quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd
Na 4 pagina's trollen is dit meer een veredeld wedtopic geworden, erg jammer, want met name de beginpagina's van ErwinRommel, die in het midden van de Brazilliaanse gekte zit, vind ik hartstikke leuk om te volgen.
Zou iemand misschien wat moeite kunnen doen aan een opschoningsactie?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:03 schreef _Isis_ het volgende:
waarom een slotje Happel? Is er al een topic over?
We gaan niet winnen vrijdag.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef ellevehC86 het volgende:
Hoe zien de Brazilianen de komende wedstrijd
Na 4 pagina's trollen is dit meer een veredeld wedtopic geworden, erg jammer, want met name de beginpagina's van ErwinRommel, die in het midden van de Brazilliaanse gekte zit, vind ik hartstikke leuk om te volgen.
Zou iemand misschien wat moeite kunnen doen aan een opschoningsactie?
ik had vanmorgen ook al een hoop zooi en geruzie weggehaald.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb die bookmakers shit verwijderd. Verder heb ik niet echt de tijd om alles uit te pluizen, werk en zo. Zal er, mocht ik het niet vergeten, vanavond even verder naar kijken.
*komt net binnen van een terrasjequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:00 schreef Happel het volgende:
Het is lekker weer buiten, we zitten niet elke dag op het forum. Daarbij proberen we te doen wat we kunnen. Er zijn altijd topics of users die aan onze aandacht ontsnappen. Daarom is het fijn dat ook users middels TR's of Feedback problemen melden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:41 schreef Olep het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/182664
Erg vervelende user.
Simpele troll, probeert steeds maar weer reacties uit te lokken bij andere users.
quote:Flammie blijft ook trollen in WK, je mag na het WK mailen.
Komt aandacht tekort. Gewoon verbannen, geen meerwaarde voor het forum.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan Kluivert_Vandervaart zijn oranjefan tag niet kwijt raken? Ik hoopt zelfs dan nederland verliest en basht het elftal al vanaf het begin van dit WK. Niet om te lopen zeiken, maar gewoon uit principe. Slaat nergens op dat hij oranje gekleurd is.
Dat is niet banbaarquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt aandacht tekort. Gewoon verbannen, geen meerwaarde voor het forum.
Alsof dit zoveel haast heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Word dan geen mod als je er niks aan wil doen.
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:09 schreef Olep het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/305134
Ik geef deze troll alvast door, hou 'm in de gaten.
Ze zijn wel erg makkelijk dit jaar.
kan je dat niet beter in spammersreport topic in FB doen ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb zijn posts gedelete, de rest is aan de hogere machten
Thanks!
huh?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
kan je dat niet beter in spammersreport topic in FB doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |