quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)![]()
Iedereen had gisternacht voor 10minuten adminrechten. Je kon ook notes van jezelf en anderen zienquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:02 schreef bondage het volgende:
User van de dag: Bondage/The_Terminator/Monitor
Gadverdamme, klinkt echt smerig. Sorryquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Tosti gemaakt van oude krentenbollen is ideaal vreetkickvoer!
Ik heb ze normaal ook liever met een flinke kledder boter en kaas, maar het is serieus goed te doenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadverdamme, klinkt echt smerig. Sorry
Ik hou sowieso niet van krentenbollenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik heb ze normaal ook liever met een flinke kledder boter en kaas, maar het is serieus goed te doen
Ach, dat is niet zo erg. Als je maar niks tegen gewone tosti's hebt...quote:Op maandag 31 maart 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van krentenbollen
Tostiquote:Op maandag 31 maart 2014 12:28 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ach, dat is niet zo erg. Als je maar niks tegen gewone tosti's hebt...
Dit dus! Gaat er altijd in en er kan zo veel meer in dan alleen je kaasquote:
Uitroeien!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef Viro het volgende:
Van vrienden moet je het hebben, vandaag op pijnlijke manier achter gekomen.
Wat dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef Viro het volgende:
Van vrienden moet je het hebben, vandaag op pijnlijke manier achter gekomen.
quote:
Een vriend loopt laatste tijd te klagen dat het niet goed gaat tussen hem en zijn vriendin. Vroeg wat er was en kreeg als antwoord dat ze misschien vreemdgaat, hem daarom ontwijkt en amper moeite doet om te werken aan relatie. Kort samengevat; veel drama, conclusie; haar schuld.quote:
Dat was mijn eerste reactie. Meneer gebruikte mij als excuus om bij een ander vrouw aan zijn lusten te komen. Nu het uit is doet hij zielig tegen haar terwijl hij bij mij alleen maar klaagt over haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste reactie. Meneer gebruikte mij als excuus om bij een ander vrouw aan zijn lusten te komen. Nu het uit is doet hij zielig tegen haar terwijl hij bij mij alleen maar klaagt over haar.
Kerel is de weg kwijt en maar geloven dat het goed komt tussen hem en zijn ex
Dat is best wel ernstigquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste reactie. Meneer gebruikte mij als excuus om bij een ander vrouw aan zijn lusten te komen. Nu het uit is doet hij zielig tegen haar terwijl hij bij mij alleen maar klaagt over haar.
Kerel is de weg kwijt en maar geloven dat het goed komt tussen hem en zijn ex
fok tv met dqt labiele wijf.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Met groot verslagheid ik verneem zag net, larpen bestaat nog… Wazzemmer deze nou dan ?!
Elfenpakjes, schilden en zwaarden…:') DafuQ ?!
luekquote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
hey ik ben een leuke spontane man altijd in voor een babel wie komt lekker met mij chatten
Exit only.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie mach ik in sijn kond poepen ?
ik buiten.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik rook mijn joints eigenlijk nooit in de shop. Ik rook meestal gewoon thuis of bij vrienden.
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik rook mijn joints eigenlijk nooit in de shop. Ik rook meestal gewoon thuis of bij vrienden.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Reageert ook niet meer op mail
Dat wat ik op FB vroeg bedoel je?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, wat je me vroeg. Niks kunnen vinden.
Krijg ik ruzie thuisquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geef die maar op de meet in zwolle
Veel wel, de landverraders!quote:
Et tu, Brute?quote:
Wel rustig vandaagquote:
Ja, is al een tijdje zo...quote:
Je UI heeft een jointje gekregen!quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:32 schreef OllieWilliams het volgende:
zondag 30 maart 2014 @ 22:07 • 1
en nog steeds niet vol
Blaze it FAGGOT!quote:
Gekkie, er niemand die je tegen houdt! Ik zou m gewoon klappen hoor....quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nah, ik smoke niet wanneer me ouders er zijn.
Ookal mag ik het wel
Klopt, maar me wekker gaat vroeg.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:38 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Gekkie, er niemand die je tegen houdt! Ik zou m gewoon klappen hoor....
Doe je een halfje, slaap je lekker vanquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, maar me wekker gaat vroeg.
Maar ik geef geen fuck
Jah, want het is nog een halfje van gisterquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:41 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Doe je een halfje, slaap je lekker van
Oke, denk dat meesten druk bezig zijn met school/werk.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Dunno. Ik niet in ieder geval. Ik post de laatste tijd sowieso minder.
haha inddquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:34 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Je UI heeft een jointje gekregen!
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallons, doeins, Welkoms terugs.Dankjenswels
Hoi doei
Joe!quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoi doei
Held kom een keer naar pluskut dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoi doei
quote:
Hoe!quote:
Wattes ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Held kom een keer naar pluskut dan.
En :plusquote:
Wel doen he shopje pakken dit dat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aaah snapte er geen hol van
Maar komt goed
Wat heb je gedaan in rotjeknor?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:56 schreef bondage het volgende:
Net terug uit Rotterdam, zo ff tijd voor een joint denk ik
Dat is zuurquote:Op zondag 6 april 2014 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet aan de studie, morgen fucking belangrijk tentamen
Hahahaha dat soort momenten ken ikquote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef Trollscience het volgende:
bezopen vrouw van in de 40 die om een teug van onze joint vroeg in het park![]()
Haha nice gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks man
[..]
Yes. 26 aangetikt vandaag
Hu ? Ik niet weet niet. Als je op mn fb kijkt staan er allemaal felicitatiesquote:Op zondag 6 april 2014 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha nice gefeliciteerd.
Waarom zegt fb daar dan niks over.
Ik heb die bank, maar niet in die kleurenquote:Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zelfs een bank vanMaar die koop ik niet hoor
Sowieso schooiersquote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef Trollscience het volgende:
bezopen vrouw van in de 40 die om een teug van onze joint vroeg in het park![]()
Heb jij een haai in je aquarium?quote:Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
aja, aqua. dat klinkt al een stuk logischer ja
I wishquote:
Okquote:Op maandag 7 april 2014 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
I wish![]()
Nee ik had een leuke anekdote over een haai en een aquarium verzonnen alleen is die verdwenen
Misschien maar beter ook
Denk een minuutje of 2, dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
Zo. Na tijden niet meer in SC's te hebben gepost (ook de ONZ SC niet) ga ik maar weer eens helpen de Stoners wat meer leven in te blazen.
Om gelijk maar onderwerp gerelateerd in huis te komen vallen:
Kun je een plastic/acryl grinder ook uitkoken?
Het gaat om zo een:
[ afbeelding ]
Hij loopt een beetje stroef omdat er allemaal aangekoekt hard geworden wiet residu aan de randen zit. Grote stukken kan ik er wel af krabben maar hij draait gewoon niet zo lekker.
Is uitkoken de beste manier om hem weer fatsoenlijk schoon te krijgen?
Hoe lang moet je zo'n ding dan in kokend water leggen?
Maar dat plastic gaat dan niet barsten ofzo?quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk een minuutje of 2, dat zou voldoende moeten zijn.
Weet ik niet. Anders kan je water koken en de grinder afspoelen met gekookt water, lijkt mij dat de grinder het zou moeten overleven.quote:Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat plastic gaat dan niet barsten ofzo?
Nope. Gewoon in een kommetje kokend water doen, gewoon tijdje (kwartiertje) erin laten liggenquote:Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat plastic gaat dan niet barsten ofzo?
Citroenzuur werkt ook goed om het eraf te krijgen. Heb je nog een lekkerquote:Op maandag 7 april 2014 06:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Gewoon in een kommetje kokend water doen, gewoon tijdje (kwartiertje) erin laten liggen
Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 7 april 2014 11:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Citroenzuur werkt ook goed om het eraf te krijgen. Heb je nog een lekker
Lemonhasj-je ook nog.
Met citroenzuur moet je m wel effe laten staan zodat het er in kan trekken.quote:Op maandag 7 april 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerdMaar ik heb tegenwoordig een metalengrinder, zo'n fijn ding
Alleen kokend water werkte bij mij trouwens ook primaquote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met citroenzuur moet je m wel effe laten staan zodat het er in kan trekken.
en dan thee van maken?quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen kokend water werkte bij mij trouwens ook prima
goed idee, krijg je dus een tophasj met een citroen smaakjequote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met citroenzuur moet je m wel effe laten staan zodat het er in kan trekken.
Precies, omdat het geperst thc is, heb je een lekkere pure vorm.quote:Op maandag 7 april 2014 12:16 schreef siddha het volgende:
[..]
goed idee, krijg je dus een tophasj met een citroen smaakje
Hmm goed idee om weedafval mee te bewerken en dan filteren oplaten drogen is een goed commercieel ideequote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies, omdat het geperst thc is, heb je een lekkere pure vorm.
De smaak is lekker en de high…. Damn !
Ik heb het zelf niet gedronken maar een goede vriend van me heeft een slok genomen van het waterquote:
Ik zou zelf alles ervan opgedronken hebben, heb je dan een vorm van spacetheequote:Op maandag 7 april 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gedronken maar een goede vriend van me heeft een slok genomen van het water
Ik vond het niet echt een chill ideequote:Op maandag 7 april 2014 12:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zou zelf alles ervan opgedronken hebben, heb je dan een vorm van spacethee
Heb je wel eens spacecake gehad, het is hetzelfde ideequote:Op maandag 7 april 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een chill idee
Ja vaak genoegquote:Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb je wel eens spacecake gehad, het is hetzelfde idee
Volgende keer dus ga je het ook drinken?quote:
Ik heb nu (al anderhalf jaar) een metalengrinder, die werkt altijd prima dus ik hoef geen grinders meer uit te kokenquote:Op maandag 7 april 2014 12:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Volgende keer dus ga je het ook drinken?
Metaal grinder met een zeefje?quote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu (al anderhalf jaar) een metalengrinder, die werkt altijd prima dus ik hoef geen grinders meer uit te koken
Niet meerquote:
Goed zoquote:Op maandag 7 april 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Weet ikDenk dat ik dat straks even doe
quote:Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik niet. Anders kan je water koken en de grinder afspoelen met gekookt water, lijkt mij dat de grinder het zou moeten overleven.
Aight, thanks bra'squote:Op maandag 7 april 2014 06:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Gewoon in een kommetje kokend water doen, gewoon tijdje (kwartiertje) erin laten liggen
Wacht maar over een tijdje.. Dan gaat ook die metalen grinder minder soepel lopen en moet je die ook uitkokenquote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu (al anderhalf jaar) een metalengrinder, die werkt altijd prima dus ik hoef geen grinders meer uit te koken
Ik denk serieus dat ik de mijne nooit hoef uit te koken. Ik heb er echt al héél véél wiet in gedaan (en anderen ook) en hij draait nog soepel. Denk dat er sowieso al meer dan 500 gram (is met anderen hun wiet erbij he) wiet door die grinder is gegaanquote:Op maandag 7 april 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Aight, thanks bra's
[..]
Wacht maar over een tijdje.. Dan gaat ook die metalen grinder minder soepel lopen en moet je die ook uitkoken
Heb ik toen met Henk een keer gedaan, die had zo'n grote metalen.
Ik heb alleen zo'n kleintje met opvangbakje, maar ik vind dat kleine vet irritant om mee te grindenWacht wel tot ik een keer ergens een grote tegenkom voor ik mijn acryl grinder inruil
Haha jaquote:Op maandag 7 april 2014 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
BAM ! meer dan 500 gram wiet gegrind met je pimpding.
Nice, thanksquote:Op maandag 7 april 2014 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik hem al langer heb dan anderhalf jaar, was mijn 15 eu toen wel waard. Moira ik neem wel een metalgrinder voor jullie mee als ik daar heen ga, kosten niet zoveel en het is echt zoveel beter.
Je krijgt hem van mijquote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice, thanksKan ze hier nergens vinden
Niet het zeefje eruit slopen dan, hoorzeefjes
Maak wel wat naar je over dan
Lieeeevvvquote:Op maandag 7 april 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je krijgt hem van mijEn ik laat hem zoals die binnen komt
Je bent gewoon slecht Moira.quote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieeeevvv
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Wat is dit een kutspel, trouwens
Kom niet verder dan de 512 tegel, en dan moet je 2048 halen?
Ik ga het vanavond weer proberen, ik doe het ook fout denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieeeevvv
Je bent geen autist, dat is het probleem.quote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieeeevvv
Dat verklaard allesquote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent geen autist, dat is het probleem.
huuuuuquote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent geen autist, dat is het probleem.
Ik doe er altijd een slof tussen ofzoquote:Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Het duurt even maar ik heb eindelijk iets bedacht tegen de deur die telkens dicht waait
Er zat nog een schroef daar in de muur, touwtje omgewikkeld, lus aan het touwtje gemaaktquote:
Nein maar toch bedankt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een slof tussen ofzo
Ff curvefeveren
Moeten jullie ook doen
Ff op www.curvefever.com een accountje aanmaken (zo gedaan) en dan hier spelen: http://curvefever.com/play2.php
Meestal is er wel een FOK!room en anders moet je ff FOK!kers als buddy toevoegen, dan kun je ze naar de room volgen waar ze in spelen
Dat was makkelijk.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | // Adds a tile in a random position GameManager.prototype.addRandomTile = function () { if (this.grid.cellsAvailable()) { var value = 512; var tile = new Tile(this.grid.randomAvailableCell(), value); this.grid.insertTile(tile); } }; |
Zal ik doen als ik 'm morgen weer zie, hehequote:Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nein maar toch bedankt.
Doe mono de groeten.
Ken meer van dat soort types die altijd heeeel erg vastgehouden door hun veel te christelijke ouders, en als ze uiteindelijk loskwamen kwamen ze altijd terecht als een soort cybergothic achtige cokesnuiversquote:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet meer weet, en ook niet kan vinden. Als je niet al te veel blowt, krijg je dan met vitamine c de thc uit je bloed ?
Herkenbaar iddquote:Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken meer van dat soort types die altijd heeeel erg vastgehouden door hun veel te christelijke ouders, en als ze uiteindelijk loskwamen kwamen ze altijd terecht als een soort cybergothic achtige cokesnuivers
Sup Moiraquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wow, die ouders hebben het echt niet helemaal begrepen
Jaquote:
Een oud klasgenoot van mij, Die was altijd het nette jongetje, met dikke bril wit overhemd, leren boekentas , sproeten en een scheiding in het haar vastgezet met een half potje wax.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaOf nja mijn spullen staan nog in Ede, eind vd maand geld om een aanhangwagen te huren en dan rijdt m'n moeder met m'n meubels en verhuisdozen
Maar mono is al helemaal over.
Zit er nu ookMorgen in Leeuwarden voor selectiedag van die opleiding daar.
Kreeg precies dezelfde huiswerkopdracht mee die ik voor de selectie in Nijmegen moest doen
Mensen willen toch hun eigen leven levenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot van mij, Die was altijd het nette jongetje, met dikke bril wit overhemd, leren boekentas , sproeten en een scheiding in het haar vastgezet met een half potje wax.
Als je die nu ziet... 2 meter breed sportschool postuur, afgeragte leren jas, Harley motorfiets. 5 tattoo's, 3 kids en 4 ex-vriendinnen
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komenquote:
Klere eind weg welquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen willen toch hun eigen leven leven
[..]
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komen
Dan moet ik 20 minuten met de treinquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen willen toch hun eigen leven leven
[..]
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komen
Ja! Jij komt ook!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 minuten met de trein
Zwolle gaat lastig worden. maar een keertje Groningen zou geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja! Jij komt ook!
GekkePoes meeten
Kom je btw ook volgende maand naar Zwolle?
Nicequote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zwolle gaat lastig worden. maar een keertje Groningen zou geen probleem moeten zijn.
Geen idee, we hebben wel een subforum voor Uitgaan & Vrije tijdquote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef bamibij het volgende:
is er ook een topic voor 'drinkers' ergens hier?
Hoewel een jointje ook wel lekker is.
Binnenkort medisch onderzoek a 700 ekkies. 2 maanden niet mogen blowen
Heb er ook wel eens over na zitten denken, maar ben al niet helemaal gezond dus laat ik het risico maar niet nemenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef bamibij het volgende:
Ja. Krijg op Dag 20 oid een injectie met iets en daar wordt je een dagje goed ziek van. Verder werkt de Mantout test (voor TBC) nooit meer naar behoren op je.
Maar 700 euro en m'n tante die arts is zegt dat het veilig is --> Y O L O
Dan word je er ook uit gefilterd geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens over na zitten denken, maar ben al niet helemaal gezond dus laat ik het risico maar niet nemen
Hoe gaat het met de elektronische sigaret trouwens?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens over na zitten denken, maar ben al niet helemaal gezond dus laat ik het risico maar niet nemen
Ja, als ik het in de krant zie staan en je leest die 'eisen' erbij (leeftijd/gezondheid/sekse/beschikbaarheid/etc) voldoe ik daar toch nooit aanquote:Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan word je er ook uit gefilterd geloof ik.
Oh echt heel slecht maar ik heb dat ding echt al tijden niet meer aangeraaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de elektronische sigaret trouwens?
Goede vraag iddquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de elektronische sigaret trouwens?
Ben er ook nog steeds wel enthousiast overquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag iddMoira was zo enthousiast haha en ineens horen we nooit meer wat over
Ze zijn tegenwoordig echt goed, hoorquote:
baasquote:Op woensdag 9 april 2014 21:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Al een maand of vier niet meer nuchter een sigaret gerookt
ja ik moet die met minder mg nicotine bestellen en dan ga ik ook wat verschillende smaakjes nemenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mij lijken de smaakjes gewoon vet chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |