quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoners en niet stoners. Kom allen naar de ONZ meet en neem mooie vrouwen en wiet mee (ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwolle)![]()
Iedereen had gisternacht voor 10minuten adminrechten. Je kon ook notes van jezelf en anderen zienquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:02 schreef bondage het volgende:
User van de dag: Bondage/The_Terminator/Monitor
Gadverdamme, klinkt echt smerig. Sorryquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Tosti gemaakt van oude krentenbollen is ideaal vreetkickvoer!
Ik heb ze normaal ook liever met een flinke kledder boter en kaas, maar het is serieus goed te doenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gadverdamme, klinkt echt smerig. Sorry
Ik hou sowieso niet van krentenbollenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:25 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik heb ze normaal ook liever met een flinke kledder boter en kaas, maar het is serieus goed te doen
Ach, dat is niet zo erg. Als je maar niks tegen gewone tosti's hebt...quote:Op maandag 31 maart 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van krentenbollen
Tostiquote:Op maandag 31 maart 2014 12:28 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ach, dat is niet zo erg. Als je maar niks tegen gewone tosti's hebt...
Dit dus! Gaat er altijd in en er kan zo veel meer in dan alleen je kaasquote:
Uitroeien!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef Viro het volgende:
Van vrienden moet je het hebben, vandaag op pijnlijke manier achter gekomen.
Wat dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef Viro het volgende:
Van vrienden moet je het hebben, vandaag op pijnlijke manier achter gekomen.
quote:
Een vriend loopt laatste tijd te klagen dat het niet goed gaat tussen hem en zijn vriendin. Vroeg wat er was en kreeg als antwoord dat ze misschien vreemdgaat, hem daarom ontwijkt en amper moeite doet om te werken aan relatie. Kort samengevat; veel drama, conclusie; haar schuld.quote:
Dat was mijn eerste reactie. Meneer gebruikte mij als excuus om bij een ander vrouw aan zijn lusten te komen. Nu het uit is doet hij zielig tegen haar terwijl hij bij mij alleen maar klaagt over haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste reactie. Meneer gebruikte mij als excuus om bij een ander vrouw aan zijn lusten te komen. Nu het uit is doet hij zielig tegen haar terwijl hij bij mij alleen maar klaagt over haar.
Kerel is de weg kwijt en maar geloven dat het goed komt tussen hem en zijn ex
Dat is best wel ernstigquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste reactie. Meneer gebruikte mij als excuus om bij een ander vrouw aan zijn lusten te komen. Nu het uit is doet hij zielig tegen haar terwijl hij bij mij alleen maar klaagt over haar.
Kerel is de weg kwijt en maar geloven dat het goed komt tussen hem en zijn ex
fok tv met dqt labiele wijf.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Met groot verslagheid ik verneem zag net, larpen bestaat nog… Wazzemmer deze nou dan ?!
Elfenpakjes, schilden en zwaarden…:') DafuQ ?!
luekquote:Op donderdag 3 april 2014 00:12 schreef Onorgineel het volgende:
hey ik ben een leuke spontane man altijd in voor een babel wie komt lekker met mij chatten
Exit only.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie mach ik in sijn kond poepen ?
ik buiten.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik rook mijn joints eigenlijk nooit in de shop. Ik rook meestal gewoon thuis of bij vrienden.
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2014 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik rook mijn joints eigenlijk nooit in de shop. Ik rook meestal gewoon thuis of bij vrienden.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Reageert ook niet meer op mail
Dat wat ik op FB vroeg bedoel je?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja, wat je me vroeg. Niks kunnen vinden.
Krijg ik ruzie thuisquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geef die maar op de meet in zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |