homoquote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus zo'n lelijk mormel.
JR grapje. Niet tof dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze laten bijvoorbeeld alle opslagruimtes zien en de keuken.
ohquote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
Tot je haar met bruin haar ziet.
[ afbeelding ]
heb het ook nooit zo begrepenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus zo'n lelijk mormel.
is ook wel moeilijkquote:Op zondag 30 maart 2014 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
dan kun jij gewoon geen knappe gezichten herkennen
gelukkig ben jij de nieuwe davy danquote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Het is bijna 00:00. Een hele tijd terug toen de SC nog echt de SC was kwam Davy altijd met dit soort gifs rond deze tijd:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze laten bijvoorbeeld alle opslagruimtes zien en de keuken.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
Het is bijna 00:00. Een hele tijd terug toen de SC nog echt de SC was kwam Davy altijd met dit soort gifs rond deze tijd:
[ afbeelding ]
ik ga met geen een enkel meisje met een hoofddoek op omquote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]
is ook wel moeilijk
hoe veel knappe meisjes met hoofddoek ken je?
Ik vind dit echt bijzonder grappigquote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar ben ik dan nu?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Racist!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga met geen een enkel meisje met een hoofddoek op om
Dit is jouw humor!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt bijzonder grappig.
je ziet ze wel eensquote:Op zondag 30 maart 2014 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga met geen een enkel meisje met een hoofddoek op om
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk dat ik jouw humor ben.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn humor bestaat uit veel dingen.
Want ik vind veel grappig.
Jij bent ook mijn humor.
ik wilde gewoon een boze reactie van hmfquote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Adames het volgende:
en dan kan ik nog wel even doorgaan met deze zeer sprekende voorbeelden
Nee nee, het is wel duidelijk!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Adames het volgende:
en dan kan ik nog wel even doorgaan met deze zeer sprekende voorbeelden
Haar kan zoveel uitmaken voor de aantrekkelijkheid van de vrouw,quote:Op zondag 30 maart 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
zelfde geldt voor de vriendin van trabelsi toen bij ajax. ploeggenoten dachten dat hij zijn onopvallende vriendin had ingeruild voor een lekker wijf, bleek dezelfde te zijn maar dan zonder hoofddoek.
Ja al 4 weken nuquote:
Misschien moet je iets positiefs zeggen over GGMM.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wilde gewoon een boze reactie van hmf
bedankt hoor
wat voor werkquote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja al 4 weken nu
Valt beetje tegen wel, maar wel geld.
gewoon een lelijke opmerking over zijn handtasje makenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik wilde gewoon een boze reactie van hmf
bedankt hoor
ook wel een aantal baantjes in gehad. wat moet je doen?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut werk voor ongeschoold volk zoals ik
niks mis met gucciquote:Op zondag 30 maart 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon een lelijke opmerking over zijn handtasje maken
in een grote winkel beetje vracht verwerken van vrachtwagensquote:Op zondag 30 maart 2014 23:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ook wel een aantal baantjes in gehad. wat moet je doen?
ah lekkerquote:Op zondag 30 maart 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in een grote winkel beetje vracht verwerken van vrachtwagens
beetje schappen opbouwen je kent het wel
soms kassa doen omdat mijn collegas werkelijk het iq van een bos uien hebben
Ja dat is wel een voordeel. Nu valt het ook wel mee.quote:
Heb je mijn vriendin uberhaupt goed bekeken? Een van haar sterke punten juist.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
dan kun jij gewoon geen knappe gezichten herkennen
ik heb twee van haar sterke punten bekekenquote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je mijn vriendin uberhaupt goed bekeken? Een van haar sterke punten juist.
Ik verslikte me net in een slokje zoethout thee.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een witte boterham met Philadelphia. Dit wilde ik voor mijn FOK! vertrek voor vandaag nog even met jullie delen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb twee van haar sterke punten bekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |