SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja. Nu zit ik hier, en ik weet niet meer wat ik met mijn leven aanmoet.
Niks lukt nog. Ik heb (vinden veel mensen) veel medicatie nodig, ben heel snel overprikkeld en kan dan niks meer.
Ben ook psychotisch en soms komt dat omhoog.
Ik kan bijna niks meer, kan niet koken, geen verre reizen maken, ook geen kleine. Boodschappen doen is al heel uitputtend.
Ik ben zo verdrietig vaak en weet het dan gewoon niet meer.
Werken gaat niet, niet eens vrijwilligerswerk. Ik zie al mijn oude schoolgenoten genieten van hun leven terwijl ik nauwelijks de radio aan kan doen op een dag omdat muziek vaak te veel prikkels geeft.
Weet je, vroeger had ik zulke plannen, dat ik op wereldreis zou gaan, dat ik niks meer zou vinden van wat iedereen zei en dat ik zou gaan studeren.
Ik realiseer mij nu dat dat voorlopig niet meer zal gaan. Ik heb in de zomer geprobeerd om met wat vrienden in centerparks te logeren maar dat lukte zelfs niet. Dus ik denk niet dat reizen echt zal lukken.
Ook wilde ik naar concerten en festivals gaan. Maar de Ikea is mij al te druk, dan begin ik half flauw te vallen bij de spiegelafdeling (true story)
Studies heb ik ook niet kunnen afmaken, man, de Havo thuisstudie lukte niet eens. Ik kan mij nog niet eens concentreren op een beschrijving van een product.
Ik weet, ik moet mij niet zo concentreren op wat niet lukt, maar ik weet gewoon niet meer wat nog wel gaat lukken. Ik wil gewoon niet dat ik terugkijk op mijn leven met spijt dat ik niks deed.
Ik hoor gewoon nu in de bloei van mijn leven te zitten (ben 20) maar ipv zit ik hier. En begrijp mij niet verkeerd, ik zit hier geweldig, maar net zoals die man in mijn badkamer zegt, word ik hier gelukkig van?
Iemand tips?Twiddel
Mag ik vragen wat iig betekent?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef missbehavin het volgende:
He bah, ik kan me voorstellen hoe moedeloos je er van wordt... Wilde dat ik ietskon zeggen om het beter te maken, maar dat heb ik nu niet. Dikke knuffel iig
in ieder geval.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat iig betekent?
Dat magquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat iig betekent?
Ik heb een goeie vriend, en daar praat ik vaak mee, maar hij is ook heel druk met andere dingen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:15 schreef Zelus het volgende:
Je hebt geen vriend of een goede vriendin waar je lekker je gal bij kan spuwen, of advies kan inwinnen?
Of gewoon lekker slap ouwehoeren?
Heavy shit iig
Doe je aan sport?
quote:
Oh, d'r is gewoon een man in mijn badkamer, in een rolstoel. Hij is heel aardig verder, ik praat vaak tegen 'm.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:25 schreef Life2.0 het volgende:
vertel meer over die man in je badkamer
Kan niet op vakantie, ten eerste heb ik daar geen geld voor, en zo'n vliegtuigreis zou waarschijnlijk al de lol ervan halen, laat staan alle stress.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hmm..
Heb je geen vriendinnen? Waarom doe je geen leuke dingen? Alleen of met vrienden/vriendinnen?
In park zitten, met een koude drankje? Iets grappigs kijken?
(Sporten misschien, etc)?
Zomer komt eraan, misschien eens lekker naar een warm land? Spanje bijv?
Nee, okey, het voelt alleen zo als ik op facebook kijk oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef nutoj het volgende:
de bloei van je leven hoeft niet op 20 te liggen hoor
ben nu 31 en de afgelopen paar jaar en het nu zou ik liever zo omschrijven
Dankjequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef missbehavin het volgende:
He bah, ik kan me voorstellen hoe moedeloos je er van wordt... Wilde dat ik ietskon zeggen om het beter te maken, maar dat heb ik nu niet. Dikke knuffel iig
Als ik je kende nam ik je wel mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan niet op vakantie, ten eerste heb ik daar geen geld voor, en zo'n vliegtuigreis zou waarschijnlijk al de lol ervan halen, laat staan alle stress.
Bovendien is daar ook geen leiding/ouders.
Ik kruip ook niet in een hoekje, doe erg mijn best om vooruit te gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef trovey het volgende:
In een hoekje kruipen zal in ieder geval niet helpen.Kijk naar datgene wat je wel kan en ga daar uit werken om beter om te gaan met de rest want zoals je het nu doet werkt het duidelijk niet.
.
mja, zoveel mensen die hun leven fantastisch voordoen op facebookquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, okey, het voelt alleen zo als ik op facebook kijk oid.
Staar je niet blind op Facebook. Mensen portretteren hun leven mooier op FB.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, okey, het voelt alleen zo als ik op facebook kijk oid.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
Oh, d'r is gewoon een man in mijn badkamer, in een rolstoel. Hij is heel aardig verder, ik praat vaak tegen 'm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |