we hier samen heen gaan?
Dit is de film met Nicki Minaj en Kate Upton.
[ afbeelding ]
quote:
Dan heb je je prioriteiten ook niet op orde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had wat belangrijkers te doen dan lollig zijn op FOK!.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Kijk de Spurs eens bijna .800SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gaan zo hard all the way.
Jawel, ik vond het hilarisch om er een grapje over te maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je snapte zeker niet wat hij bedoelde.
Nicki Minajquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René, zullen we hier samen heen gaan?
Dit is de film met Nicki Minaj en Kate Upton.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
Dit zouden de vriendinnen van die twee van Tangerine kunnen zijn.
Het zijn de zusjes van Muis.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zien eruit alsof ze uit een Belgische kelder komen.
Nee, ik denk dat ze nog maagd zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zien eruit alsof ze uit een Belgische kelder komen.
Laat ze niet voortplanten!quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:07 schreef OProg het volgende:
Dit zouden de vriendinnen van die twee van Tangerine kunnen zijn.
Is deze vraag gericht aan die meisjes of aan mij?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie het met jezelf doen als de mogelijkheid daar was?
Alsof ze maar vlees voor 1 persoon hebben gekregen waar ze met z'n tweeën het mee moeten doenquote:
Eigenlijk alleen aan jou.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is deze vraag gericht aan die meisjes of aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |