abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138534577
Ik ben een jongen van bijna 17 doe Havo 4 op dit moment en ben dan ook van plan om na mijn eindexamen meteen te gaan studeren UIT HUIS.
De redenen hiervoor zijn dat ik thuis geen vrijheid heb, op geen enkel vlak...

Ik zit elke dag binnen en ga eigenlijk alleen naar buiten voor school. In het weekend/vakantie altijd binnen en sterker nog alleen in mijn kamer altijd alleen dus ik ben simpelweg nooit zoals normale mensen in de woonkamers bij ouders ofzo. Thuis kan ik ook niet veel gamen mag ik niet want ik moet als een dieharder leren, zelfs als ik de volgende dag een engels slo van 20 woorden heb mag ik niks, gaat de wifi uit en moet ik leren like WTF?? Ook is btw altijd de wifi uit thuis omdat mn hoerevader t me nie gunt, eerst wou ik met wat maten om 6 uur naar de stad en mocht t nie want t was al wat donker. Naar buiten mag ik nie want dan denken ze dat ik aan de wiet en sex ga.. en thuis ook al zo leven. En mn moeder is een snitch alles wat ze weet zegt ze tegen mn vader en dan begint de ruzie met die hoerezoon, we hebben ook al eens gevochten en toen gaf ik m vuisten en lag alles natuurlijk weer aan mij en praatte wij 6 maanden niet met elkaar (goeie deal vond ik) en zat ik elke dag na school op mn kamer tot ik ging slapen. Op gebied van relaties/zoenen heb ik ook 0, 0 % ervaring. Op de bassisschool en 1e waren er wat meisjes op me maar vanaf de 2e was ik lelijk geworden ofzo (werd me verteld) ik weet niet of t nu nog zo is ik heb sinds dit jaar wel veel contacten met meisjes op school enzo en word vaak schattig genoemd en ook dat ik knapper ben geworden.

Maar ik wil dus op kamers + studeren maar ik weet niet waar ik het geld vandaan moet halen om op mezelf te kunnen enzo daarmee graag ervaringen van mensen die hetzelfde hadden en hoe ze het betaalde 4 jaar lang. Graag serieuze reacties ik wil zo snel mogelijk weg uit dit kk huis...
pi_138534645
Lenen van DUO
pi_138534796
Ik denk dat het probleem bij jou ligt en dat je dat moet oplossen, niet uit huis gaan als oplossing.
pi_138534872
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:54 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat het probleem bij jou ligt en dat je dat moet oplossen, niet uit huis gaan als oplossing.
Valt niet op te lossen en hoeft voor mij ook nie. Ik doe m eruit en zie ze nie meer :)
pi_138534891
Zo te lezen heb jij het niet getroffen met je ouders. Mede voor dit soort gevallen is de studiefinanciering bedacht. Je kan dus lenen bij de DUO. Kennis van me had ook zo een soort situatie thuis. Die is gewoon maximaal bij gaan lenen bij DUO en op zichzelf gaan wonen.
pi_138534948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:46 schreef Paxcon het volgende:
Lenen van DUO
Dit, heb je like een k'tje in de maand, veel meer dan een bijstandsuitkering.
pi_138534976
Ik denk dat we hier niet het hele verhaal horen, leuk dat TS zijn verhaal doet maar er zijn altijd twee zijdes aan het verhaal en gezien TS zijn agressieve manier van schrijven en optreden (vechten) heb ik het idee dat TS ook wel wat te verwijten valt. :{

Maar over financiering te praten: werken en studiefinanciering TS. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_138535017
Hahahaha domme domme puber. Je schildert jezelf in je verhaal af als een klein kind dat boos wordt om de regels die de ouders opleggen voor je eigen bestwil. En gezien je reacties in dat verhaal van je klopt je afschildering als een bus. Je hebt de geestelijke ontwikkeling van een 13jarige en je ziet het niet eens. Een cliché voorbeeld van een puber.
Je ouders hebben het bij het juiste eind, jij moet nog erg, erg veel leren. Niet alleen m.b.t. school maar vooral over jezelf en de mens in het algemeen.

Enne, je moeder een snitch noemen omdat ze het met je vader over jou heeft? Hahahahaha jij mongool. Wat had je dan verwacht. Ze behoren een team te zijn mbt jouw opvoeding en als ze dat dan zijn ga jij liggen zeiken.

Lordie lordie wat een idioterie op de vroege zondag morgen.
pi_138535025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:02 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat we hier niet het hele verhaal horen, leuk dat TS zijn verhaal doet maar er zijn altijd twee zijdes aan het verhaal en gezien TS zijn agressieve manier van schrijven en optreden (vechten) heb ik het idee dat TS ook wel wat te verwijten valt. :{

Maar over financiering te praten: werken en studiefinanciering TS. :P
Maat na een tijdje word je er gewoon gek van als iij zo kut leefde thiis niks mocht enzo en dan komen ze ook nog zeiken hoe zou jij reageren :') en zo ongeduldig ben ik niet om meteen uit te halen..
pi_138535036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahahaha domme domme puber. Je schildert jezelf in je verhaal af als een klein kind dat boos wordt om de regels die de ouders opleggen voor je eigen bestwil. En gezien je reacties in dat verhaal van je klopt je afschildering als een bus. Je hebt de geestelijke ontwikkeling van een 13jarige en je ziet het niet eens. Een cliché voorbeeld van een puber.
Je ouders hebben het bij het juiste eind, jij moet nog erg, erg veel leren. Niet alleen m.b.t. school maar vooral over jezelf en de mens in het algemeen.

Enne, je moeder een snitch noemen omdat ze het met je vader over jou heeft? Hahahahaha jij mongool. Wat had je dan verwacht. Ze behoren een team te zijn mbt jouw opvoeding en als ze dat dan zijn ga jij liggen zeiken.

Lordie lordie wat een idioterie op de vroege zondag zaterdagmorgen.
Fixed, maar verder QFT
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_138535107
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Hachiee het volgende:

[..]

Maat na een tijdje word je er gewoon gek van als iij zo kut leefde thiis niks mocht enzo en dan komen ze ook nog zeiken hoe zou jij reageren :') en zo ongeduldig ben ik niet om meteen uit te halen..
:')
pi_138535250
quote:

:')
pi_138535264
quote:

Ik wou precies hetzelfde schrijven.

quote:
Zeiken?..... Je bevestigd wat hier boven al werd gesuggereerd.
En sorry maar om je eigen moeder te slaan kan gewoon niet, wat denk je wel niet?

Zoek een hobby of ga op voetbal
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
  zaterdag 5 april 2014 @ 12:20:46 #14
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_138535307
Als het echt zo erg is, waarom ga je dan niet gewoon vrienden maken op school, en daar, na school meteen naar toe? Als je leven thuis toch al een straf is, kan het moeilijk erger worden.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_138535313
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:18 schreef Mooiejongon1989 het volgende:

[..]

Ik wou precies hetzelfde schrijven.

[..]

Zeiken?..... Je bevestigd wat hier boven al werd gesuggereerd.
En sorry maar om je eigen moeder te slaan kan gewoon niet, wat denk je wel niet?
Ik sloeg mn vader omdat die mij wou slaan en mn moeder slaan zou me niet eens lukken hoe erg ik haar ook zou haten..
pi_138535435
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Fixed, maar verder QFT
Shit ik ben echt nog niet wakker.
pi_138535461
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:20 schreef Hachiee het volgende:

[..]

Ik sloeg mn vader omdat die mij wou slaan en mn moeder slaan zou me niet eens lukken hoe erg ik haar ook zou haten..
Maar goed als ik dit allemaal lees ben jij volgens mij nog lang niet rijp om uit huis te gaan.

Als dit allemaal echt is en niet een hysterische uitbarsting is zou ik eerst eens even een goed gesprek met een psycholoog aan gaan.
pi_138535489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:20 schreef Hachiee het volgende:

[..]

Gezien je gedrag zullen er genoeg mensen in je omgeving te vinden zijn die je zouden willen slaan.
Het daadwerkelijk ook doen zal grote kans niet gebeuren omdat ze niet zo puberaal agressief zijn als jij. Zie je het verschil nou echt niet tussen een klap uitdelen en deze willen uitdelen?

Achja, ik vroeg niet om bevestiging van mijn punt maar toch bedankt.
pi_138535531
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 11:43 schreef Hachiee het volgende:
Op de bassisschool en 1e waren er wat meisjes op me maar vanaf de 2e was ik lelijk geworden ofzo
_O-
pi_138535580
Serieus schrijf je in bij een voetbalvereniging. Dan hoef je je ook niet zaterdagmiddag aan te stellen op fok en dan maak je vanzelf matties.
pi_138535608
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:34 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Serieus schrijf je in bij een voetbalvereniging. Dan hoef je je ook niet zaterdagmiddag aan te stellen op fok en dan maak je vanzelf matties.
Ik heb maten maar kga er nie mee om na school want ouders denken da ik dan gherro ga roken
pi_138535649
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef Hachiee het volgende:

[..]

Ik heb maten maar kga er nie mee om na school want ouders denken da ik dan gherro ga roken
Geen je geestelijk niveau geen verkeerde aanname van ze.
Zou je niet beter hier proberen te tonen dat ik en vele met mij het mis hebben door verstandige kalme posts te plaatsen waar inzicht uit voortkomt? Niet dat ik verwacht dat je capabel genoeg bent hiervoor maar toch. Ik zou in ieder geval een poging wagen als ik jou was.
pi_138535672
Volgens mij is je persoonlijkheid nog aardig in ontwikkeling, iets wat je je ouders wel aan kunt rekenen als je verhaal zo klinkt. Desondanks is het geen gunstige eigenschap als je op kamers wil gaan. Ik denk dat hospiteren je nog zwaar gaat vallen.
pi_138535688
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef Hachiee het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben ze daar alle reden voor.
pi_138535715
Ga lekker uit huis van je niks. Kom je na een maand weer op hangende pootjes terug. Wees blij dat je ouders je discipline bij brengen. Dat krijgen de meeste van je leeftijdgenoten niet meer hoor. Tuurlijk je ziet om je heen dat het anders gaat maar dat worden respectloze crimineeltjes. Die kant wil jij toch niet op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')