Broer van Jody Bernal?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
Saphir Taider van Algerije:
[ afbeelding ]
Eindelijk smaak. Van dat mooiboy babymeisje van een C Ronaldo krijg ik nl echt een slappequote:Op zondag 15 juni 2014 10:52 schreef alors het volgende:
Mario Yepes (Colombia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Olivier Giroud (Frankrijk)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de Iraanse Pelle, Alireza Jahanbakhsh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een Iraniër, Reza Ghoochannejhad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Giannis Fetfatzidis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fabian Schär (Zwitserland)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij viel toch op Mexicanen en dat soort spul?quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindelijk smaak. Van dat mooiboy babymeisje van een C Ronaldo krijg ik nl echt een slappe
Die Fabian ziet er toch ook gewoon uit als een mooiboy?quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindelijk smaak. Van dat mooiboy babymeisje van een C Ronaldo krijg ik nl echt een slappe
Als je ze als jongen had gepost om te trollen, had ik het ook geloofdquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:23 schreef ChatGirl het volgende:
André Schürrle (Duitsland)
[ afbeelding ]
Per Mertesacker (Duitsland)
[ afbeelding ]
Pejman Montazeri (Iran)
[ afbeelding ]
Khosro Heydari (Iran)
[ afbeelding ]
Masoud Shojaei (Iran)
[ afbeelding ]
Steven Beitashour (Iran)
[ afbeelding ]
Mikkel Diskerud (USA)
[ afbeelding ]
Chris Wondolowski (USA)
[ afbeelding ]
Graham Zusi (USA)
[ afbeelding ]
Ryan McGowan (Australië)
[ afbeelding ]
Tsja, de lekkerste spelers zijn al lang en breed gepost.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je ze als jongen had gepost om te trollen, had ik het ook geloofdOp een enkele na dan
Hallo Glen. Woohaaquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:33 schreef Karina het volgende:
Carlos Bocanegra (USA)
[ afbeelding ]
Glen Johnson (Engeland)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:59 schreef Dastan het volgende:
Wat een grindtegels worden hier geplaatst.
alleen vluggejapie heeft smaak
Eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:59 schreef Dastan het volgende:
Nou, wie vind jij dan een lekkere speler? Ben wel benieuwd. En dan niet eentje die japie al heeft gepost hequote:Op donderdag 19 juni 2014 19:59 schreef Dastan het volgende:
Memphisquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, wie vind jij dan een lekkere speler? Ben wel benieuwd. En dan niet eentje die japie al heeft gepost he
Post maar een leuke foto van hem danquote:Op donderdag 19 juni 2014 20:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Memphisvolgens mij is die nog niet gepost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |