Dat was makkelijk.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | // Adds a tile in a random position GameManager.prototype.addRandomTile = function () { if (this.grid.cellsAvailable()) { var value = 512; var tile = new Tile(this.grid.randomAvailableCell(), value); this.grid.insertTile(tile); } }; |
Zal ik doen als ik 'm morgen weer zie, hehequote:Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nein maar toch bedankt.
Doe mono de groeten.
Ken meer van dat soort types die altijd heeeel erg vastgehouden door hun veel te christelijke ouders, en als ze uiteindelijk loskwamen kwamen ze altijd terecht als een soort cybergothic achtige cokesnuiversquote:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet meer weet, en ook niet kan vinden. Als je niet al te veel blowt, krijg je dan met vitamine c de thc uit je bloed ?
Herkenbaar iddquote:Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken meer van dat soort types die altijd heeeel erg vastgehouden door hun veel te christelijke ouders, en als ze uiteindelijk loskwamen kwamen ze altijd terecht als een soort cybergothic achtige cokesnuivers
Sup Moiraquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wow, die ouders hebben het echt niet helemaal begrepen
Jaquote:
Een oud klasgenoot van mij, Die was altijd het nette jongetje, met dikke bril wit overhemd, leren boekentas , sproeten en een scheiding in het haar vastgezet met een half potje wax.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaOf nja mijn spullen staan nog in Ede, eind vd maand geld om een aanhangwagen te huren en dan rijdt m'n moeder met m'n meubels en verhuisdozen
Maar mono is al helemaal over.
Zit er nu ookMorgen in Leeuwarden voor selectiedag van die opleiding daar.
Kreeg precies dezelfde huiswerkopdracht mee die ik voor de selectie in Nijmegen moest doen
Mensen willen toch hun eigen leven levenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot van mij, Die was altijd het nette jongetje, met dikke bril wit overhemd, leren boekentas , sproeten en een scheiding in het haar vastgezet met een half potje wax.
Als je die nu ziet... 2 meter breed sportschool postuur, afgeragte leren jas, Harley motorfiets. 5 tattoo's, 3 kids en 4 ex-vriendinnen
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komenquote:
Klere eind weg welquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen willen toch hun eigen leven leven
[..]
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |