sinds wanneer is VBL een dictatuur?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee we gaan niet stemmen. De datum staat nu vast.
Danzigquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar maar maar lr en ik wilden naar de danzig
Kans dat LR komt is wel aanwezig volgens mij, Jimbo weet ik niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dit is wel leuk
Alleen 2 dagen voor mijn vakantie
Even kijken of het uitkomt in mijn agenda
De kans dat ik kom, wordt groter als Jimbo en LR komen
Wanneer moet je het weten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Kans dat LR komt is wel aanwezig volgens mij, Jimbo weet ik niet.
Zo snel mogelijk, voordat het vol is. Sowieso moet iedereen voor zichzelf reserveren, ik ga niet 10x 55 euro voorschietenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, voordat het vol is. Sowieso moet iedereen voor zichzelf reserveren, ik ga niet 10x 55 euro voorschieten
Snap ik, het belangrijkste is dat we weten dat er een bepaalde datum genoeg plekken beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, voordat het vol is. Sowieso moet iedereen voor zichzelf reserveren, ik ga niet 10x 55 euro voorschieten
Zodra ik zeker weet dat mijn +1 mee kan ga ik bestellen. Dus nee nog niet.quote:
Niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |