Dat is zuurquote:Op zondag 6 april 2014 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik moet aan de studie, morgen fucking belangrijk tentamen
Ja zeg dat ! morgenochtend 8:30…. Pfff tripple fucker fuck .quote:
Hahahaha dat soort momenten ken ikquote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef Trollscience het volgende:
bezopen vrouw van in de 40 die om een teug van onze joint vroeg in het park![]()
Haha nice gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Thanks man
[..]
Yes. 26 aangetikt vandaag
Hu ? Ik niet weet niet. Als je op mn fb kijkt staan er allemaal felicitatiesquote:Op zondag 6 april 2014 12:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha nice gefeliciteerd.
Waarom zegt fb daar dan niks over.
Ik heb die bank, maar niet in die kleurenquote:Op zondag 6 april 2014 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Er is zelfs een bank vanMaar die koop ik niet hoor
Sowieso schooiersquote:Op zondag 6 april 2014 12:02 schreef Trollscience het volgende:
bezopen vrouw van in de 40 die om een teug van onze joint vroeg in het park![]()
Heb jij een haai in je aquarium?quote:Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
aja, aqua. dat klinkt al een stuk logischer ja
I wishquote:
Okquote:Op maandag 7 april 2014 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
I wish![]()
Nee ik had een leuke anekdote over een haai en een aquarium verzonnen alleen is die verdwenen
Misschien maar beter ook
Denk een minuutje of 2, dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
Zo. Na tijden niet meer in SC's te hebben gepost (ook de ONZ SC niet) ga ik maar weer eens helpen de Stoners wat meer leven in te blazen.
Om gelijk maar onderwerp gerelateerd in huis te komen vallen:
Kun je een plastic/acryl grinder ook uitkoken?
Het gaat om zo een:
[ afbeelding ]
Hij loopt een beetje stroef omdat er allemaal aangekoekt hard geworden wiet residu aan de randen zit. Grote stukken kan ik er wel af krabben maar hij draait gewoon niet zo lekker.
Is uitkoken de beste manier om hem weer fatsoenlijk schoon te krijgen?
Hoe lang moet je zo'n ding dan in kokend water leggen?
Maar dat plastic gaat dan niet barsten ofzo?quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk een minuutje of 2, dat zou voldoende moeten zijn.
Weet ik niet. Anders kan je water koken en de grinder afspoelen met gekookt water, lijkt mij dat de grinder het zou moeten overleven.quote:Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat plastic gaat dan niet barsten ofzo?
Nope. Gewoon in een kommetje kokend water doen, gewoon tijdje (kwartiertje) erin laten liggenquote:Op maandag 7 april 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat plastic gaat dan niet barsten ofzo?
Citroenzuur werkt ook goed om het eraf te krijgen. Heb je nog een lekkerquote:Op maandag 7 april 2014 06:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Gewoon in een kommetje kokend water doen, gewoon tijdje (kwartiertje) erin laten liggen
Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 7 april 2014 11:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Citroenzuur werkt ook goed om het eraf te krijgen. Heb je nog een lekker
Lemonhasj-je ook nog.
Met citroenzuur moet je m wel effe laten staan zodat het er in kan trekken.quote:Op maandag 7 april 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf nog nooit geprobeerdMaar ik heb tegenwoordig een metalengrinder, zo'n fijn ding
Alleen kokend water werkte bij mij trouwens ook primaquote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met citroenzuur moet je m wel effe laten staan zodat het er in kan trekken.
en dan thee van maken?quote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen kokend water werkte bij mij trouwens ook prima
goed idee, krijg je dus een tophasj met een citroen smaakjequote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Met citroenzuur moet je m wel effe laten staan zodat het er in kan trekken.
Precies, omdat het geperst thc is, heb je een lekkere pure vorm.quote:Op maandag 7 april 2014 12:16 schreef siddha het volgende:
[..]
goed idee, krijg je dus een tophasj met een citroen smaakje
Hmm goed idee om weedafval mee te bewerken en dan filteren oplaten drogen is een goed commercieel ideequote:Op maandag 7 april 2014 12:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Precies, omdat het geperst thc is, heb je een lekkere pure vorm.
De smaak is lekker en de high…. Damn !
Ik heb het zelf niet gedronken maar een goede vriend van me heeft een slok genomen van het waterquote:
Ik zou zelf alles ervan opgedronken hebben, heb je dan een vorm van spacetheequote:Op maandag 7 april 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gedronken maar een goede vriend van me heeft een slok genomen van het water
Ik vond het niet echt een chill ideequote:Op maandag 7 april 2014 12:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik zou zelf alles ervan opgedronken hebben, heb je dan een vorm van spacethee
Heb je wel eens spacecake gehad, het is hetzelfde ideequote:Op maandag 7 april 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt een chill idee
Ja vaak genoegquote:Op maandag 7 april 2014 12:29 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb je wel eens spacecake gehad, het is hetzelfde idee
Volgende keer dus ga je het ook drinken?quote:
Ik heb nu (al anderhalf jaar) een metalengrinder, die werkt altijd prima dus ik hoef geen grinders meer uit te kokenquote:Op maandag 7 april 2014 12:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Volgende keer dus ga je het ook drinken?
Metaal grinder met een zeefje?quote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu (al anderhalf jaar) een metalengrinder, die werkt altijd prima dus ik hoef geen grinders meer uit te koken
Niet meerquote:
Goed zoquote:Op maandag 7 april 2014 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Weet ikDenk dat ik dat straks even doe
quote:Op maandag 7 april 2014 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik niet. Anders kan je water koken en de grinder afspoelen met gekookt water, lijkt mij dat de grinder het zou moeten overleven.
Aight, thanks bra'squote:Op maandag 7 april 2014 06:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Gewoon in een kommetje kokend water doen, gewoon tijdje (kwartiertje) erin laten liggen
Wacht maar over een tijdje.. Dan gaat ook die metalen grinder minder soepel lopen en moet je die ook uitkokenquote:Op maandag 7 april 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu (al anderhalf jaar) een metalengrinder, die werkt altijd prima dus ik hoef geen grinders meer uit te koken
Ik denk serieus dat ik de mijne nooit hoef uit te koken. Ik heb er echt al héél véél wiet in gedaan (en anderen ook) en hij draait nog soepel. Denk dat er sowieso al meer dan 500 gram (is met anderen hun wiet erbij he) wiet door die grinder is gegaanquote:Op maandag 7 april 2014 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Aight, thanks bra's
[..]
Wacht maar over een tijdje.. Dan gaat ook die metalen grinder minder soepel lopen en moet je die ook uitkoken
Heb ik toen met Henk een keer gedaan, die had zo'n grote metalen.
Ik heb alleen zo'n kleintje met opvangbakje, maar ik vind dat kleine vet irritant om mee te grindenWacht wel tot ik een keer ergens een grote tegenkom voor ik mijn acryl grinder inruil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |