Waaromquote:Op zondag 30 maart 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vandaag villarreal - elche gekeken.
Dat gun je ook je ergste vijand niet
jaquote:
Picsquote:Op maandag 31 maart 2014 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik voel mij sinds ik de banner heb gemaakt voor het WK FB topic ook een FOK!ker die daadwerkelijk wat bijdraagt aan dit forum
Ooh ik had het ook wel willen makenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WK / [WK FB EN FAQ] waar alle supporters welkom zijn!
Ga je gang.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik had het ook wel willen maken
Probeer jij nu met de eer te strijken?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik had het ook wel willen maken
quote:
Nee dat zou ik nooit durven.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Probeer jij nu met de eer te strijken?
Nee, uiteraard. Ik zou niet durven.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat dit een beleefdheidskwestie richting JR is.
Mijn banner is hopelijk toch wel onomstreden.
weet niet, van logitech. maar geen dure.quote:
Ik zou zeker voor de HD202 gaan. Daar beleven Littlerabbit en ik dagelijks bijzonder veel plezier aan.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
wil eigenlijk binnekort een goede koptelefoon kopen
Goede koptelefoon zul je wel verschil horen tussen mp3 en flacquote:Op maandag 31 maart 2014 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, van logitech. maar geen dure.
wil eigenlijk binnekort een goede koptelefoon kopen
redelijk wel, zeker omdat het vaak een andere bron heeft. volume van een mp3 rip is vaak genormaliseerd, die bij een flac niet. moet je wel weten waar je moet zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |