Eigenlijk is donderdag beter. Dan gaan we na afloop gewoon da club in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders ga ik tegen die tijd wel ff kijken naar een goedkoop hostel oid.
Ja had je zelf maar aktie moeten ondernemen. Nu hebben Johannes en ik al een datum geprikt. Ik denk trouwens dat als je van 5 tot 12 daar zit je niet veel fut meer hebt voor een club hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk is donderdag beter. Dan gaan we na afloop gewoon da club in.
Weet je niet, misschien zit hij dan wel bij de Belg he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
26 juni spelen de belgjes jongens. Dan is bossie te gast
Woensdag is Frankrijk. Kieft heeft bij Bordeaux gespeeld.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
26 juni spelen de belgjes jongens. Dan is bossie te gast
Maar maar maar lr en ik wilden naar de danzigquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee we gaan niet stemmen. De datum staat nu vast.
Had het dan zelf geregeld man, ik zei het je nog maar je wilde niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar maar maar lr en ik wilden naar de danzig
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar maar maar lr en ik wilden naar de danzig
Rustig joh ouwe reus. Ik speel maar wat met je klotenquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Had het dan zelf geregeld man, ik zei het je nog maar je wilde niet.
En ik hap natuurlijk weer hequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig joh ouwe reus. Ik speel maar wat met je kloten
Mexicano je bent een held. Ik had gewoon in het programma moeten kijken, wat ik er verdomme zelf in heb gezetquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
die 2 showtjes zijn maar tot 22 juni meen ik. Daarna is er 1 langere show elke avond
En daarna dus nog een wedstrijdquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mexicano je bent een held. Ik had gewoon in het programma moeten kijken, wat ik er verdomme zelf in heb gezet
Woensdag 25 juni
20.30 | VI Oranje op RTL 4
Maar dus 1 VI aflevering en niet twee. En ik gok dat je tijdens die wedstrijd wel weg kan als je wil. Want dan is VI al afgelopen, dus stel dat je een trein wil halen. Maar ik bel morgen sowieso even om de tijden te checken.quote:
Ik neem aan dat iedereen meegaat naar de palendansverenigingquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dus 1 VI aflevering en niet twee. En ik gok dat je tijdens die wedstrijd wel weg kan als je wil. Want dan is VI al afgelopen, dus stel dat je een trein wil halen. Maar ik bel morgen sowieso even om de tijden te checken.
Dat is niet echt mijn ding hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen meegaat naar de palendansvereniging
Dan ga ik ook wel mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat iedereen meegaat naar de palendansvereniging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |