Moet je maar minder homofiele thee drinken.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verslikte me net in een slokje zoethout thee.
http://leukesuggesties.nl(...)-philadelphia-milka/quote:Op zondag 30 maart 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet een witte boterham met Philadelphia. Dit wilde ik voor mijn FOK! vertrek voor vandaag nog even met jullie delen.
meet en greetquote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je voor Heerenveen kaarten regelt, kan je haar persoonlijk ontmoeten.
Heb jij dat Adam en Eva en Eva gekeken?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
meet en greet
ik zie een potentiële kaskraker
Het gebeurde net voor een 2e keer.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je maar minder homofiele thee drinken.
Die is al 40-45 jaar doodquote:Op zondag 30 maart 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geniet van het nieuwe Johnny Cash album.
Morgen kopen
Neen.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb jij dat Adam en Eva en Eva gekeken?
Ik ook nietquote:Op zondag 30 maart 2014 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen.
Kijk bijna geen tv, zeker niet zulke programma's.
Patty Brard.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar er zat echt een vies wijf in
Nieuw gevonden materiaal door z'n zoon. Er komen nog meer albumsquote:Op zondag 30 maart 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan een nieuw album maken?
Ik zou bijna gaan roken door die "Roken is zo" reclame.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
Die snelheid binnen de bebouwde kom reclame is echt kut.
Ik zou bijna een KLB-topic aanmaken.
quote:Op zondag 30 maart 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nieuw gevonden materiaal door z'n zoon. Er komen nog meer albums
Ik las alleen vies wijf en dacht gelijk aan Patty. Heb de discussie verder niet meegekregen.quote:
Hoezo, het is wel een goed album.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:54 schreef GGMM het volgende:
Ik kon geen betere gif vinden maar hier bedoel ik dus mee dat het geldklopperij is.
Nee dat gelukkig niet, maar ik weet wel hoe ze er uit zienquote:Op zondag 30 maart 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij kent HMF persoonlijk inclusief zijn chick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |