Stijn die volgt altijd de mening van de persoon die hem dan het beste uitkomt.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Mansjester het volgende:
Stinho toont weer aan hoe hypocriet hij is
Altijd zeggen hoe weinig hem het Nederlands Elftal en het WK boeit, maar als het forum open is is hij er als eerste bij
Ik zie hem er nog wel voor aan om daar de mod te gaan spelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:29 schreef Mansjester het volgende:
Stinho toont weer aan hoe hypocriet hij is
Altijd zeggen hoe weinig hem het Nederlands Elftal en het WK boeit, maar als het forum open is is hij er als eerste bij
wow doe ff rustig ofso :squote:Op maandag 31 maart 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om mod te worden
Snelle vogels, ze zoeken het maar uit het hun handel!
hmm jammer maar oke.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om mod te worden
Snelle vogels, ze zoeken het maar uit het hun handel!
jij bent wel de laatste met wie ik in discussie ga.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie Johannes niet aan? IK WIL EEN GOED ARGUMENT HOREN.
Dat weet ik. Je neemt mij niet serieus. Gelukkig zijn er nog wel users die dat wel doen. Al noem ik geen namen want die mensen schamen zich er natuurlijk voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij bent wel de laatste met wie ik in discussie ga.
Hij support Groningen. Ik heb de knoop persoonlijk moeten doorhakken. Het moge duidelijk zijn hoeveel invloed ik achter de schermen heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie Johannes niet aan? IK WIL EEN GOED ARGUMENT HOREN.
Goedzo oude Hagenees.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij support Groningen. Ik heb de knoop persoonlijk moeten doorhakken. Het moge duidelijk zijn hoeveel invloed ik achter de schermen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |