Haha jaquote:Op maandag 7 april 2014 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
BAM ! meer dan 500 gram wiet gegrind met je pimpding.
Nice, thanksquote:Op maandag 7 april 2014 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik hem al langer heb dan anderhalf jaar, was mijn 15 eu toen wel waard. Moira ik neem wel een metalgrinder voor jullie mee als ik daar heen ga, kosten niet zoveel en het is echt zoveel beter.
Je krijgt hem van mijquote:Op maandag 7 april 2014 15:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice, thanksKan ze hier nergens vinden
Niet het zeefje eruit slopen dan, hoorzeefjes
Maak wel wat naar je over dan
Lieeeevvvquote:Op maandag 7 april 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je krijgt hem van mijEn ik laat hem zoals die binnen komt
Je bent gewoon slecht Moira.quote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieeeevvv
http://gabrielecirulli.github.io/2048/
Wat is dit een kutspel, trouwens
Kom niet verder dan de 512 tegel, en dan moet je 2048 halen?
Ik ga het vanavond weer proberen, ik doe het ook fout denk ikquote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieeeevvv
Je bent geen autist, dat is het probleem.quote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lieeeevvv
Dat verklaard allesquote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent geen autist, dat is het probleem.
huuuuuquote:Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Je bent geen autist, dat is het probleem.
Ik doe er altijd een slof tussen ofzoquote:Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Het duurt even maar ik heb eindelijk iets bedacht tegen de deur die telkens dicht waait
Er zat nog een schroef daar in de muur, touwtje omgewikkeld, lus aan het touwtje gemaaktquote:
Nein maar toch bedankt.quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een slof tussen ofzo
Ff curvefeveren
Moeten jullie ook doen
Ff op www.curvefever.com een accountje aanmaken (zo gedaan) en dan hier spelen: http://curvefever.com/play2.php
Meestal is er wel een FOK!room en anders moet je ff FOK!kers als buddy toevoegen, dan kun je ze naar de room volgen waar ze in spelen
Dat was makkelijk.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | // Adds a tile in a random position GameManager.prototype.addRandomTile = function () { if (this.grid.cellsAvailable()) { var value = 512; var tile = new Tile(this.grid.randomAvailableCell(), value); this.grid.insertTile(tile); } }; |
Zal ik doen als ik 'm morgen weer zie, hehequote:Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nein maar toch bedankt.
Doe mono de groeten.
Ken meer van dat soort types die altijd heeeel erg vastgehouden door hun veel te christelijke ouders, en als ze uiteindelijk loskwamen kwamen ze altijd terecht als een soort cybergothic achtige cokesnuiversquote:
Hoezo dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet meer weet, en ook niet kan vinden. Als je niet al te veel blowt, krijg je dan met vitamine c de thc uit je bloed ?
Herkenbaar iddquote:Op maandag 7 april 2014 18:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ken meer van dat soort types die altijd heeeel erg vastgehouden door hun veel te christelijke ouders, en als ze uiteindelijk loskwamen kwamen ze altijd terecht als een soort cybergothic achtige cokesnuivers
Sup Moiraquote:Op woensdag 9 april 2014 20:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wow, die ouders hebben het echt niet helemaal begrepen
Jaquote:
Een oud klasgenoot van mij, Die was altijd het nette jongetje, met dikke bril wit overhemd, leren boekentas , sproeten en een scheiding in het haar vastgezet met een half potje wax.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 9 april 2014 20:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaOf nja mijn spullen staan nog in Ede, eind vd maand geld om een aanhangwagen te huren en dan rijdt m'n moeder met m'n meubels en verhuisdozen
Maar mono is al helemaal over.
Zit er nu ookMorgen in Leeuwarden voor selectiedag van die opleiding daar.
Kreeg precies dezelfde huiswerkopdracht mee die ik voor de selectie in Nijmegen moest doen
Mensen willen toch hun eigen leven levenquote:Op woensdag 9 april 2014 20:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot van mij, Die was altijd het nette jongetje, met dikke bril wit overhemd, leren boekentas , sproeten en een scheiding in het haar vastgezet met een half potje wax.
Als je die nu ziet... 2 meter breed sportschool postuur, afgeragte leren jas, Harley motorfiets. 5 tattoo's, 3 kids en 4 ex-vriendinnen
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komenquote:
Klere eind weg welquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen willen toch hun eigen leven leven
[..]
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komen
Dan moet ik 20 minuten met de treinquote:Op woensdag 9 april 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen willen toch hun eigen leven leven
[..]
jatogg. we gaan wel meetjes houden in onze osso hoor, dus bereid je maar alvast voor om een keer naar Grunn te komen
Ja! Jij komt ook!quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 minuten met de trein
Zwolle gaat lastig worden. maar een keertje Groningen zou geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja! Jij komt ook!
GekkePoes meeten
Kom je btw ook volgende maand naar Zwolle?
Nicequote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zwolle gaat lastig worden. maar een keertje Groningen zou geen probleem moeten zijn.
Geen idee, we hebben wel een subforum voor Uitgaan & Vrije tijdquote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef bamibij het volgende:
is er ook een topic voor 'drinkers' ergens hier?
Hoewel een jointje ook wel lekker is.
Binnenkort medisch onderzoek a 700 ekkies. 2 maanden niet mogen blowen
Heb er ook wel eens over na zitten denken, maar ben al niet helemaal gezond dus laat ik het risico maar niet nemenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef bamibij het volgende:
Ja. Krijg op Dag 20 oid een injectie met iets en daar wordt je een dagje goed ziek van. Verder werkt de Mantout test (voor TBC) nooit meer naar behoren op je.
Maar 700 euro en m'n tante die arts is zegt dat het veilig is --> Y O L O
Dan word je er ook uit gefilterd geloof ik.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens over na zitten denken, maar ben al niet helemaal gezond dus laat ik het risico maar niet nemen
Hoe gaat het met de elektronische sigaret trouwens?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb er ook wel eens over na zitten denken, maar ben al niet helemaal gezond dus laat ik het risico maar niet nemen
Ja, als ik het in de krant zie staan en je leest die 'eisen' erbij (leeftijd/gezondheid/sekse/beschikbaarheid/etc) voldoe ik daar toch nooit aanquote:Op woensdag 9 april 2014 21:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dan word je er ook uit gefilterd geloof ik.
Oh echt heel slecht maar ik heb dat ding echt al tijden niet meer aangeraaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de elektronische sigaret trouwens?
Goede vraag iddquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de elektronische sigaret trouwens?
Ben er ook nog steeds wel enthousiast overquote:Op woensdag 9 april 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goede vraag iddMoira was zo enthousiast haha en ineens horen we nooit meer wat over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |