Moet je maar minder homofiele thee drinken.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verslikte me net in een slokje zoethout thee.
http://leukesuggesties.nl(...)-philadelphia-milka/quote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een witte boterham met Philadelphia. Dit wilde ik voor mijn FOK! vertrek voor vandaag nog even met jullie delen.
meet en greetquote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je voor Heerenveen kaarten regelt, kan je haar persoonlijk ontmoeten.
Heb jij dat Adam en Eva en Eva gekeken?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
meet en greet
ik zie een potentiële kaskraker
Het gebeurde net voor een 2e keer.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je maar minder homofiele thee drinken.
Die is al 40-45 jaar doodquote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geniet van het nieuwe Johnny Cash album.
Morgen kopen
Neen.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij dat Adam en Eva en Eva gekeken?
Ik ook nietquote:Op zondag 30 maart 2014 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen.
Kijk bijna geen tv, zeker niet zulke programma's.
Patty Brard.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar er zat echt een vies wijf in
Nieuw gevonden materiaal door z'n zoon. Er komen nog meer albumsquote:Op zondag 30 maart 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan een nieuw album maken?
Ik zou bijna gaan roken door die "Roken is zo" reclame.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
Die snelheid binnen de bebouwde kom reclame is echt kut.
Ik zou bijna een KLB-topic aanmaken.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nieuw gevonden materiaal door z'n zoon. Er komen nog meer albums
Ik las alleen vies wijf en dacht gelijk aan Patty. Heb de discussie verder niet meegekregen.quote:
Hoezo, het is wel een goed album.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ik kon geen betere gif vinden maar hier bedoel ik dus mee dat het geldklopperij is.
Nee dat gelukkig niet, maar ik weet wel hoe ze er uit zienquote:Op zondag 30 maart 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kent HMF persoonlijk inclusief zijn chick?
Waaromquote:Op zondag 30 maart 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag villarreal - elche gekeken.
Dat gun je ook je ergste vijand niet
jaquote:
Picsquote:Op maandag 31 maart 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voel mij sinds ik de banner heb gemaakt voor het WK FB topic ook een FOK!ker die daadwerkelijk wat bijdraagt aan dit forum
Ooh ik had het ook wel willen makenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WK / [WK FB EN FAQ] waar alle supporters welkom zijn!
Ga je gang.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik had het ook wel willen maken
Probeer jij nu met de eer te strijken?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik had het ook wel willen maken
quote:
Nee dat zou ik nooit durven.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Probeer jij nu met de eer te strijken?
Nee, uiteraard. Ik zou niet durven.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat dit een beleefdheidskwestie richting JR is.
Mijn banner is hopelijk toch wel onomstreden.
weet niet, van logitech. maar geen dure.quote:
Ik zou zeker voor de HD202 gaan. Daar beleven Littlerabbit en ik dagelijks bijzonder veel plezier aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wil eigenlijk binnekort een goede koptelefoon kopen
Goede koptelefoon zul je wel verschil horen tussen mp3 en flacquote:Op maandag 31 maart 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, van logitech. maar geen dure.
wil eigenlijk binnekort een goede koptelefoon kopen
redelijk wel, zeker omdat het vaak een andere bron heeft. volume van een mp3 rip is vaak genormaliseerd, die bij een flac niet. moet je wel weten waar je moet zoeken.quote:
Stijn die volgt altijd de mening van de persoon die hem dan het beste uitkomt.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Mansjester het volgende:
Stinho toont weer aan hoe hypocriet hij is
Altijd zeggen hoe weinig hem het Nederlands Elftal en het WK boeit, maar als het forum open is is hij er als eerste bij
Ik zie hem er nog wel voor aan om daar de mod te gaan spelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Mansjester het volgende:
Stinho toont weer aan hoe hypocriet hij is
Altijd zeggen hoe weinig hem het Nederlands Elftal en het WK boeit, maar als het forum open is is hij er als eerste bij
wow doe ff rustig ofso :squote:Op maandag 31 maart 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om mod te worden
Snelle vogels, ze zoeken het maar uit het hun handel!
hmm jammer maar oke.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om mod te worden
Snelle vogels, ze zoeken het maar uit het hun handel!
jij bent wel de laatste met wie ik in discussie ga.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie Johannes niet aan? IK WIL EEN GOED ARGUMENT HOREN.
Dat weet ik. Je neemt mij niet serieus. Gelukkig zijn er nog wel users die dat wel doen. Al noem ik geen namen want die mensen schamen zich er natuurlijk voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste met wie ik in discussie ga.
Hij support Groningen. Ik heb de knoop persoonlijk moeten doorhakken. Het moge duidelijk zijn hoeveel invloed ik achter de schermen heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie Johannes niet aan? IK WIL EEN GOED ARGUMENT HOREN.
Goedzo oude Hagenees.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij support Groningen. Ik heb de knoop persoonlijk moeten doorhakken. Het moge duidelijk zijn hoeveel invloed ik achter de schermen heb.
positieve note gegeven.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben een beschaafde user.
Zeker de helft van mijn notes zijn onterecht.
haha 40-45 dus
Gegronde reden. Hier kan iedereen het louter eens mee zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Littlerabbit heeft een positieve note gekregen van mij.
Haha wtf een ban uit 2012.quote:User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
wel snotverdomme, weer in andermans forum kloten
Je kunt weer posten op 21-07-2012 om 13:03.
Nu kan je mijn positieve note aan jou zien.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Karina een positieve note gegeven want zij heeft het echt verdiend.
Je hebt een positieve note van Insoquote:Op maandag 31 maart 2014 01:20 schreef Typisch het volgende:
Ik voel mij buiten gesloten.
110% anti buitensluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |