Nou en?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hai, hallo, ik heb lekker gekookt
Nasi?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoi Johannesquote:Op maandag 31 maart 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een foto verslag gemaakt en die post was de laatste foto.quote:
Over een gestolen paneel.quote:
Kameel kameel wat voor kameel?quote:
Wat knap van jou. Shreyvas is blij met de invulling van je genderrol.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Hoi JohannesIk ook. Maar dat doe ik eigenlijk elke dag
Mag ik je tevens doorverwijzen naar Nederland 2? DWDD is vandaag een flopshow.
Dat wel....maar ik wacht wel tot het compleet is en dan ga ik kijken.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch is dit leuker dan het volgende item over chansons.
Niet zappen, de sjansonbelg komt zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat knap van jou. Shreyvas is blij met de invulling van je genderrol.
Wat is er op 2?
TV / Recht in de Regio #1: Mr. Visser op tournee!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat knap van jou. Shreyvas is blij met de invulling van je genderrol.
Wat is er op 2?
Oehquote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewokt a la Johannes.
Samenhangend als Tong.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Het belangrijkste stuk kunst ze zullen ook nooit zeggen als je dit in lijstje met belangrijke stukken zou zetten zou deze een mooie 12de plaats innemen.
Er komt een verslag van, maar niet binnenkort, ik wil eerst aanstormend talent een kans geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh![]()
Komt daar een verslag van?!
Ik ga komend weekend nasi maken
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik zie Mr. Frank Visser.
Of, eigenlijk is het vreselijk, maar omdat het verhaal er omheen zo interessant is, zijn we wel benieuwd.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Het belangrijkste stuk kunst ze zullen ook nooit zeggen als je dit in lijstje met belangrijke stukken zou zetten zou deze een mooie 12de plaats innemen.
precies veel te ver van de siepelgrens af!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh wat is frans toch een gruwelijk lelijke taal.
Wat ik nu hoor is erger.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Oh oh wat is frans toch een gruwelijk lelijke taal.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 31 maart 2014 19:34 schreef Mani89 het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
VAN POPPEL, BONTEMPI, HERMANS TADADADADA
Die heb ik he!quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
VAN POPPEL, BONTEMPI, HERMANS TADADADADA
Inderdaad. Verzin dan zelf iets..quote:
quote:
quote:Eerste klant van Peter R. de Vries overtuigt en tekent eenjarig contract
FC Volendam heeft zich met ingang van volgend seizoen verzekerd van de diensten van Sofian Akouili. De 25-jarige verdediger was de eerste cliënt van Peter R. de Vries, die samen met zijn zoon Royce en Ajax-icoon Piet Keizer het bureau PR Sportmanagement bv is begonnen.
Akouili trainde al sinds de winterstop mee en heeft een goede indruk achtergelaten op de technische leiding van FC Volendam. De verdediger speelde eerder voor sc Heerenveen, FC Emmen en Willem II. Hij speelde veertig wedstrijden in het betaalde voetbal, waarvan zeventien in de Eredivisie. Akouili koos vorig jaar voor Atiraw FK in Kazakhstan, maar het contract bleek ongeldig.
“Hij is een talentvolle, ambitieuze voetballer”, verzekerde De Vries over zijn eerste cliënt bij zijn bureau. Het kantoor van Nederlands meest bekende misdaadverslaggever richt zich op de begeleiding van professionele sporters, met name voetballers, bij het afsluiten van contracten en het realiseren van transfers en totale loopbaanbegeleiding.
Hopelijk heeft hij aids.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
Is de chansonbelg nou ook afgevallen....of moet ik wat doen aan de instellingen van mijn tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |