Dat kan niet want je moet kaartjes bestellenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Dit gaat een typische FOK!meet worden waar iedereen op het eind afzegt
Oké, dan kom jij lekker niet!quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Dit gaat een typische FOK!meet worden waar iedereen op het eind afzegt
Dat zal voor meer mensen lastig worden. Het duurt tot half 11 dus de laatste trein moet lukken toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet wel even zien hoe ik thuis ga komen op het eind dan
Het is niet in het weekend dus jij hebt toch nog wel ruimte voor wat logés?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal voor meer mensen lastig worden. Het duurt tot half 11 dus de laatste trein moet lukken toch?
Nee man zoveel plek heb ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is niet in het weekend dus jij hebt toch nog wel ruimte voor wat logés?
Oh laatste wedstrijd kun je niet op het scherm zien?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zal voor meer mensen lastig worden. Het duurt tot half 11 dus de laatste trein moet lukken toch?
Nee ik heb wel een zolder, maar die is niet echt geschikt om in te slapenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan geen 40-45 man kwijt in het achterhuis?
Wacht effe, misschien zit ik verkeerd te kijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh laatste wedstrijd kun je niet op het scherm zien?
het is ook ff kijken of in de trein NAAR Amsterdam zoveelmensen passenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan geen 40-45 man kwijt in het achterhuis?
Bij dat arrangement hoort toch ook dat je bij het showtje mag zitten rond elf uur 's avonds?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het staat er niet duidelijk. Want er zijn 2 shows, eentje na de eerste wedstrijd en eentje na de tweede...quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij dat arrangement hoort toch ook dat je bij het showtje mag zitten rond elf uur 's avonds?
Het lijkt me toch logisch dat je ook het tweede showtje mag bekijken (en waarschijnlijk willen ze niet dat je halverwege die uitzending opeens naar huis gaat).quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het staat er niet duidelijk. Want er zijn 2 shows, eentje na de eerste wedstrijd en eentje na de tweede...
Zou je dus 2 uitzendingen bijwonen dan? Ik ben zo slecht in dit soort dingen man
Ja. Is gewoon een hele avond lijkt me.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij dat arrangement hoort toch ook dat je bij het showtje mag zitten rond elf uur 's avonds?
Ja je hebt gelijk, ik ga ze morgen even bellen. Heb nu het nummer van degene die erover gaat maar die is er alleen overdag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt me toch logisch dat je ook het tweede showtje mag bekijken (en waarschijnlijk willen ze niet dat je halverwege die uitzending opeens naar huis gaat).
Anders ga ik tegen die tijd wel ff kijken naar een goedkoop hostel oid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik ga ze morgen even bellen. Heb nu het nummer van degene die erover gaat maar die is er alleen overdag.
Ja als je met meer op 1 kamer kan dan zal het niet zo duur uitkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders ga ik tegen die tijd wel ff kijken naar een goedkoop hostel oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |