Ik zou het meteen doen denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou gewoon graag voetballer willen zijn, maar ruilen met c ronaldo?
nah, blijf liever mijzelf..
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik zou het meteen doen denk ik.
Nee maar je kan dan alles doen en laten wat je maar wilt. Daar zou ik geen nee tegen kunnen zeggen denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Ben je zo afgrijselijk lelijk van jezelf?
Maar dat kun je toch ook als je zelf profvoetballer bent?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee maar je kan dan alles doen en laten wat je maar wilt. Daar zou ik geen nee tegen kunnen zeggen denk ik.
Daar ligt nou net het probleem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dat kun je toch ook als je zelf profvoetballer bent?
Tja, bij de meeste is dat een probleem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:13 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Daar ligt nou net het probleem.
Maar je slipje zou er wel afvloegen als hij zou knipogen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar mij zou geen van deze mannen knipogen.
Dit is toch veruit de nummer 1, snap niet dat hier uberhaupt discussie over kan zijn. Maar goed, ik ben geen vrouw, daar zal het aan liggenquote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef takkfyrir het volgende:
Xabi Alonso (Spanje)
[Knip]
Het blijkt dus te wemelen van de Xabi Alonso gifjes.![]()
nee bah johquote:Op zondag 15 juni 2014 23:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit is toch veruit de nummer 1, snap niet dat hier uberhaupt discussie over kan zijn. Maar goed, ik ben geen vrouw, daar zal het aan liggen
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
Om te beginnen, Mathieu Debuchy, - Frankrijk
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef Doler12 het volgende:
Volgens vrouwen op sociale media, Alireza Haghighi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
John Flanagan, Engeland
Broer van Jody Bernal?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
Saphir Taider van Algerije:
[ afbeelding ]
Eindelijk smaak. Van dat mooiboy babymeisje van een C Ronaldo krijg ik nl echt een slappequote:Op zondag 15 juni 2014 10:52 schreef alors het volgende:
Mario Yepes (Colombia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Olivier Giroud (Frankrijk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de Iraanse Pelle, Alireza Jahanbakhsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een Iraniër, Reza Ghoochannejhad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Giannis Fetfatzidis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fabian Schär (Zwitserland)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij viel toch op Mexicanen en dat soort spul?quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindelijk smaak. Van dat mooiboy babymeisje van een C Ronaldo krijg ik nl echt een slappe
Die Fabian ziet er toch ook gewoon uit als een mooiboy?quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindelijk smaak. Van dat mooiboy babymeisje van een C Ronaldo krijg ik nl echt een slappe
Als je ze als jongen had gepost om te trollen, had ik het ook geloofdquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
André Schürrle (Duitsland)
[ afbeelding ]
Per Mertesacker (Duitsland)
[ afbeelding ]
Pejman Montazeri (Iran)
[ afbeelding ]
Khosro Heydari (Iran)
[ afbeelding ]
Masoud Shojaei (Iran)
[ afbeelding ]
Steven Beitashour (Iran)
[ afbeelding ]
Mikkel Diskerud (USA)
[ afbeelding ]
Chris Wondolowski (USA)
[ afbeelding ]
Graham Zusi (USA)
[ afbeelding ]
Ryan McGowan (Australië)
[ afbeelding ]
Tsja, de lekkerste spelers zijn al lang en breed gepost.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je ze als jongen had gepost om te trollen, had ik het ook geloofdOp een enkele na dan
Hallo Glen. Woohaaquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
Carlos Bocanegra (USA)
[ afbeelding ]
Glen Johnson (Engeland)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:59 schreef Dastan het volgende:
Wat een grindtegels worden hier geplaatst.
alleen vluggejapie heeft smaak
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:59 schreef Dastan het volgende:
Nou, wie vind jij dan een lekkere speler? Ben wel benieuwd. En dan niet eentje die japie al heeft gepost hequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:59 schreef Dastan het volgende:
Memphisquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, wie vind jij dan een lekkere speler? Ben wel benieuwd. En dan niet eentje die japie al heeft gepost he
Post maar een leuke foto van hem danquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Memphisvolgens mij is die nog niet gepost
Ik heb hem een paar jaar geleden leren kennen in Groningen (toen ik nog heel jong en avontuurlijk wasquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:09 schreef Grutsk het volgende:
Dat vind ik dus een hele foute gladde boy en ik vind zijn neus niet zo mooi. Maar ieder zo zijn ding
Die Johnson is echt super nice voor een neger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
Carlos Bocanegra (USA)
[ afbeelding ]
Glen Johnson (Engeland)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
J Alba
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]Leuke spelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das kann toch nicht landverrader!!1!11!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
Raphael Varane, frankrijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef takkfyrir het volgende:
Xabi Alonso (Spanje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vergeet Pirlo. De bazigste baard van het WKquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:32 schreef Grutsk het volgende:
Okee, hier mijn lijstje. De meesten zijn al eerder gepost, maar mooie mannen kun je niet vaak genoeg zien
Iker Casillas
[ afbeelding ]
Sergio Ramos
[ afbeelding ]
Jorge Fucile
[ afbeelding ]
Karim Ansarifard
[ afbeelding ]
Ionnis Fetfatzidis
[ afbeelding ]
Xabi Alonso
[ afbeelding ]
Alireza Jahanbakhsh
[ afbeelding ]
Admir Mehmedi
[ afbeelding ]
Hou ik van baarden? Welneeeeeeeeeeeee
Die heeft 6 jaar in Nederland gespeeld.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:07 schreef E.T. het volgende:
Deze viel me vandaag op als snoepje van de week:
[ afbeelding ] Toby Alderweireld van Belgie
[ afbeelding ]
best prettig kijkvoer moet ik zeggen
Die sproetjes.....liefquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef Revanches het volgende:
Misschien niet enorm knap, maar vind hem wel wat hebben.
Aleksandr Kerzhakov, Rusland.
omg, zijn ogenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pirlo is ook geweldig, ja.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet Pirlo. De bazigste baard van het WK
Ik baal er ook oprecht van dat Spanje eruit ligt, alleen vanwege Xabi Alonso.quote:Op zondag 22 juni 2014 19:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Xabi Alonso![]()
We zullen m alleen niet meer zien waarschijnlijk.
http://nos.nl/wk2014/arti(...)s-international.html
Als dat geen homo is vreet ik z'n noppen opquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:25 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wauwiequote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:47 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is hij ook voor mijquote:Op zondag 15 juni 2014 23:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Dit is toch veruit de nummer 1, snap niet dat hier uberhaupt discussie over kan zijn. Maar goed, ik ben geen vrouw, daar zal het aan liggen
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Die ogenVerder ook een knappe kerel hoor. Maar die ogen
![]()
![]()
![]()
Voor de liefhebbers, deze mooie Rus( ja het bestaat)met de mooie ogen speelt nu!!!quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat geen homo is vreet ik z'n noppen op
Ik zie nog geen harde bewijzenquote:
Daar ben ik heilig van overtuigd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Al geloof ik wel dat er zat voetballers op zijn minst biseksueel zijn
Pellč look-a-likequote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
<3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |