Valt niet op te lossen en hoeft voor mij ook nie. Ik doe m eruit en zie ze nie meerquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:54 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat het probleem bij jou ligt en dat je dat moet oplossen, niet uit huis gaan als oplossing.
Maat na een tijdje word je er gewoon gek van als iij zo kut leefde thiis niks mocht enzo en dan komen ze ook nog zeiken hoe zou jij reagerenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:02 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat we hier niet het hele verhaal horen, leuk dat TS zijn verhaal doet maar er zijn altijd twee zijdes aan het verhaal en gezien TS zijn agressieve manier van schrijven en optreden (vechten) heb ik het idee dat TS ook wel wat te verwijten valt.![]()
Maar over financiering te praten: werken en studiefinanciering TS.
Fixed, maar verder QFTquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahahaha domme domme puber. Je schildert jezelf in je verhaal af als een klein kind dat boos wordt om de regels die de ouders opleggen voor je eigen bestwil. En gezien je reacties in dat verhaal van je klopt je afschildering als een bus. Je hebt de geestelijke ontwikkeling van een 13jarige en je ziet het niet eens. Een cliché voorbeeld van een puber.
Je ouders hebben het bij het juiste eind, jij moet nog erg, erg veel leren. Niet alleen m.b.t. school maar vooral over jezelf en de mens in het algemeen.
Enne, je moeder een snitch noemen omdat ze het met je vader over jou heeft? Hahahahaha jij mongool. Wat had je dan verwacht. Ze behoren een team te zijn mbt jouw opvoeding en als ze dat dan zijn ga jij liggen zeiken.
Lordie lordie wat een idioterie op de vroege zondag zaterdagmorgen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:06 schreef Hachiee het volgende:
[..]
Maat na een tijdje word je er gewoon gek van als iij zo kut leefde thiis niks mocht enzo en dan komen ze ook nog zeiken hoe zou jij reagerenen zo ongeduldig ben ik niet om meteen uit te halen..
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahahaha domme domme puber. Je schildert jezelf in je verhaal af als een klein kind dat boos wordt om de regels die de ouders opleggen voor je eigen bestwil. En gezien je reacties in dat verhaal van je klopt je afschildering als een bus. Je hebt de geestelijke ontwikkeling van een 13jarige en je ziet het niet eens. Een cliché voorbeeld van een puber.
Je ouders hebben het bij het juiste eind, jij moet nog erg, erg veel leren. Niet alleen m.b.t. school maar vooral over jezelf en de mens in het algemeen.
Enne, je moeder een snitch noemen omdat ze het met je vader over jou heeft? Hahahahaha jij mongool. Wat had je dan verwacht. Ze behoren een team te zijn mbt jouw opvoeding en als ze dat dan zijn ga jij liggen zeiken.
Lordie lordie wat een idioterie op de vroege zondag morgen.
Ik wou precies hetzelfde schrijven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:05 schreef RichardDawkins het volgende:
Lordie lordie wat een idioterie op de vroege zondag morgen.
Zeiken?..... Je bevestigd wat hier boven al werd gesuggereerd.quote:Maat na een tijdje word je er gewoon gek van als iij zo kut leefde thiis niks mocht enzo en dan komen ze ook nog zeiken hoe zou jij reagerenen zo ongeduldig ben ik niet om meteen uit te halen..
Ik sloeg mn vader omdat die mij wou slaan en mn moeder slaan zou me niet eens lukken hoe erg ik haar ook zou haten..quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:18 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
[..]
Ik wou precies hetzelfde schrijven.
[..]
Zeiken?..... Je bevestigd wat hier boven al werd gesuggereerd.
En sorry maar om je eigen moeder te slaan kan gewoon niet, wat denk je wel niet?
Maar goed als ik dit allemaal lees ben jij volgens mij nog lang niet rijp om uit huis te gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:20 schreef Hachiee het volgende:
[..]
Ik sloeg mn vader omdat die mij wou slaan en mn moeder slaan zou me niet eens lukken hoe erg ik haar ook zou haten..
Gezien je gedrag zullen er genoeg mensen in je omgeving te vinden zijn die je zouden willen slaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:20 schreef Hachiee het volgende:
[..]
Ik sloeg mn vader omdat die mij wou slaan en mn moeder slaan zou me niet eens lukken hoe erg ik haar ook zou haten..
quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:43 schreef Hachiee het volgende:
Op de bassisschool en 1e waren er wat meisjes op me maar vanaf de 2e was ik lelijk geworden ofzo
Ik heb maten maar kga er nie mee om na school want ouders denken da ik dan gherro ga rokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:34 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
Serieus schrijf je in bij een voetbalvereniging. Dan hoef je je ook niet zaterdagmiddag aan te stellen op fok en dan maak je vanzelf matties.
Geen je geestelijk niveau geen verkeerde aanname van ze.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef Hachiee het volgende:
[..]
Ik heb maten maar kga er nie mee om na school want ouders denken da ik dan gherro ga roken
Waarschijnlijk hebben ze daar alle reden voor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:36 schreef Hachiee het volgende:
[..]
Ik heb maten maar kga er nie mee om na school want ouders denken da ik dan gherro ga roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |